توصیه سخنگوی حزب کارگزاران به روسای قوا: زانو به زانو نشسته و مشکلات را حل کنید

سخنگوی حزب کارگزارن سازندگی گفت: با دعوا نمی شود کشور را اداره کرد. در همین راستا یکی از ابزارهای رییس جمهور حرف زدن با مردم است .

توصیه سخنگوی حزب کارگزاران به روسای قوا: زانو به زانو نشسته و مشکلات را حل کنید

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزارن سازندگی، در واکنش به هجمه های اخیر به رئیس جمهور بعد از سخنرانی در یزد و تاکید بر مبارزه با فساد، به گفت: توقع این است که سران قوا با هم مشکلات مملکت را حل کنند، باید زانو به زانوی هم نشسته و چهارتا از مشکلات مملکت را با هم حل کنند. هم فساد دانه درشت ها و هم فساد دانه ریزها همه باید پیگیر شود. ما با هر نوع فساد مخالف هستیم. همه مفسدان را بازداشت کنند ما هیچ مشکلی با مبارزه با مفسدان نداریم.

مرعشی با بیان آنکه رییس جمهور باید این پول‌های ناشی از فساد مفسدان اقتصادی را به خزانه مملکت بازگردانده و مملکت را با آن اداره کند، گفت: ما نمی دانیم چطور می خواهد این پول ها را بازگرداند، مربوط به تدبیر ایشان است. اگر این سخنرانی برنامه‌ای باشد که در نتیجه این پول ها به صندوق ارزی مملکت باز گردد خوب است. اگر پول ها باز نگردد و منجر به اختلافات بیشتر شود مناسب نیست.

مرعشی تصریح کرد: با دعوا نمی شود کشور را اداره کرد. در همین راستا یکی از ابزارهای رییس جمهور حرف زدن با مردم است . مثلا آقای رییس جمهور بگویند که مردم حق انتخاب دارند و مشخصا این یک سخن خوب است. اگر این سخن خوب رییس جمهور را شورای نگهبان کمک نکند و نپذیرد، اگر فضا باز نشود که به نتیجه نمی‌رسد. سخنرانی کافی نیست. همه ابزارها و راه ها به سخنرانی ختم نمی‌شود.

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    نیمی از مشکلات مملکت با دست همین کارگزاران رقم خورد حالا مدعی هم دلی هستند آقای مرعشی از خدا بترس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها