اسلحه‌های فراوان در دست آشوبگران چه می‌کند؟ / پشت‌پرده به جان هم انداختن جوان‌ها + فیلم


28 آبان 1398 - 17:47
5dd3f9654aaa9_2019-11-19_17-47
مهمترین نکته در حوادث این روزهای کشور، وفور سلاح در دست برخی اغتشاشگرا است. ماجرا چیست؟

اغتشاشات بنزینی بخش‌های مختلفی از کشور را درگیر کرده بود اما نکته مهم تعداد زیاد اسلحه‌ در میان اشرار است.

بررسی ها نشان می‌دهد اغلب افراد تیر خورده در حوادث این چند روز از پشت سر تیر خورده‌اند و این یعنی اینکه افرادی از داخل تجمعات به اصطلاح اعتراضی به این افراد شلیک کرده‌اند.

بررسی‌های نهادهای امنیتی و شاهدان حاضر در صحنه حوادث، حاکی از آن است که در بسیاری از موارد تیراندازی از داخل جمعیت و از فاصله بسیار کم و با اسلحه های غیر سازمانی رخ داده است.

در ادامه ویدئویی را ببینید که برخی دیگر از ابعاد اتفاقات اخیر را روشن می‌کند.

مهمترین نکته در حوادث این روزهای کشور، وفور سلاح در دست برخی اغتشاشگرا است. ماجرا چیست؟

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

28 آبان 1398 - 17:47

اغتشاشات بنزینی بخش‌های مختلفی از کشور را درگیر کرده بود اما نکته مهم تعداد زیاد اسلحه‌ در میان اشرار است.

بررسی ها نشان می‌دهد اغلب افراد تیر خورده در حوادث این چند روز از پشت سر تیر خورده‌اند و این یعنی اینکه افرادی از داخل تجمعات به اصطلاح اعتراضی به این افراد شلیک کرده‌اند.

بررسی‌های نهادهای امنیتی و شاهدان حاضر در صحنه حوادث، حاکی از آن است که در بسیاری از موارد تیراندازی از داخل جمعیت و از فاصله بسیار کم و با اسلحه های غیر سازمانی رخ داده است.

در ادامه ویدئویی را ببینید که برخی دیگر از ابعاد اتفاقات اخیر را روشن می‌کند.

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


17

نظرات 23
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
saeid 1 0 پاسخ 1398/8/29 -19:22

شترمون خواب دیده موشک هست چه برسه این اسباب بازیا

کاربر ناشناس 5 2 پاسخ 1398/8/29 -14:38

منم به قیمت بنزین اعتراض دارم. به گرانی اعتراض دارم. به خیلی چیزای دیگه هم اعتراض دارم. اما اعتراض باید عاقلانه و منطقی باشه. باید مثل آدم اعتراض کرد. آتش زدن اموال عمومی و درگیری و خرابکاری که نشد اعتراض. اینکه خودزنیه. ضرر زدن به خودمونه. نمیشه که هر وقت اعتراض داشتیم یه قسمت از کشورمونو خراب کنیم. یا به همشهریای خودمون صدمه بزنیم!

علی 0 0 پاسخ 1398/8/29 -14:06

زندگی ب سبک گنگسترا:-):-):-)

ن 3 2 پاسخ 1398/8/29 -09:09

ما هم پشت گوشامون مخملیه...

قاسم 6 6 پاسخ 1398/8/29 -06:37

بنطرتون‌ بانک بسرقت بردن وآتش زدن ویا فروشگاه جانبو دزدیدن هم شداعتراض !!!!

حسین 6 0 پاسخ 1398/8/29 -06:18

نمیخواد اینترنت رو قطع کنید بازار فروش اسلحه رو بر هم بزنید و نگذارید مملکت بشه مثل شهرها و ایالات کشور آمریکا

امین 12 1 پاسخ 1398/8/29 -06:11

فقط اینو بگم خسته شدیم از دروغاتون مسولین مملکت

ناشناس 15 19 پاسخ 1398/8/28 -22:45

دقیقا همینجوری ک میگید جلو چشم من معترضا یا بهتره بگم ارازل و اوباش سه تا دختر به سنگ بستن یه مرد با چاقو کشتن اینا همشون نه از کلیپ دیدم نه شنیدم همشون به عینه جلو چشمم اتفاق افتاد میخووستن یکی از بانکهارو هم تخریب کنن که مردم نذاشتن ولی هنوز بعضیا مثل پینیکیو هنوز دارن گول میخورن میگن کار خودشون(این احمقانه و ضعیف ترین درپوشیه که میتونه ادم برا کارای این ارازل و اوباش بزاره) نیروهای امنیتی این چن روز که بیرون بودم حتی یک گلوله هم سمت مردم شلیک نکردن فقط تیر مشکی میزدن اونم اسلحه رو به سمت بالا میگرفتن و شلیک میکردن هروقت مردم خواستن مسالمت آمیز اعتراض کنن یه عده ماسک زدن و اعتراضات به شعار های ضد اسلامی و نژاد پرستی و اختشاش کشوندن الان فکر میکنید که من بسیجیم یا نظامیم نخیر داداش منم دانشجو کارشناسی رشته معماریم تو عمرم هم بسیج ثبت نام نکردم حتی اون مدرسه اش ماهی هم 600تومن از خونه با هزار مصیبت خرجی میدن شاهد عینی اعتراضات تو تهران بودم چن روز،میخوام بگم چیزی که فکر میکنید نیست این خبر میشه گفت یه ور قضیه رو وصف گرده و کاملا هم درسته اونایی که میگن کار خودشونه یا نبودن یا میدونن اینجوری نیست ولی نمیخوان قبول کنن والسلام.

کاربر ناشناس 21 11 پاسخ 1398/8/28 -22:05

اینکه دولت نیست افتضاح است این کشور توسط رهبری هدایت می شود نه دولت

سعید 17 29 پاسخ 1398/8/28 -20:53

خائنین وخودفروختگان وابسته به سرویسهای اطلاعاتی بیگانه واراذل واوباشی که اموال مردم را آتش وتخریب نمودندباید دردادگاه علنی محاکمه ودراسرع وقت اعدام واجرای حکم آنها حتما رسانه ای وبه اطلاع عمومی برسد.

یکی از مردم آشوبگرنما 45 14 پاسخ 1398/8/28 -20:04

بس کنید این همه دروغه.بالاخره که اینترنت ها وصل میشه و فیلم ها پخش میشه.اون موقع چی میخواید بگید.اشراری که خودشون اجیر کردن تا مردم بکشن و به جون هم بندازن.اماکنی که آتش زدن و خرابکاری هایی که انجام دادن تا توجیهی بر سرکوب مردم باشه.بابا خسته شدیم به خدا.الان یه جلبک هم دیگه می فهمه این سناریوهای تکراری رو.هر کی اعتراض کنه میشه آشوب گر و اغتشاشگر و وابسته به بیگانه و اجیر شده.کاش امام زمان ظهور کنه و همه چی تموم شه راحت شیم.

ناشناس 32 6 پاسخ 1398/8/28 -19:14

شما بیاید به مردم توضیح بدید با این قطعی اینترنت فیلمها چجوری به دست شما رسیده؟ ما که احتمال نمیدیم شاید خودتون درست کرده باشید و صحنه سازی باشه بیایید کمی به شعور این ملت احترام بگذارید

داریوش 28 0 پاسخ 1398/8/28 -18:05

دولت باید حقوق کارگران وکارمندان خود را هم ردیف وهمسو با این تورم کند تا فشار از سر اقشار کم درامد کمتر شود و ثبات و ارامش به جامعه باز گردد.

ایرانم 18 2 پاسخ 1398/8/28 -17:52

فیلمهای که واسه مردم ارسال شده چی اونم صحنه یاری شدس ایا؟

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks