فروش VPN‌ جرم است؟

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی گفت: در قانون صراحتا در مورد فروش VPN ها جرم انگاری نشده است.

فروش VPN‌ جرم است؟

جواد جاویدنیا معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی درباره ورود قوه قضاییه به موضوع فروش VPN گفت: در مورد موضوع فروش VPN‌ها در قانون صراحتا جرم انگاری نشده است، به همین دلیل در مسائل حقوق موارد اختلافی زیادی وجود دارد، اما با قوانین سنتی موجود هم می‌توانیم با جرائمی که در فضای مجازی رخ می‌دهد برخورد کنیم.

وی گفت:به منظور اتخاذ یک رویه ثابت برای برخورد قانونی با فروش VPN‌ها مقرر کردیم تا پرونده‌های مرتبط با این حوزه به همکاران قضایی که از قبل تعیین شده‌اند و به این موضوع اعتقاد دارند، ارجاع داده شوند تا آن‌ها در مورد این پرونده‌ها مستند به یک قانون خاص اظهارنظر کنند.

جاویدنیا گفت: اقدامات انجام شده در این حوزه به زودی اطلاع رسانی عمومی می‌شود.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • محمد
    0

    امنیت ازنظرشما چیه امنیت اجتماعی نداریم امنیت اقتصادی نداریم امنیت سیاسی نداریم اسم اونی ک شما میگین امنیت نیست

  • liberal
    0

    در مملكتي كه شفافيت وجود نداشته باشه.و تصميمات اداره كشور در پستوهاي حكومت گرفته ميشود انتظاري بيشتر از اين نيست....اين طرح به صورت غير دموكراتيك ترين روش ودر مستبدانه ترين حالت به اجرا در آمد و عملا مجلس و مردم از دور خارج شد..تبريك مي گويم به شيوه جديد قانون گزاري شما و پيشنهاد ميدم مجلس نيم بندتان هم تعطيل كنيد..

  • ندارم
    0

    حوادث اخیر را باید در جنبه های مختلفی بررسی کرد. یکی از جهات تیم کارشناسی اقتصادی بوده که به مسائل روانی جامعه توجه نکرده یا برای این تیم ،جامعه ارزشی نداشته و مردم فقط در مواقع نیاز سیاسی اهمیت پیدا می کنند.

  • وحید
    0

    اگه از یه در فقر وارد شد از در دیگه ایمان خارج میشه، امنیت و اخلاق و .... که جای خود داره، خیلی زودتر از ایمان از بین رفتن.

  • امین
    0

    به نام خدا قانون خوب است اما اجرای قانون هم باید خوب باشد... در خصوص افزایش قیمت بنزین به فرموده رهبری معظم اگر چند ماه زودتر بسته معیشتی توزیع می شد بعد توضیح کافی داده می شد بعد هم فاصله یکهزارتومان یک لیتر بنزین تا آزاد سه برابر نمیشد بلکه دو برابر می شد شاید ملت مقاوم و زجرکشیده ما این فشار را راحتتر تحمل می نمودند نه با این شوکی که دولت با اجرای بدقانون ویک شبه ویک هویی قانون باعث شداین همه مشکلات وسختی ها به هموطنان عزیز وارد شده و نیز موجب سوء استفاده دشمنان بهانه جو گردد که از آب گل آلودی که بی تدبیری خودمان و اجرای بد قانون خوب این نارضایتی عمومی و سپساغتشاشات برخی اشرار و منافقین از خدا بی خبر و ایراد خسارات را شاهد باشیم.... هنوز هم دسر نشده برای جبران.... پیشنهاد : دولت و سران قوا ضمن عذرخواهی از مردم به خاطر بی تدبیری صورت گرفته، سهمیه بنزین را همان لیتری هزار تومان بگذارند و بسته معیشتی را مرتب بدهند و بنزین آزاد دو هزار تومان شود. و بدانید که برای آرامش ماندگار و اقتصاد پویا و مولد انشاءالله در مملکت حاکمیت یابد این پیشنهاد ارائه می شود... شهروند فوق لیسانس

    نظرات شما -
    • درویش
      0

      احسنت این بهترین پیشنهاده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها