تمام راه‌های اصفهان با وجود بارش برف در شب گذشته باز است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در شب گذشته ارتفاع برف در شهرستان های شهرضا و دهاقان به ۱۰ سانتی‌متر رسید و به بیش از ۵۰۰ نفر در این مدت امدادرسانی شد.

تمام راه‌های اصفهان با وجود بارش برف در شب گذشته باز است

منصور شیشه فروش، با اعلام اداره کل هواشناسی و استقرار جبهه هوای سرد در مناطق غرب و جنوبی استان اصفهان اظهار داشت: از روز یکشنبه بارش برف در مناطق فریدن، فریدونشهر، چادگان، بویین میاندشت، گلپایگان و خوانسار در دو روز، منجر به تعطیلی نوبت صبح مدارس ابتدایی شد.

وی با اشاره به استقرار عوامل امدادی در جاده های لغزنده استان اصفهان ادامه داد: در شب گذشته بارش برف در مناطق شهرضا و دهاقان به ارتفاع ۱۰ سانتی متر رسید و عوامل امدادی با حضور خود در این جاده ها به ۵۰۰ نفر که در برف مانده بودند امدادرسانی کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان اصفهان با اعلام اسکان و امدادرسانی به بیش از ۶۶۴ نفر توسط نیروهای هلال احمر تصریح کرد: عوامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در یازده هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه های استان اصفهان حضور یافتند و با استفاده از ۲۰۰ دستگاه مجهز و ۵۵۰ دستگاه ماشین آلات با ۷۵۰ نیرو در ۴۱ راهدارخانه به برف روبی و امدادرسانی مشغول شدند.

وی افزود: با همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای راه های روستاهای حیران و کلوسه در منطقه فریدونشهر بازگشایی شد و هیچ راهی در استان اصفهان مسدود نیست.

شیشه فروش با اعلام اینکه سوخت نفت روستاهای پشت کوه دوم هم تامین شده است، ابراز داشت: در حال حاضر با اتمام بارش برف و باران، با کاهش دما در مناطق غربی و جنوبی استان اصفهان مواجه هستیم و تمهیدات لازم در مدیریت بحران در شهرداری ها و دهیاری ها اندیشیده شده است.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای هلال احمر و فوریت های پزشکی و عوامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان و پلیس راه گفت: لازم است کسانی که در مناطق صعب العبور و ارتفاعات غرب و جنوب استان اصفهان در حال تردد هستند وضعیت راه و آب و هوا را استعلام کنند و به زنجیر چرخ مجهز باشند.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها