پایان مشکلات بین رونالدو و سرمربی یوونتوس

به نظر می رسد سوء تفاهمات بین کریستیانو رونالدو و مائوریتسیو ساری به پایان رسیده است.

پایان مشکلات بین رونالدو و سرمربی یوونتوس

شرایط در هفته های اخیر برای کریستیانو رونالدو در ترکیب یوونتوس چندان مساعد نبوده و وی حواشی فراوانی را تجربه کرده است. این ستاره 34 ساله پرتغالی ابتدا در اواخر دیدار یوونتوس در لیگ قهرمانان مقابل لوکوموتیو مسکو تعویض شده و تصاویر نشان می داد از رخ دادن این اتفاق چندان راضی نیست.

اما این اتفاق چند روز بعد و در مسابقه مقابل میلان در اوایل نیمه دوم نیز تکرار شد و این بار کریستیانو رونالدو عکس العمل تندی نشان داده و مستقیما راهی رختکن شد تا اعتراض خود به تصمیم مائوریتسیو ساری را اینگونه نشان داده باشد.

اما کالچومرکاتو به نقل از نشریات پرتغالی مدعی شد اخیرا سرمربی بیانکونری با کریستیانو رونالدو که در اردوی تیم ملی پرتغال است، تماسی تلفنی داشته و مشکلات بین طرفین حل شده است. اخبار حاکی از آن است این تماس چندین ساعت به طول انجامیده و بعد از اینکه رونالدو نسبت به تعویض شدن در دو بازی متوالی ابراز گله کرده، در نهایت دو طرف تصمیم به کنار گذاشتن اختلافات گرفته اند و موضوع حل شده است. کریستیانو رونالدو در دیدار دیشب تیم ملی پرتغال در مرحله مقدماتی یورو 2020 موفق شد مقابل لیتوانی هت تریک کرده و یک بار دیگر آمادگی خود را به رخ بکشد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها