فال روزانه پنج‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه پنج‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸

دوست عزیزی که ۳۰ آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال همانطور که انتظار دارید، نتیجه تلاش هایتان را خواهید گرفت و زندگی تان وارد مرحله جدیدی خواهد شد. سعی کنید از این پس به زندگی تان ثبات دهید. در روابط تان با اطرفیان کمی مشکل دارید. احساس می کنید که دیگران شما را درک نمی کنند اما این وظیفه خود شماست که برای به دست آوردن چیزهایی که می‌خواهید تلاش کنید. بنابراین برونگرا باشید و نیازهایتان را به زبان آورید. در یکی دو ماه آینده یکی از نگرانی های بزرگ زندگی تان از بین خواهد رفت. از نظر کاری در اوایل سال جدید پیشنهادهای خوبی را دریافت خواهید کرد که انتظارش را ندارید. اگر مجرد هستید، در جمعی با فردی آشنا خواهید شد که به تدریج عشق زندگی تان می شود. ماه اردیبهشت ماهی پر از هیجان و سفر برایتان خواهد بود. از سالی پر از موفقیت نهایت لذت را ببرید.

فروردین

شما به دلیل حس رقابتی که با دیگران دارید، دوست دارید که همیشه چند قدم از دیگران جلوتر باشید. اما این ویژگی در چنین روزی باعث می‌شود که مسیرتان را گم کنید. بهتر است که در کنار دیگران راه روید و برای مسیری که می‌خواهید در پیش بگیرید، با اطرافیان‌تان مشورت کنید. دوستی برای مشورت پیش شما می‌آید، دلتان برای او نسوزد و حقیقت را به او بگویید زیرا به صلاحش است.

اردیبهشت

امروز آماده مواجه شدن با مخالفت‌های دیگران باشید. این نزاع جز اعصاب خوردی هیچ فایده دیگری برایتان ندارد پس بهتر است پایتان را از آن بیرون کشید و تنها تماشاگر باشید. حرف‌های دیگران را تأیید کنید اما راه خودتان را بروید. برای این که کمی حالتان خوب شود، با افرادی که به شما انرژی مثبت می دهند بیشتر در ارتباط باشید. اکنون زمان خوبی است تا به دوستی که از شما رنجیده سری بزنید و ناراحتی های او را از دلش در آورید.

خرداد

شما عادت دارید که ناراحتی‌تان را با داد و فریاد زدن برطرف کنید. امروز ممکن است در این شرایط گیر بیفتید اما سعی کنید که کنترل‌تان را از دست ندهید. در غیر این صورت عواقب بدی را به همراه خواهید داشت. بین شما و یکی از دوستان تان اختلافی بوجود آمده که فکر می کنید غیر قابل حل است. اما اشتباه می کنید. گفت‌وگو با او نه تنها حالتان را بهتر خواهد کرد بلکه رابطه‌تان را نیز عمیق تر از قبل خواهد ساخت.

تیر

در صحبت‌هایتان با دیگران نمی‌توانید منظورتان را به درستی برسانید و همین موضوع شما را ناراحت و عصبی می کند و حتی منجر به بدرفتاری با اطرافیان‌تان می‌شود اما یادتان باشد که این مسئله آنقدرها که شما فکر می‌کنید بزرگ نیست، پس کاری نکنید که بعدها پشیمان شوید. فرصتی برای سفر برایتان فراهم می دهد که باید از همین امروز برای آن برنامه ریزی کنید. بدون هیچ شکی این کار را انجام دهید که اتفاقات خوبی را برایتان رقم خواهد زد.

مرداد

در پیش بردن کارهایتان عجله دارید و دوست دارید که هر چه زودتر آنها را به اتمام برسانید. اما بدانید که عجله دقت تان را پایین می‌آورد. آنچه این روزها بیش از همه اهمیت دارد، سلامتی شماست. بنابراین خیلی به خودتان فشار نیاورید و آهسته تر پیش روید. نگران روابط عاطفی‌تان هستید اما با کمی سختی در نهایت به مراد دلتان خواهید رسید. کافی ست که به تلاش تان ادامه دهید و امیدتان را زنده نگه دارید.

شهریور

دوست دارید که خودتان را به دیگران ثابت کنید اما با پذیرفتن مسئولیت‌های زیاد، نمی‌توانید از پس تمام آنها برآیید، آن وقت است که در چشم دیگران فردی بی‌مسئولیت و بدقول شناخته خواهید شد. بنابراین بهتر است که در حد توان‌تان مسئولیت بپذیرید. استرس انجام کاری را دارید که هنوز آغاز نکرده اید، هرچه در این مورد با دیگران بیشتر مشورت کنید، از استرس شما نیز کاهش خواهد یافت. به زودی خبر خوشی از تغییری بزرگ در زندگی تان می شنوید.

مهر

فشار و مسئولیت‌های زیاد باعث شده که احساس خستگی یا حتی ناتوانی کنید. بهتر است بیش از این ادامه ندهید و برای حل برخی مسائلی که انرژی زیادی از شما می گیرند، راه حلی بیندیشید. از جر و بحث با دیگران نیز خودداری کنید زیرا به خستگی شما دامن می زند. اگر می توانید انتهای روز را به استراحت بپزدارید و خوش بگذرانید. بدبینی شما باعث شده که یکی از دوستان‌تان را از خود برانید. از زود قضاوت کردن بپرهیزید که به ضرر خودتان تمام می‌شود.

آبان

برای آخر هفته برنامه های مفرحی دارید که باید تدارکات آنها را ببینید. از دیگران کمک بخواهید در غیر این صورت از پس کارها برنخواهید آمد. حرفی شنیده اید که امید شما را نسبت به موضوعی افزایش داده است اما نباید خیلی زود تصمیم بگیرید. کمی به خودتان زمان دهید تا صحت این خبر بر شما ثابت شود. در انتهای روز دوستی با تماسی شما را سورپرایز خواهد کرد.

آذر

ممکن است امروز خیلی انرژی خوبی نداشته باشید اما بعد از ارتباط برقرار کردن با دیگران کمی حال‌تان بهتر خواهد شد. مشکلات مالی که اخیراً داشته اید، با شنیدن خبری از یکی از اعضای خانواده تان تماماً حل شده و تغییرات بزرگی را به زندگی تان وارد خواهد کرد. دوست دارید کاری را آغاز کنید اما نگران هستید و مدام این پا و آن پا می کنید. هر چه آن را به تعویق بیندازید بیشتر به ضررتان خواهد بود.

دی

این روزها بی حوصله شده اید و حتی حوصله خودتان را هم ندارید. سعی کنید دلیلش را بیابید و برطرفش کنید زیرا کارهای مهمی برای انجام دادن دارید که باید برای آنها وقت بگذارید. استرس شما در مورد اتفاقی که هنوز نیفتاده، بی مورد است، بنابراین سعی کنید که از زمان حال نهایت لذت را ببرید و فردا را به فرداها بسپارید. اتفاق غیر منتظره‌ای امروز برایتان می‌افتد که نگاه‌تان را به برخی مسایل تغییر خواهد داد.

بهمن

امروز احساس خستگی دارید، اگر می توانید از دیگران بخواهید تا برخی از کارها را برای شما انجام دهند و خودتان کمی استراحت کنید. سعی کنید مسیرهایی که باید طی کنید را به جای ماشین پیاده بروید تا کمی حالتان عوض شود. فردی به شما علاقه نشان داده که باورتان نمی شود. بهتر است که اکنون هیچ جوابی به او ندهید و کمی فکر کنید. همانقدر که به احساس تان اهمیت می دهید به منطق تان هم اهمیت دهید تا راه درست را به شما نشان دهد.

اسفند

دوست دارید که تغییری به زندگی تان بدهید اما نمی دانید چگونه. خیلی عجله نکنید. اجازه دهید که باد مسیر درست را به شما نشان دهد. این روزها انعطاف پذیری می تواند هم در محیط کار و هم در روابط تان به شما کمک کند. اگر مدت هاست از فعالیت بدنی دور بوده اید، امروز می تواند شروع خوبی برایتان باشد. حرفی در جمعی زده اید که موجب سوتفاهم شده است، بهتر است قبل از این که این مشکل بیشتر شود، خودتان برای برطرف کردن آن دست به کار شوید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها