واکنش رسایی به سخنان ذوالنوری


21 آبان 1398 - 20:48
5dcae97207840_2019-11-12_20-48
«چطور ممکن است وظیفه کسی به زیر کشیدن این رییس جمهور باشد در عین حال وظیفه‌اش تلاش برای به ریاست رساندن علی لاریجانی حامی اصلی حسن روحانی به ریاست مجلس باشد؟!»

واکنش رسایی به سخنان ذوالنوری:

برادر ذوالنور !

چطور ممکن است وظیفه کسی به زیر کشیدن این رییس جمهور باشد در عین حال وظیفه‌اش تلاش برای به ریاست رساندن علی لاریجانی حامی اصلی حسن روحانی به ریاست مجلس باشد؟!

اگر سخنان روحانی تداعی‌گر ۱۴ اسفند و ذات بنی‌صدری اوست - که هست - چه کسی با حمایت‌های پیدا و پنهانش در جایگاه ریاست مجلس، او را به این جسارت رسانده؟! و چه کسی این حامی را در این کرسی نشانده؟!

 

«چطور ممکن است وظیفه کسی به زیر کشیدن این رییس جمهور باشد در عین حال وظیفه‌اش تلاش برای به ریاست رساندن علی لاریجانی حامی اصلی حسن روحانی به ریاست مجلس باشد؟!»

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5dcae97207840_2019-11-12_20-48
21 آبان 1398 - 20:48

واکنش رسایی به سخنان ذوالنوری:

برادر ذوالنور !

چطور ممکن است وظیفه کسی به زیر کشیدن این رییس جمهور باشد در عین حال وظیفه‌اش تلاش برای به ریاست رساندن علی لاریجانی حامی اصلی حسن روحانی به ریاست مجلس باشد؟!

اگر سخنان روحانی تداعی‌گر ۱۴ اسفند و ذات بنی‌صدری اوست - که هست - چه کسی با حمایت‌های پیدا و پنهانش در جایگاه ریاست مجلس، او را به این جسارت رسانده؟! و چه کسی این حامی را در این کرسی نشانده؟!

 

منبع: کانال حمید رسایی

66

نظرات 7
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمد 1 3 پاسخ 1398/8/21 -22:31

دقیقا درست گفت وقتی اقای لاریجانی که باید سخنگوی مجلس باشد شده .....

صدیق 2 0 پاسخ 1398/8/21 -22:13

فصل انتخابات نزدیکه....دعواهای سیاسی مسخره....لعنت بر سیاست بی پدر مادر...باز فصل تَکرار میکنمها...به هر شکلی....با هر رویه ای....وای...لعنت خدا بر عمروعاص...!

هادی اله یاری 3 0 پاسخ 1398/8/21 -22:08

ببینید کی گفتم..‌‌‌‌..ایها الناس..‌‌اگه همین فرد جاسوس از آب در نیامد...

شفیعی 2 1 پاسخ 1398/8/21 -21:54

درتمام انتخابات شرکت میکردم ومعیا رانتخابم نظرجامعه روحانبت مبارزبودوقتی دیدم هاشمی ناطق لاریجانی مطهری روحانی سرشان در خانه رفسنجانی است که درانتخابات بین ناطق وخاتمی حامی خاتمی شددیگرازانها پیروی نخواهم کرد

معتمد 5 2 پاسخ 1398/8/21 -21:52

ذوالنور دیروز یکم تند رفت ! در مورد رای دادن به ریاست مجلس شدن لاریجانی هم شرایط یه طوری بود که مجبور بود به لاریجانی رای بده در مورد آقای رسایی هم باید بگم برادر من گل به خودی نزن !

محمد 4 3 پاسخ 1398/8/21 -21:44

فکر میکردم آقای ذوالنور حرف و عملش یکیست با این سخنان آقای رسایی کاملا نظرم عوض شد

صادق ملکی 4 0 پاسخ 1398/8/21 -21:38

باز وقتِ انتخابات شد..‌‌باز میخوان ذهنها رو ببرن بین بدو بدتر....باز مردم رای بدن، باز بعد یه ماه بعد انتخابات همه چی فراموش بشه... باز همین قصه.‌‌‌‌‌....

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
هر چه که موجب پیشگیری از بیماری کرونا گردد، واجب است / هر خانه، یک حسینیه را محقق کنیم
ویران کردن دیوارهای 130 باغ بدون هشدار قبلی و با توضیحات گنگ بعدی در مشهد /  یک باغدار: مجوز دادگاه داشتم / نماینده چناران: تخریب‌ها، پیگرد قانونی دارد
انفجار بیروت؛ آیا چرنوبیل جدیدی در راه است؟ / شباهت‌های انفجار بیروت با حادثه قطار نیشابور
پشت پرده ماجرای پس ندادن خانه‌های سعادت‌آباد توسط نمایندگان پیشین مجلس / حسینی: در دوره قالیباف تهاتر شد / داستان مربوط به مجلس هفتم است، نه دهم!
ایران وارد عصری جدیدی می‌شود/ پشت پرده قرارداد با روسیه و چین؛ جنگ سرد جدیدی در راه است؟
وکیل بقایی: او حین تصادف از کرمانشاه برمی‌گشت و در حال فرار از کشور نبود / عجیب نیست اگر احمدی‌نژاد برایش تظلم خواهی کند / حاضرم برای اثبات بی‌گناهی بقایی مناظره کنم
۱۰۰سال پس از قراردادهای جنجالی با بریتانیا، ایران نظر به چین دارد / بحث‌برانگیزترین قراردادهای دوران قاجار و پهلوی را بشناسید