ماجرای شادی گل عاشقانه دختر فوتبالیست

فوتبالیست زن تیم سپاهان بابت شادی گلی که در مسابقه تیمش انجام داده خبر ساز شده؛ او بابت راه ندادن خبرنگاران و خانواده‌ی بازیکنان به بازی زنان گلایه دارد.

ماجرای شادی گل عاشقانه دختر فوتبالیست

فاطمه عادلی یکی از فوتبالیست‌های نسل موفق فوتبال زنان است که با تیم آینده سازان عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آوردند و پله های ترقی را طی کردند. این فوتبالیست 24 ساله که به تازگی ازدواج کرده، چند روز قبل در جریان مسابقه تیم سپاهان موفق شد به عنوان یک مدافع وسط یکی از گل های تیمش را بزند. او بعد از این گل شادی جالبی انجام داد که تصویر این شادی حسابی خبرساز شده است.

عادلی بعد از گلزنی دستکش خود را از دست در آورد و حلقه ازدواجش را به دوربین تنها عکاس خانم حاضر در ورزشگاه نشان داد تا به این خاطر در فضای مجازی نامش بر سر زبان ها بیفتد.

این فوتبالیست 24 ساله در گفت و گو با "ورزش سه" درباره شادی بعد از گلش عنوان کرد: من تابستان گذشته عقد کردم و در روزی گل زدم که دقیقا 3 ماه از تاریخ عقدم گذشته بود. از این رو اولین گلم در این فصل جدید بود و خیلی دوست داشتم آن را به همسرم تقدیم کنم.

وی ادامه داد: با توجه به قوانین موجود ما در جریان مسابقات نمی توانیم حلقه در دست داشته باشیم و به همین خاطر من در جریان مسابقه دستکش به دست کردم و وقتی گل زدم دستکش خودم را در آوردم و حلقه ای که در دست داشتم را بوسیدم تا به این شکل گلم را به همسرم تقدیم کنم.

عادلی درباره واکنش همسرش به این اتفاق تاکید کرد: او بسیار خوشحال شد اما از طرفی ناراحت هم بود که در ورزشگاه حضور نداشت.

فوتبالیست تیم زنان سپاهان همچنین گفت: بر اساس قوانین جدیدی که در مسابقات فوتبال زنان اجرا می شود حتی خبرنگاران مرد هم نمی توانند بازی زنان را از نزدیک تماشا کنند. همسر من خبرنگار است و کارت خبرنگاری دارد، اما بر اساس قوانین جدید نمی تواند به کنار زمین بیاید. جالب است که حتی راننده آمبولانس کنار زمین هم مرد است و مشکلی برای حضور ندارد اما خبرنگاران نمی توانند به ورزشگاه بیایند. همسرم هم چند بار سر بازی‌های من حضور داشته اما امسال نتوانسته به ورزشگاه بیاید.

عادلی در این خصوص بیان کرد: من نمی دانم اگر آن عکاس خانم که هر بازی به ورزشگاه می آید، یک بار نتواند حضور پیدا کند، یعنی هیچ خبری از ما نباید منتشر شود؟ متاسفانه هیچ کس این موضوع را پیگیری نمی کند. این اتفاق خوبی نیست که رسانه ها نتوانند بازی های ما را پوشش بدهند. انشاالله راهکاری پیدا شود تا این مشکل دیگر وجود نداشته باشد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها