فال روزانه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸

دوست عزیزی که ۲۵ آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما وارد سالی شده اید که از گذشته تان کاملا متفاوت است. شما باید مسیر زندگی تان را برای رسیدن به هدف تان تغییر دهید. شاید در ابتدا کمی دودل باشید اما خیلی زود متوجه می شوید که به ایده آل هایتان نزدیک شده اید. امسال تغییراتی در زندگی تان ایجاد می شود که راه را برای رشد و پیشرفت تان سوق می‌دهد. روابط عاطفی شما در این سال رو به بهبود می‌رود و اطراف‌تان بیش از همیشه شلوغ می شود. سعی کنید به ورزش بیش از همیشه اهمیت دهید. رفتارهایی چون پیش داوری و بدبینی را کنار بگذارید تا زندگی تان رنگ زیباتری به خود بگیرد. برای رسیدن به هدف هایتان حال که شرایط مناسب است، تغییرات لازم را به زندگی خود بدهید و برای مسیرهای بعدی تان برنامه ریزی کنید. گذشته را دور بریزید تا راه برای ورود اتفاقات بهتر و جدیدتر باز شود. اگر مجرد هستید، در جمعی با نیمه گمشده تان آشنا خواهید شد. اواخر سال فرصت خوبی برای سفر و خوشگذرانی ست. ماه‌های بهمن، فروردین و تیر از بهترین ماه‌های سال شما خواهند بود.

فروردین

برای ایجاد تغییراتی که در زندگی تان بدان نیاز دارید، حتماً لازم نیست که قدمی بزرگ بردارید، قدم‌های کوچک هم می تواند گاهی تأثیرات بزرگی بر جای بگذارند. از آنجا که شما توانایی برقراری ارتباطی مؤثر را با دیگران دارید، به سرعت می توانید در راهتان پیشرفت کنید. از این فرصت برای پیشرفت کاری استفاده کنید. به زودی فرصت شغلی که می خواستید برایتان فراهم می شود، آن را از دست ندهید. دوستی شما را دعوت می کند، حتماً به او پاسخ مثبت دهید.

اردیبهشت

شما فرد یکدنده‌ای هستید اما اگر نتوانید ایده‌ها و افکار دیگران را بپذیرید، پس از مدتی زاویه دیدتان محدود می‌شود که این تنها به ضرر خودتان است. بنابراین ذهن تان را باز و به ایده های دیگران نیز احترام بگذارید. شما قدرت فوق‌العاده ای برای جذب دیگران دارید. بنابراین نباید بیهوده وقت تان را تلف کنید. فرصت خوبی ست تا برای یک تغییر بزرگ دست به کار شوید. عشق زندگی شما بیش از آنکه فکرش را بکنید به سمت تان تمایل دارد، فقط کافی ست که علاقه‌تان را به او نشان دهید.

خرداد

امروز خودتان را کاملاً آزاد بگذارید و تن به کارهایی که بدان‌ها علاقه ای ندارید، ندهید. این کار به شما اعتماد به نفس زیادی می‌دهد که می تواند در پیشرفت شما مؤثر باشد. شما در مواقع ناراحتی هیچ کنترلی بر خودتان ندارید. اما بهتر است که این عادت را ترک کنید چون ممکن است در ناراحتی کاری انجام دهید که جای هیچ برگشتی نداشت باشد. برای هدفی که در کار دارید، همین حالا دست به کار شوید وگرنه فردا دیر خواهد بود.

تیر

این که احساس می کنید دیگران با شما سر لج دارند، اشتباه است. اگر ارتباط تان را صمیمی تر و بیشتر کنید، می بینید که سوءتفاهمی بیش نیست. مطمئناً کمک گرفتن از دیگران ساده تر از رفتن راهی به تنهایی و امتحان کردن روش آزمون و خطاست. بنابراین امروز برای کمک گرفتن از آها دست به کار شوید. در رابطه عاطفی بهتر است که عواطف خودتان را کنترل کنید. امروز احتیاج دارید که روی مشکلات تان تمرکز کنید. یادتان باشد که رابطه عاطفی نباید شما را محدود کند طوری که احساس کنید در قفسی گیر افتاده اید. به فضای شخصی شریک زندگی تان تجاوز نکنید تا او نیز با شما چنین رفتاری نکند.

مرداد

چند وقتی ست که حال خوشی ندارید اما جایی که اصلاً انتظارش را ندارید، دری به سوی تان گشوده می شود که زندگی شما را دگرگون می کند. منتظر پیغامی از طرف فردی هستید، به زودی خبر خوبی از زبان او خواهید شنید اما بعد از آن وظیفه شماست که قدم بعدی را بردارید. برای سؤال‌هایی که در ذهن تان بوجود می آید، تا به جواب نرسیدید، دست از تلاش برندارید. یک دورهمی در پیش دارید. حرف هایی را آنجا می شنوید که برایتان تازگی دارد، بهتر است که زود تصمیم نگیرید و محتاطانه قدم بردارید.

شهریور

اطرافتان اتفاقات زیادی در حال افتادن است، سعی کنید که از مسائل جزیی و پیش پا افتاده خودتان را دور نگه دارید در غیر این صورت به ضررتان تمام خواهد شد. در رابطه عاطفی خود با مشکلی مواجه شده اید که فکر می کنید راه حلی ندارد. اما این فکر اشتباه است. اگر دقت لازم را به خرج دهید مطمئنا همه چیز به نفع شما تغییر خواهد کرد. برای به دست آوردن چیزی که می خواهید ناامید نشوید و دست از تلاش برندارید تا به نتیجه برسید.

مهر

امروز تمرکز لازم را ندارید. از آنجا که ممکن است با تنش های بوجود آمده تصمیماتی اشتباه بگیرید، بهتر است کمی صبر کنید. حال زمان خوبی برای فکر کردن نیست. در رابطه عاطفی تان چیزی از شما پنهان بوده که به زودی برایتان آشکار می شود. اگر چه ممکن است این حقیقت کمی شما را بیازارد اما با گذشت کمی زمان اتفاقات خوب دیگری را به همراه خواهد داشت. اگر می توانید وقت بیشتری را با خانواده تان بگذرانید. آنها این روزها به شما احتیاج زیادی دارند.

آبان

شما فرد افراطی هستید، چه در زمینه کار چه روابط عاطفی اما پیشنهاد ما به شما این است که باید در زندگی تان تعادل برقرار کنید. گاهی در کارهایتان زیاده روی می کنید که در نهایت به ضرر خودتان تمام می شود. اگر با دوستی دچار درگیری شده اید، بد نیست که بار دیگر به عقب برگردید و مسائل را از زاویه دید دیگری بررسی کنید. آنوقت خواهید دید که چقدر چیزهایی که بدان ها دید منفی داشتید، در نظرتان مثبت می آید. مثبت اندیشی ریشه موفقیت های آتی تان خواهد بود.

آذر

امروز دوست دارید که در جمع باشید و با دیگران ارتباط برقرار کنید اما نمی توانید. نگران نباشید زیرا این حالت موقتی است و به زودی برطرف می شود. پس ناامید نشوید و آنچه را که دلتان می خواهد انجام دهید. شاید بد نباشد که کمی تنها باشید. یکی از نزدیکان تان حرفی به شما زده که ناراحت تان کرده است. به جای خیالبافی بهتر است که با زبان خوش علت آن حرف را از خودش بپرسید. به زودی دری از مسایل مالی به روی شما گشوده می شود که خوشحال تان می کند.

دی

درست است که بارها تلاش کرده اید و جوابی نگرفته اید اما ناامید نشوید. اگر قدم هایتان را محکم بردارید و با برنامه ریزی پیش بروید، به تمام آرزوهایتان خواهید رسید. راه خودتان را بروید و از این که دیگران شما را تأیید نکردند، نگران نشوید. مطمئنا قلب تان به شما دروغ نخواهد گفت. اگر برای ابراز عشق به دنبال فرصتی هستید، حال بهترین زمان است، آن را از دست ندهید. در انتهای روز خبری می شنوید که تصمیمات تان را در مورد موضوعی عوض می کند. دست از پیش داوری بر دارید و به خودتان زمان دهید.

بهمن

ایده ای کوچک در سر دارید اما تأثیر زیادی بر روند زندگی شما خواهد گذاشت پس آن را نادیده نگیرید. از همین امروز شرایط این روزها برقراری ارتباط مهمترین کلید موفقیت شماست. بنابراین بیشتر از قبل از خانه بیرون آیید و با دوستان تان دیدار کنید. اخیراً دوری از عشق زندگی تان شما را کمی بی حوصله کرده است. برای خودتان زمان بگذارید و تا دیر نشده در مورد آن با شریک زندگی تان صحبت کنید.

اسفند

اگر ناراحت و افسرده هستید، دلیلش خود شمایید. شما باید سعی کنید که نگاهتان را به مسایل تغییر دهید. بدبینی را کنار بگذارید و به نیمه پر لیوان نگاه کنید. با مثبت اندیشی خوشبختی را به سمت خود جذب می کنید. در مورد رابطه عاطفی تان، رویاپردازی را کنار بگذارید و چشم هایتان را روی واقعیت باز کنید. اگر چه ممکن است که دانستن برخی حقایق شما را ناراحت کند اما در نهایت ارزشش را دارد. امروز فرصت صحبت با فردی که بدان علاقه دارید برایتان فراهم می شود، بنابراین هر چه در دل دارید را صادقانه به زبان آورید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها