دفاع احمد توکلی از سهمیه‌بندی بنزین

نماینده سابق مجلس نوشت: سوء استفاده از وضعیت به وجود امده پس از سهمیه بندی بنزین حاصلی جز عصبانی کردن مردم ندارد.

دفاع احمد توکلی از سهمیه‌بندی بنزین

احمد توکلی، نماینده سابق مجلس تاکید کرد: تصمیم دولت در سهمیه بندی بنزین قابل دفاع است اما به شکل بد و نامناسب آن را به اجرا درآورد و جزئیات و مکمل های لازم را ندید بنابراین عده ای اگر بخواهند از این آب گل آلود ماهی بگیرند مطمئن باشند این ماهی بر آنها حرام خواهد شد چون آنها در این وضعیت نه تنها مرهمی بر زخم مردم نمی گذارند بلکه سعی می کنند نمک به زخم مردم بپاشند. اگر کسی با نیت سوءاستفاده انتخاباتی اظهارنظر یا کاری کند، نباید او را تحویل گرفت.

بنزین

وی گفت: معتقدم باید با تدبیر اشکالات سهمیه بندی بنزین را رفع کرد. وی در پاسخ به این سئوال که به نظر شما نارضایتی هایی که به وجود آمد موجب قهر سیاسی مردم از صندوق های انتخابات می شود؟توضیح داد: انشاءالله که این اتفاق نمی افتد اما امروز توجه به رفع رنج مردم مهم است. تا حالا مردم نجابت به خرج دادند و مسائل را اصل و فرع کردند و در مسائل اصلی نارضایتی خود را دخالت نداده اند، انشاءالله که درباره انتخابات نیز این کار را نخواهد کرد. امروز آنچه اهمیت دارد توجه به آلام و رنج های مردم است و باید دغدغه داشت تا تورم حاصل از طرح سهمیه بندی بنزین کنترل شود.

منبع: خبر آنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    آقای توکلی چرا ملت می‌خواهد اعتراض کند میشودمزدور ولی شماواقازاده ها همه نوع خیانت مملکت فروشی می‌کنید وخداراهم فراموش کرده اید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها