حضور سرزده مدیرعامل ایران خودرو در تعمیرگاه مرکزی

مدیرعامل ایران خودرو در بازدید سرزده از تعمیرگاه مركزی شماره یک این شركت، بر افزایش كیفیت خدمت‌رسانی به مشتریان و ارتقای سطح رضایت‌مندی آنان تاكید كرد.

حضور سرزده مدیرعامل ایران خودرو در تعمیرگاه مرکزی

فرشاد مقیمی، در این بازدید در گفت و گوی مستقیم و تماس تلفنی با چند نفر از مشتریان، وضعیت خدمت رسانی را بررسی و میزان رضایت از خدمات تعمیرگاه را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در بازدید از مركز صافكاری و نقاشی تخصصی تعمیرگاه مركزی و همچنین مركز خدمت دهی به دارندگان خودروهای گیربكس اتوماتیك ایران خودرو ضمن ویژه خواندن امكانات ایجاد شده در این تعمیرگاه، خواستار ارایه طرح‌های زودبازده برای بهره برداری بیشتر از ظرفیت های موجود در این تعمیرگاه شد.

مقیمی همچنین بر افزایش بهره وری در تعمیرگاه مركزی و ارایه طرح برای توسعه تعمیرگاه و افزایش سطح كیفیت خدمات به مشتریان تاكید كرد.

بابك سلاجقه مدیرعامل شركت بازرگانی و خدمات همگام خودرو نیز در این بازدید توضیحاتی درباره خدمات تعمیرگاه مركزی شماره یك به مدیرعامل ایران خودرو ارایه كرد.

وی گفت: این تعمیرگاه با ارایه خدمات تخصصی رنگ و بدنه با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن از جمله کوره‌های رنگ پیشرفته، خشک‌کن موضعی IR، میکسر تمام اتوماتیک، اتاق ترکیب و ساخت رنگ مطابق با استانداردهای روز اروپا و همچنین بهره‌مندی از رنگ‌های بسیار باکیفیت‌، سعی دارد ضمن تضمین کیفیت نهایی کار، زیبایی را به خودروی مشتریان بازگرداند.

سلاجقه با بیان این كه كاركنان شاغل در بخش رنگ و بدنه دارای مدرك آموزشی و تاییدیه از شركت معتبر اروپایی هستند گفت: خدمت رسانی به دارندگان محصولات ایران خودرو با گیربكس اتوماتیك نیز بخش دیگری از خدمات تخصصی تعمیرگاه مركزی شماره یك است.

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها