بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با برنامه سرنا:

حتی با وضع اقتصادی موجود، به تئاتر و سینما بروید / برای خندان تماشاگر نباید از حوزه ادب خارج شد

کارگردان و بازیگر تئاتر و تلویزیون درخصوص رعایت رده‌بندی سنی مخاطبان در تئاتر گفت: قانون خاصی درباره رعایت رده‌بندی سنی مخاطبان در تئاتر وجود ندارد با این وجود بنده در تمامی کارهایم هیچ‌گاه از حوزه ادب خارج نشدم.

حتی با وضع اقتصادی موجود، به تئاتر و سینما بروید / برای خندان تماشاگر نباید از حوزه ادب خارج شد

سعید داخ در گفتگو با برنامه سرنا به الزام رعایت ادب و اخلاق در تئاتر کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: برای خنداندن تماشاگر نباید از حوزه ادب خارج شد چراکه موقعیت‌های بسیاری برای خنداندن تماشگر وجود دارد.

وی به وجود تئاترهای لاکچری در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: تئاترهای خصوصی در کشور هر چقدر هزینه‌هایش بیشتر می‌شود، طبیعتا در قیمت بلیط‌ها تاثیرگذار است و این اتفاق در تمامی دنیا مرسوم است؛ لذا مرزبندی خاصی بین تئاترهای لاکچری و معمولی وجود ندارد.

این هنرمند کشورمان ادامه داد: ازطرفی به کارگردان‌های تئاتر توصیه می‌کنم در کارهایشان علاوه بر استفاده از بازیگران چهره، از جوان‌ترها و هنرجویان نیز بهره کافی ببرند چراکه باید تمامی هنرمندان به این جمله ایمان بیاورند که هیچ‌کس جای دیگری را تنگ نمی‌کند.

داخ تاکید کرد: البته در تمامی پروژه‌های تئاتر و سینما بایستی به ویترین کار که بازیگران هستند، توجه ویژه شود چراکه حضور بازیگران چهره در چرخه فروش کار موثر است.

وی در پایان گفت: از وضعیت اقتصادی موجود برای مردم کشورم مطلع هستم اما حتی با وضع اقتصادی موجود، لطفا به تئاتر و سینما بروید و کتاب و ادبیات بخوانید.

71

حجم ویدیو: 27.82M | مدت زمان ویدیو: 00:09:36 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها