رئیس جدید بایرن: گواردیولا؟ او سرمربی سیتی است

هربرت هاینر رئیس باشگاه بایرن مونیخ به شایعات بازگشت پپ گواردیولا به این باشگاه واکنش نشان داد.

رئیس جدید بایرن: گواردیولا؟ او سرمربی سیتی است

اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ شب گذشت در مراسمی ویژه، پس از 50 سال رسماً از این باشگاه جدا شد و جای خود را با هربرت هاینر داد. در انتخابات شب گذشته هاینر، مدیر اجرایی پیشین کمپانی تولید پوشاک ورزشی آدیداس، رئیس جدید باشگاه بایرن مونیخ لقب گرفت. هوینس که در مراسم خداحافظی‌اش که با حضور اسطوره‌های باشگاه بایرن مونیخ برگزار شد، اشک در چشمانش حلقه زده بود، بین سال‌های 1970 تا 1979 برای بایرن بازی می‌کرد و در 239 بازی 86 گل برای باواریایی‌ها به ثمر رساند. او زمانی که در سال 1979 بازنشسته شد، بلافاصله به عنوان مدیر این باشگاه مشغول به کار شد و سرانجام در سال 2009 به عنوان ریاست باشگاه بایرن انتخاب شد.

هربرت هاینر در اولین اظهاراتش به عنوان رئیس باشگاه بایرن مونیخ گفت:« بایرن مونیخ بهترین باشگاه جهان است. من عاشق این باشگاه هستم و احترام زیادی برای تمامی اعضایش قائلم. من تجربه 30 سال حضور در آدیداس را با خودم به بایرن آورده‌ام و نسبت به کار جدیدم مشتاق هستم. ما به سرمایه‌گذاری روی آکادمی خود ادامه خواهیم داد تا توماس مولر بعدی یا دیوید آلابا و فلیپ لام‌های بعدی برای بایرن مونیخ در آلیانس آره‌نا بازی کنند. سرمایه‌گذاری در فوتبال پایه بهترین راه برای مقابله با بازار نقل‌وانتقالات دیوانه‌کننده است.»

رئیس جدید باشگاه بایرن مونیخ همچنین در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان درباره شایعه احتمال بازگشت پپ گواردیولا به این تیم گفت:« هئیت مدیره باشگاه تلاش خواهد کرد تا بهترین سرمربی را برای بایرن انتخاب کند. وقتی هم می‌گویم بهترین سرمربی، منظورم این است که از طرفی مربی‌ای که مدنظر ماست و از طرفی دیگر مربی‌ای که در دسترس باشد. پپ گواردیولا سرمربی بزرگی است، اما او در حال حاضر با منچسترسیتی قرارداد دارد. در حال حاضر باید منتظر گردهم آمدن هیئت مدیره باشیم و اوضاع را بررسی کنیم؛ اما ما بهترین سرمربی را برای هدایت بایرن می‌خواهیم.»

گواردیولا بین سال‌های 2013 تا 2016 هدایت باواریایی‌ها را برعهده داشت و این تیم را به سه قهرمانی در بوندس‌لیگا، دو قهرمانی در جام حذفی آلمان، یک قهرمانی در سوپرجام آلمان و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها رساند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها