صفحه اول روزنامه‌های دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸

بیانات صریح رهبرمعظم انقلاب در مورد حمایت از تصمیم سران سه قوه در باره قیمت بنزین، سخنان شمخانی در جلسه غیرعلنی مجلس و... از نکات پرداخته شده توسط مطبوعات امروز است.

صفحه اول روزنامه‌های دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    این روزنامه ها هم فقط بخاطر پاچه خواری مینویسن یکی از مردم حمایت نمیکنه یکی نمیگه مردم حق اعتراض دارند فقط تا حرفی میشه میگن آشوبگر بابا مردم همه از اوضاع ناراضین کشورمون میشه مثل عراق آشوب و بی امنیت

  • علی
    0

    اگر ملت بخواهند طبق قانون اساسی راهپیمایی و اعتراض بکنند باید چه خاکی بر سر کنند . هر زمانی که بیایند تو خیابان هزارتا انگ به انها می چسبانند. امریکایی اسراییلی جیره خوار اجانب ضد انقلاب ارازل و اوباش اشرار وهابی صهیونیست و هزار کوفت و زهرمار دیگه بابا مردم دارند خفه می شوند بگذارید حرف و فریاد خودشون را بزنند. طبق قانون اساسی مردم بدون نیاز به هرگونه مجوزی حق راهپیمایی دارند . اگر قانونی در مجلس هم تصویب شده که راهپیمایی نیازی به مجوز داشته باشد این قانون باطل است چون خلاف قانون اساسی است و شورای نگهبان هم چون مدافع و نگهبان حکومت است این قانون را زیر سبیلی تایید کرده ولی در زمان انتخابات تمام مخالفین و منتقدین حکومت را رد صلاحیت می کنند . پس ما برا چه انقلاب کردیم. چون از انتخابات فرمایشی حکومت شاه مردم به ستوه امده بودند و انرا توهین به شعور خود تلقی می کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها