رئیس هیئت مدیره شرکت کاراتجارت:

در بازار خشکبار علاوه بر تحریم خارجی دچار خود تحریمی نیز هستیم/دلال‌هایی هستند که ماه‌ها خشکبار را دپو می‌کنند

فرزانه بالافر رئیس هیئت مدیره شرکت کاراتجارت گفت: در بازار خشکبار علاوه بر تحریم خارجی، دچار خودتحریمی نیز هستیم، دلال‌هایی را در بازار خشکبار می‌شناسم که از دوماه جلوتر، محصولات را خریداری و دپو می‌کنند.

در بازار خشکبار علاوه بر تحریم خارجی دچار خود تحریمی نیز هستیم/دلال‌هایی هستند که ماه‌ها خشکبار را دپو می‌کنند

رئیس هیئت مدیره شرکت کاراتجارت درخصوص خشکبار صادراتی اظهارداشت: خشکباری که به کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان صادر می‌کنیم با توجه به درخواست خودشان، کیفیت و قیمت پایین دارد.
فرزانه بالافر در گفتگو با برنامه مدیران موفق به قیمت‌های بالای خشکبار و پسته اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه باید بگویم علاوه بر تحریم که بر کشور وارد می‌شود، از داخل نیز دچار خودتحریمی هستیم چراکه در ایام مختلف سال وقتی تقاضای مردم برای خرید خشکبار بالا می‌رود، قیمت‌های موجود در بازار نیز افزایش پیدا می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: دلال‌هایی را در بازار خشکبار می‌شناسم که از دوماه جلوتر، محصولات را خریداری و دپو می‌کنند تا با قیمت‌های سرسام‌آور وارد بازار کنند.

63

حجم ویدیو: 29.54M | مدت زمان ویدیو: 00:04:09 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مبارک
    0

    مبارکتان

  • علی
    0

    از بی عرضگی مسئولانه اگر تعزیرات بدرد بخورداشته باشیم ودولت سیرشان بکنه که رشوه نگیرند خداشاهده مردانه عمل کرده وبه احتکارگر وگرانفروش رحم نکنند خداوکیلی درست میشه .در صورتیکه خود مسولین هم دزدی نکنند .صد رحمت به زمان شاه کسی جرات میکرد بی اجازه جنسی راگران کنه به خدا زندگی زمان شاه خیلی راحت بود خداروحشو شاد کنه چه مملکتی داشتیم وچی شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها