منچستر و بودجه 185 میلیونی برای دو خرید زمستانی

منچستریونایتد در ژانویه برای جذب جیدون سانچو و ارلینگ هالند اقدام خواهد کرد.

منچستر و بودجه 185 میلیونی برای دو خرید زمستانی

منچستریونایتد در نقل و انتقالات تابستانی دو بازیکن خود در فاز هجومی یعنی روملو لوکاکو و الکسیس سانچز را از دست داد اما نتوانست برای آن ها جایگزینی به خدمت بگیرد. شیاطین سرخ در تابستان به شدت خواهان جذب پائولو دیبالا و ماریو مانژوکیچ بودند؛ دو انتقالی که هیچ وقت رنگ واقعیت به خود نگرفت.

تصور می شد که منچستریونایتد در ژانویه برای جذب ماریو مانژوکیچ اقدام کند اما امروز نشریه میرر گزارش داد که اوله گنار سولسشر خواهان جذب جیدون سانچو و ارلینگ هالند است. منچستریونایتد قصد دارد برای جذب این دو بازیکن چیزی حدود 185 میلیون پوند هزینه کند. دورتموند برای سانچو 100 میلیون پوند می خواهد و قیمت هالند نیز 85 میلیون پوند خواهد بود.

به نظر می رسد که جدایی سانچو از دورتموند در ژانویه بسیار محتمل باشد چرا که این بازیکن شرایط خوبی در این تیم ندارد و اخیرا نیز به دلیل مشکلات انضباطی با جریمه رو به رو شده بود.

هالند نیز پیش از این سابقه کار با سولسشر در تیم مولده را داشته است و همین موضوع شانس این بازیکن نروژی را برای پیوستن به منچستریونایتد افزایش می دهد. همچنین رئال مادرید و بارسلونا نیز به دنبال جذب هالند 19 ساله هستند و به همین دلیل ممکن است منچستریونایتد در روند انتقال این بازیکن تسریع ببخشد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها