دستگیری ۱۷ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات لرستان

فرمانده انتظامی لرستان با بیان این‌که همکاری مردم با پلیس در خصوص معرفی و دستگیری اغتشاشگران جای قدردانی دارد از دستگیری ۱۷ نفر عوامل اصلی آشوبگران در ناآرامی‌های اخیر در استان خبر داد.

دستگیری ۱۷ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات لرستان

سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعتراضات هفته گذشته در خصوص طرح سهمیه‌بندی سوخت و سوءاستفاده عده‌ای فرصت‌طلب که تخریب اموال عمومی و ناامنی را به همراه داشت شناسایی و دستگیری عوامل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده و هماهنگی قضایی ۱۷ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات را شناسایی و طی عملیات‌های غافلگیرانه در سطح استان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان این‌که همکاری مردم با پلیس در خصوص معرفی و دستگیری اغتشاشگران جای قدردانی دارد گفت: نیروی انتظامی مجاهدانه و صادقانه در برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

به گفته وی چراغ راهنمای ما مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رمز ایستادگی در مقابل دشمنان، بصیرت و آمادگی است و مدافعان حریم ولایت در کنار دیگر نیروهای امنیتی اجازه هرگونه فعالیت بیشتر را از آشوب گران گرفت

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها