سارقان محله دربند دستگیر شدند + عکس

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو سارق منزل در محله دربند خبر داد.

سارقان محله دربند دستگیر شدند + عکس

سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ، گفت: خبری مبنی بر سرقت از یک مجتمع مسکونی در شمال شهر تهران به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲۲ دربند با حضور در صحنه سرقت با سارقان درگیر شدند که یکی از مأموران ما نیز در این درگیری مجروح شد و یکی از متهمان نیز فرار کرد که با دستگیری دو متهم دیگر نفر سوم تحت تعقیب پلیس است.

سردار ظهیری گفت: متهمان با خودرو اوپتیما‌یی که پلاک سرقتی خودرو ام وی ام را بر روی آن نصب کرده بودند، اقدام به سرقت از منازل می‌کردند که هم خودرو توقیف شد و هم متهمان دستگیر شدند.

وردی که سارقان را از چشم پلیس محو می‌کند+ عکس

وی افزود: هنگامی که سارقان قصد سرقت از یکی از منازل را داشتند، توسط دوربین‌های مداربسته دارای سیستم هشدار، به صاحب منزل هشدار داده شد و متهمان شناسایی شدند و پس از حضور مالک در منزل توسط پلیس دستگیر شدند.

در ادامه سردار ظهیری از مالباختگانی که دارای فیلم و تصاویر سرقت بودند خواست تا مدارک را برای بررسی موضوع به وی نشان دهند که عده‌ای این کار را انجام دادند و جزئیات صحنه‌های سرقت توسط شهروندان به سمع و نظر رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ رسید.

وردی که سارقان را از چشم پلیس محو می‌کند+ عکس

وی افزود: یکی از شهروندان که یک خانم مسن بود گفت ساعت ۱۰ شب چندین بار سارق به منزل ما آمد و پس از سرک کشی از منزل اقدام به سرقت گاوصندوق خانه کرد و این سرقت در شب عاشورا اتفاق افتاد.

سردار ظهیری ادامه داد: همچنین یکی دیگر از مالباختگان گفت که با توجه به رصد لحظه به لحظه و از راه دور به وسیله تبلت متوجه حضور سارقان در منزل خود شدیم و بلافاصله موضوع را به پلیس اعلام کردیم و خودمان که در مهمانی بودیم به منزلمان بازگشتیم و با حضور ماموران کلانتری متهمان دستگیر شدند.

وردی که سارقان را از چشم پلیس محو می‌کند+ عکس

در ادامه رئیس پلیس پیشگیری پایتخت درباره فروش خودرو به شهروندان تأکید کرد: اشخاصی که قصد فروش خودرو شخصی خود را دارند باید خریدار را ملزم کنند تا در اسرع وقت خودرو را به نام خود نمره پلاک کند.

وردی که سارقان را از چشم پلیس محو می‌کند+ عکس

وی افزود: تاکنون ۱۲ شاکی در خصوص این پرونده به پلیس مراجعه کردند و پرونده در حال بررسی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حفاظ و قفل هوشمند ضد دیلم
    0

    اشتباهی مصطلح هستش که وقتی قفل درب تخریب شده، میگن درب را تخریب کردن و همین اشتباه باعث میشه که مردم فکر کنند درب یا حفاظهای فلزی که به ضد سرقت معروف هستند میتوانند جلوی ورود سارقین را بگیرند در حالیکه همونطور که تو همه گزارشهای سرقت میبینید، سارقین قفل دربها را فقط با یک پیچگوشت، انبر قفلی یا دیلم تخریب میکنند ، پس برای غیر ممکن کردن ورود سارقین فقط کافیه قفل ضد دیلم گاردمن که به صورت هوشمند همه روشهای ورود سارقین از درب را غیر ممکن میکنه و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره نصب کنید که دیگه حتی اگر دزدان تا پشت درب و پنجره ها هم رسیدند نتونن وارد بشن 09371074457 اینستاگرام:zedeh_deylam

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها