دستگیری دو لیدر معاند اعتراض‌های شیراز

سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس ۲ نفر از فریب‌خوردگان و لیدرهای وابسته به گروه های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران را در اعتراض های روز شنبه شیراز نسبت به افزایش قیمت بنزین، دستگیر کرد.

دستگیری دو لیدر معاند اعتراض‌های شیراز

سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس اعلام کرد: این ۲ نفر با وعده های اقامت و پرداخت پول، ماموریت پیدا کرده بودند تا ضمن تحریک مردم برای حمله به اماکن کلیدی و تخریب اموال عمومی، فیلم این رویداد را تهیه و برای سرکردگان خود در خارج از کشور ارسال کنند.

آتش زدن کلانتری، خودروهای پلیس، تخریب ساختمان دولتی و جایگاه های سوخت بخشی از ماموریت های این ۲ نفر بوده است.

اعتراض ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.
در برخی شهرها این اعتراض ها تنها در حد تجمع بود و در برخی شهرها با ایجاد ترافیک همراه شد.

علی ربیعی سخنگوی دولت، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه از شامگاه جمعه تاکنون در اظهارنظرهایی جداگانه تاکید کرده اند که موضوع تغییر بهای بنزین مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا و تصمیم همه اجزای نظام است.

همچنین دولت با توجه به دغدغه هایی که درباره معیشت مردم وجود دارد موظف است تا تمام پولی که از این مسیر به دست می آید در قالب یارانه ای جداگانه به حدود ۶۰ میلیون نفر از مردم ایران پرداخت کند و مهمترین مساله دولت در این اصلاح قیمت ، اصلاح نظام پرداخت یارانه به نفع همه مردم بوده است.

دولت تاکید کرده است که به سرعت سازو کار پرداخت یارانه اصلاح قیمت بنزین اعلام می شود و ۶۰ میلیون ایرانی از آن بهره مند خواهند شد.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • علی
    0

    تفلکیا چقد ما بدبختیم که با وعده خونه و پول حاضریم مملکتمون بفروشیم تقصیر کیه .تقصیر شکم گشنه یا ایمان کمشونه

  • ناشناس
    0

    بایداعدام بشوند.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      خوب اعتراض حق مردم هرکشوراست ولی باتخریب اموال مردم چرا

    • نیما
      0

      ما چیزی جز حق مون نمیخوایم دولت بفکر مردم‌نیست اصلا کار نیست و حقوقا جواب گو نیست

  • علی
    0

    خدایا. چها سال گذشت هر روزش یه یه بلای جدید از طرف دولت تقدیم به ملت صبور. آخه تا کی. متولیدن دهه 70 و 80 و 90 مثل ماها که دهه 50 و 60 هستیم، تاب و تحمل این همه دوگانگی و بیکاری و ... ندارن. حق دارن ناراحت وعصبی و خشمگین باشن. برای اینکه هیچ اینده ای برای خود متصور نیستند.

  • علی
    0

    من از همه مسئولین متشکرم که اینقدر زیبا گند میزنن به زندگی کوتاه ما ایرانی ها خدایی تپه ای نمونده که این دوستان خرابکاری نکرده باشن در هیچ حوزه ای هیچی نشدیم فقط ادعا داریم 2 روزه اینترنت قطعه بنزین شده لیتری 3 تومن همه چی گرون شد باز چون دلار به تبعه بنزین گرون شد خدایی برنامتون چیه میخواهید مث نهنگ ها ملت ایران خودکشی دسته جمعی کنن؟؟!! البته ناگفته نماند که ما مردم هم خودمون چیزی از مسئولین کم نداریم مثلا بنزین گرون شد یارو 20% کشید روی جنساش اعتراض هم که میکنی میگه بنزین 300% گرون شده من خیلی منصفانه گرون کردم خیلی هامون اینکارو کردیم خدا به دادمون برسه کاش به خودمون میومدیم حداقل...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها