لاریجانی:هدف آمریکا، آتش زدن منافع ملت و بهم ریختن امنیت ماست

رئیس مجلس گفت: سخنان حکیمانه روز گذشته رهبری مسیر حرکت مردم و مسئولان را در مورد حوادث چند روز اخیر روشن کرد.

لاریجانی:هدف آمریکا، آتش زدن منافع ملت و بهم ریختن امنیت ماست

به گزارش خبر فوری ، علی لاریجانی در نطق پیش از دستور امروزش در جلسه علنی مجلس گفت: از رهبر انقلاب که با سخنان حکیمانه خود در روز گذشته مسیر حرکت مردم عزیز و مسئولان را در مورد حوادث چند روز اخیر روشن کردند، سپاسگزاری می کنم.

رئیس مجلس گفت: بنا برتاکیدات رهبری، ضمن توجه جدی به شرایط کشور همه بخش های دولت باید برای حل مسایل مردم و رفع دغدغه های مخصوصا در کنترل قیمت ها همت داشته باشند و همراستایی قوای مختلف در این شرایط ضرورت دارد.

وی خطاب به رهبر انقلاب گفت: توجه دادن حضرتعالی به همگان در زمینه رفتار ظالمانه اغتشاشگران و آشوبگران با تاکید بر امنیت کشور وفاق همه قوای کشور در مقابله این دسیسه چندجانبه را بیشتر از گذشته آشکار می سازد.

لاریجانی تصریح کرد: مخصوصا وقتی وزیرخارجه بی آبروی آمریکا با بیشرمی و فرصت طلبی احمقانه آشکارا از آتش زدن اموال مردم حمایت می کند و این را دفاع از مردم ایران می نامند که با این اقدام به خوبی رفتار دروغین و ریاکارانه خود را نسبت به ملت ایران نشان داد.

لاریجانی با بیان اینکه هدف آمریکا نسبت به ایران چیزی جز به هم ریختن امنیت کشور و آتش زدن منافع ملت نیست، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس پس از شنیدن بیانات عمیق و مدبرانه رهبر انقلاب تبعیت از مسیر تعیین شده ایشان را لازم دانسته و پیگیری دغدغه های مردم در زمینه مشکلات اقتصادی را با جدیت دنبال خواهند کرد و با همگرایی بیشتر جایی برای آشفته سازی کشور توسط آمریکا و نوکران منافق و ضدانقلاب نخواهند داد.

منبع: خبرآنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • بینام
    0

    هدف شماهم گرسنه نگهداشتن مردم است وبیت المال وپول مردم وپول نفت رابدهید به آقازاده هایتان وکشورهای عربی که بهترازمردم میخورندمن طرفدارآمریکانیستم وگورپدرآمریکاولی شماداریدبه مردم ظلم میکنید

  • بینام
    0

    گورپدرآمریکاومرگ برآمریکاولی مردم گرسنه اندوشماهم معیشت وامنیت مردم راهدف قرارداده اید

  • کاربر ناشناس
    0

    خداتویکی رالعنت کندکه بوی ازدین ومسلمانی نبردی بخدا

  • کاربر ناشناس
    0

    باعثشم شماییدبابیکاری وفقرنجومی کم بودجگی.. وپرکردن ۲۰ملیون افغانی ۲۰۰سال بودجه مملکت هزینه اینهامیکنید

  • شهروند
    0

    تو اگه راست میگی بچه ات رو از آمریکا بیار تو خودت آمریکایی هستی حرف نزن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها