جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

چطور در فرانسه پس از ۱۱ ماه درگیری یک سلاح مشاهده نشد اما در ایران صدای تیراندازی‌ها مثل دوران جنگ بود؟

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اغتشاشات چند روز گذشته در ۲۸ استان، حداکثر در ۴۸ ساعت جمع شد.

چطور در فرانسه پس از ۱۱ ماه درگیری یک سلاح مشاهده نشد اما در ایران صدای تیراندازی‌ها مثل دوران جنگ بود؟

دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (جمعه) در بازدید از گردان‌های نمونه یگان حضرت صاحب الزمان (عج) سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ اظهار داشت: همه دلدادگان انقلاب اسلامی که نیاز به پاسداری از انقلاب داشته باشند همواره در میدان عمل حضور دارند.

وی ادامه داد: دعوای بین حق و باطل از ابتدای خلقت وجود داشته است و پایانی نیز ندارد و تا زمانی که حضرت حجت (عج) براساس وعده خدا ظهور کند در آن صورت پیروزی قطعی جبهه حق علیه باطل حاصل می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اغتشاشات به وجود آمده پس از افزایش قیمت بنزین، تصریح کرد: در ۲۸ استان و بیش از ۱۰۰ شهر و محل شاهد تجمعات بودیم که موفق شدیم ظرف ۴۸ ساعت آن را جمع و جور کنیم.

دریادار فدوی با اشاره به وضع روزهای درگیری‌ها و اغتشاشات چند روز گذشته، گفت: بدون شک امریکای خبیث و کشورهای خبیث کوچک‌تر که با تمام قوا از این اغتشاشات حمایت می‌کردند در عجب هستند که ما چگونه توانستیم در ۴۸ ساعت آن را کنترل و به پایان برسانیم.

وی با بیان اینکه از خباثت امریکا و حامیانشان در قبال مردم انقلابی ایران و توطئه هایشان خبر داشتیم، اضافه کرد: چطور در فرانسه بیش از ۱۱ ماه درگیری ادامه دارد، اما یک سلاح در آن درگیری‌ها و تظاهرات مشاهده نشده؛ اما در اغتشاشات اخیر وقتی صدای تیراندازی‌ها را می‌شنیدیم مانند این بود که در عملیات نظامی و دوران جنگ قرار داریم.

جانشین فرمانده کل سپاه با بی ثمر دانستن تلاش‌های دشمنان ضد انقلاب اسلامی تاکید کرد: دشمنان بدانند اسلام از انقلاب اسلامی پشتیبانی و حمایت می‌کند و پیروزی از آن ملت ایران است.

منبع: صدا و سیما

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 31
  • کاربر ناشناس
    0

    سردار لطفأ این سئوال را از نیروهای مسئول بپرسید. البته منظور شما را از دخالت بیگانگان می فهمم. ولی بد نیست نیروهای امنیتی حداقل در سلسله مراتب خود پاسخگو باشند

    نظرات شما -
    • سعادت حسینی
      0

      چرا یکنفر از بی تدبیری وبی عرضگی دولت بخصوص روحانی قاتل نون سفره مردم حرفی نمیزنه.آقایون مرفه وآقازاده های خارج نشین اصلا میدونن بنزین لیتری سه هزار تومان یعنی چه،نداری یعنی چه،میدونن چند ماه گوشت نخوردن یعنی چه؟خدا ازتون نگذره که به اسم دین هر ظلمی میخواهید به این مردم بخت برگشته میکنید.یعنی این مردم از عربهای عربستان و کویت،عمان و...کمترند که ایمن ترین ماشینها را سوارند وزندگی بی دغدغه دارند.روحانی،مسولین بیدرد خدا ازتون نگذره گرچه آخرت وبهشت هم مال ادمهای مفسد وپولداره اون دنیا هم جای ملت تو جهنمه چون بخاطر نداری و گذران زندگی جهنمیشون مرتکب هر گناهی میشوند

    • 7
      0

      به روحانی چه ربطی داره، اصلا سیاست و راه برد جمهوری اسلامی همینه مگه وقتی مردم احمدی نژاد رو انتخاب کردن پول سر سفرهاشون رفت؟

  • بهروز
    0

    به خاطر ضعف خودتونه اگه از روز اول این مرز های وامونده رو سفت میچسبیدین الان دولت رو متهم به فشار به مردم نمیکردین وقتی قطار قطار بنزین و جنس از این مرزها خارج و وارد میشه انتظار دارین اسلحه وارد نشه !!

  • سید
    0

    این سوال رو ما مردم باید از شما بپرسیم که چرا تیراندازی شده و اسلحه ها از کجا آمدند؟ ناسلامتی شما مسئول تامین امنیت ما هستید

    نظرات شما -
    • حسان
      0

      سلام بنده با نظر شما موافقم

    • Sasserelk
      0

      خب دولت طی 6 سال به مرزبانی نرسیده و همینطور حمایت مث بقیه کشور ها نشده در ضمن ایران درست وسط کشورهای تروریستیه چه انتظاری داری!

    • علی
      0

      اگر بگیر و ببند بکنن، شما بهانه‌ی بنی اسرائیلی تقدیم میکنید! اگر هم که اینطوری که میبینید، شما باز هم دهانهای شریفتون بازه.... در دروازه رو میشه بست، دهن مردم رو نه! منم متوجه این شدم که چرا خبرفوری این خبر رو با این سبک رفته که میخاد بگه وضعیت نابسامانه... نه دادا، از اول تا آخر بخون... در دروازه رو میشه بست ولی دهن ایرادهای بنی اسرائیلی رو نه!

  • M
    0

    چرا و چگونه اش را شما به عنوان مسئول امنیت کشور باید مشخص کنید که اسلحه وارد کشور شده و متوجه نشدید، مگر آقا نفرمود جلو قاچاق اسلحه را بگیرید؟

  • M
    0

    چرا و چگونه اش را شما به عنوان مسئول امنیت کشور باید مشخص کنید که اسلحه وارد کشور شده و متوجه نشدید، مگر آقا نفرمود جلو قاچاق اسلحه را بگیرید؟

  • حمید
    0

    مردم ایران جون به لب شدن بخدا سه ماهه گوشت نخوردیم جلوی زن و بچه هام شرمنده شدم حقوقم کفاف زندگیمونمیده بااین شرایط جدید هم که پیش اومده دیگه وضعمون بدتر ازگذشته هم میشه خاهشا یه کمی هم فکر کارگرا و قشر ضعیف جامعه روبکنید امنیت درسته مهمه ولی همه چیزو نباید فدای یه امنیت کرد که.

    نظرات شما -
    • جواب حمید جان
      0

      واقعا فقر ....... فساد و بی امنیتی را هم با خود می اورد .... دولت باید بیشتر تلاش فکری و اجرایی برای حل معضل معیشتی مردم بکند... باید فرهنگ ایثار در جامعه رشد و تعالی داشته باشه باید هر کس که وسعش میرسه به هموطنی که یا جزو ارحامش هست یا در همسایگیش هست کمک معیشتی کند تا از این وضعیت خارج بشیم یاری گر ایرانمان باشیم

    • 7
      0

      دولت های منتخب ما بیشتر به فکر حفظ موجودیت خودشون بودند و در 40 سال گذشته دستاوردی نداشتند که بشه به نیکی ازش یاد کرد، قدرت خرید پایین، هزینه های درمان بالا و بی کیفیت، اعتیاد و بی کاری و.... همه برای قشر کارگر و مستضعف جامعه بوده و هست در عوض قشر مرفع جامعه روز به روز پولدارتر شدن و قشر دولتی که ازشون به اسم آقا زاده یاد میشه با رانت و پول بیت المال حق مستضعفین رو تاراج کردند و ما گارگران تنها نظارگر افول خودمون و وعده های صد من یه غاز هستیم.

  • حامد
    0

    https://cdn.mashreghnews.ir/d/2018/12/16/4/2407947.jpg این آدرسها رو ببینید، عکسها فراوانند... تیراندازی هم شده توی فرانسه! فرانسه کدوم خریه...

  • بهروز
    0

    اگربا قاطعیت وبدون هیچگونه ترحمی اغتشاشگران وآشوبگران اصلی ووابسته به سرویسهای اطلاعاتی کشورهای بیگانه به جوخه اعدام سپرده وتیرباران شوند واجرای حکم این خائنین رسانه ای وبه اطلاع مردم برسد دیگه کمترکسی جرات می کند امنیت ملی کشوررا به بازی بگیردحکومت بایددربرقراری نظم و امنیت سخت گیری کندواجازه ندهددرمواقع دیگرمثل چهارشنبه آخرسال هم اراذل واوباش شهرها را به میدان جنگ تبدیل کننداین حوادث بی ارتباط با هم نیست و به اراذل واوباش القاء می کندکه قادربه نافرمانی های مدنی وقدرت نمایی دربرابرحکومت هستند.وگرنه هیچ یک ازآشوبگران واغتشاشگران آمریکایی واروپایی وعربستانی نبودندهمه ایرانی بودند.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      یعنی این ها رو بدن دست شما همشون رو میکشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • خلاص
      0

      آنوقت فرق ما با ساواک چیه؟

  • M
    0

    یعنی نمیدونید خرید اسلحه رو در کدوم شهرکشور به راحتی به شما پیشنهاد میکنند ؟!!

  • رضا مرادی
    0

    من تو پست های قبلی یه کامنت انتقادی گذاشتم و بخاطر فشار عصبی ناشی از قطعی اینترنت و موقعیت شغلی نه چندان خوب از مسئولین گله تند کردم و همین جا عذر خواهی می کنم والا من نه شخصیت سیاسی هستیم و نه ذره ای به سیاست علاقه دارم و به هیچ وجه موافق این شورش ها و تخریب ها نیستم و بشدت اون رو محکوم می کنم ایشالا که این مشکلات که اغلبش به دلیل فشار اقتصادی ناشی از تحریم هست با کمک مردم و با همکاری دولت حل میشه فقط از مسئولین خواهش دارم اینترنت رو وصل کنن. با تشکر از جوان های همسن و سال خودم هم می خوام دست به دست هم بدن و کشور رو بسازن راه نجات کشور اتحاد و روی آوردن به تولید ملی و داخلی هست. الان که تمام دشمنان خارجی دست به دست هم دادن که ایران رو زمین بزنن رسمش نیست که پشت دولت و حکومت رو خالی کنیم. یا حق

    نظرات شما -
    • رضا نامرادی
      0

      گرفتنت خخخ

    • رضا مرادی
      0

      خداشاهده کسی من رو نگرفته ولی اینقد شعورم میرسه از کسانی که بانک ها رو آتش زدن و تمام ایستگاه های اتوبوس رو تار و مار کردن و تابلوها رو دونه دونه درآوردن و سطل آشغال ها رو آتش زدن خودم رو جدا کنم، من هم به هیچ عنوان موافق گرونی بنزین نیستم ولی به همون اندازه موافق تخریب و اغتشاش هم نیستم.

  • پیمان
    0

    اگه جمع شد پس دلیل قطعی اینترنت چیه؟تنبیهه؟

  • محسن
    0

    واقعا هم میدان جنگ بود حداقل تو تبریزش که اینجوری بود اغتشاش گرا اسلحه و تجهیزاتی داشتن که پلیس ضد شورش اونارو نداشت اینا از کجا میاد تو هر منطقه ازین اغتشاش گرا با پلیس درگیر بودن ولی اینم بگم مردم عادی هم که برای قیمت بنزین اومده بودن بیرون وایساده بودن بدبختا نمایش بین اینا و پلیسارو نگاه میکردن متاسفانه یه یه دخترم وسط تیر خورد میخوام بگم حرف اقای فدوی کاملا درسته چون با چشمای خودم عینا دیدم یه عده اغتشاشگر ارازل و اوباش(بازیچه سرویس های اطلاعاتی بیگانه) اومدن و اعتراضات مسالمت امیز مردم خراب و به اغتشاش کشوندن اینا همشون باید اعدام بشن هروقت مردم اومدن اعتراض بجا برای احقاق حقشون بکنن این اغتشاشگرا و براندازا نذاشتن مردم به نتیجه برسن

    نظرات شما -
    • 7
      0

      دوست عزیز بنده صرف نظر از علت و منشا اعتراضات و اغتشاشات، تلوزیون ملی سالها افراد انقلابی را در سال 57 به ما نشان داده که اسلحه بدست داشتند، خب خودمان فرهنگ اعتراض با اغتشاش مسلحانه رو ترویج دادیم. به جای خشونت بهتر است بذر محبت بکاریم.

  • ناشناس
    0

    جنابعالی اگر فرق فرانسه و ایران را تا حالا نفهمیدی دیگه هم نمی فهمی

  • صادق امینی
    0

    چون در فرانسه مردمی اعتراض میکنند که عادی هستند و به سلاح و .... دسترسی ندارند ولی در ایران اشرار سرسپرده و اجیر شده و وابستگان به امریکا و اسرائیل و عربستان که اموزشهای لازم را حتی دیده اند و در این مواقع می دانند چکار کنند وارد اعتراضها میشوند ... که خوشبختانه با خروج مردم از بین اینها تنها می ماننند ولی خسارتهای زیادی به بیت المال و مردم وارد می کنند...

  • سامان
    0

    باید نیروهای امنیتی با سلاحهای بیهوش کننده بین این اعتراض ها بروند و به اایناشراری که تیراندازی یا تخریب میکنند تیر بیهوشی بزنند تا همونجا بیهوش بشوند و تن لششون رو بعدن بیان ببرند بازجویی

  • صدر
    0

    متاسفانه با قاچاق اسلحه به شدت برخورد نمی شود....... مراجع ذیصلاح و قانون گذار و مجری و انتظامی و امنیتی باید یک فکر متمرکز و جامع رو تصویب و اجرایی کنند دستور رهبری باید به بهترین نحو و سریعترین زمان ممکن اجرا شود..

  • صدر در جواب حمید جان
    0

    باید فرهنگ ایثار در جامعه رشد و تعالی داشته باشه باید هر کس که وسعش میرسه به هموطنی که یا جزو ارحامش هست یا در همسایگی اش هست کمک معیشتی کند تا از این وضعیت خارج بشیم یاری گر ایرانمان باشیم

  • وحید
    0

    فرانسه.....ایران ..........................خخخخخخخخختتتتتتتتت☆خیلی مونده ما واسه فرانسه نظر بدبم ما کجا فرانسه کجا

  • یک ایثارگر 8سال جنگ
    0

    عزیزان 80درصد مردم باشمانیستن مفرمایید نه رفرامدم بگذارید.80درصدملت گرسنه وستم دیده ونیازمند هستن.تا کی دروغ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها