بارش برف تا چهارشنبه در تهران ادامه دارد

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از امروز (شنبه) با کاهش قابل ملاحظه دما، شاهد استقرار توده هوای سرد تا چهارشنبه بر روی استان خواهیم بود که موجب یخبندان سطح زمین (به ویژه شب‌ها) خواهد شد.

بارش برف تا چهارشنبه در تهران ادامه دارد

به گزارش روز شنبه این اداره کل هواشناسی استان تهران ، امروز با فعالیت سامانه بارشی که به استان نفوذ کرده است شاهد آسمانی ابری همراه با بارش برف و باران و در بعضی ساعات مه و محدودیت دید خواهیم بود از فردا تا سه‌شنبه به تناوب آسمان استان نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران یا برف و گاهی مه آلود (با احتمال رعد و برق) پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی این مدت به سبب کاهش دید، بارندگی و لغزندگی معابر، تردد با کندی و محاطرات همراه است و در ارتفاعات در بعضی ساعات بارش برف با کولاک و محدودیت دید افقی و عمودی همراه که نیاز به اقدامات پیشگیرانه و پرهیز از سفرهای غیرضروری شهری و بین شهری است.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای شنبه (۳ و ۱- )، یکشنبه (۴ و ۰)، دوشنبه (۴ و۱-)، سه شنبه (۶ و ۲-) و چهارشنبه (۹و ۱-) درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ورامین با ۱۷ درجه و فیروزکوه- امین آباد با منفی ۱۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها