ترکیه: عملیات چشمه صلح تا تحقق اهداف ادامه دارد

شورای امنیت ملی ترکیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات چشمه صلح ارتش این کشور تا دستیابی به اهداف خود ادامه خواهد یافت.

ترکیه: عملیات چشمه صلح تا تحقق اهداف ادامه دارد

به گزارش خبر فوری به نقل از خبرگزاری آناتولی، اعضای شورای امنیت ملی ترکیه روز سه‌شنبه در مجتمع بش‌تپه آنکارا تشکیل جلسه‌ای داد. در پایان این جلسه با انتشار بیانیه‌ای تاکید شد که عملیات چشمه صلح ترکیه تا رسیدن به اهداف خود ادامه خواهد یافت.

در این بیانیه به اتخاذ تمام تدابیر لازم برای آسیب ندیدن غیرنظامیان در جریان عملیات چشمه صلح اشاره شده و آمده است: این عملیات به برقراری صلح و ثبات در منطقه کمک می‌کند و تا دستیابی به هدف خود ادامه خواهیم داد. در این راستا از کشورهای طرف توافق ایجاد منطقه امن در سوریه انتظار داریم که فعالیت‌های پاکسازی تروریست‌ها از این منطقه و همچنین تل رفعت و منبج را هرچه سریع‌تر به اتمام برسانند.

در بیانیه مذکور با تاکید بر اینکه ترکیه هیچ وقت در خصوص مقابله با تروریسم از قبول هیچ مسؤولیتی شانه خالی نکرده و مبارزه با گروه تروریستی داعش را نیز با عزمی راسخ و قاطعانه انجام می‌دهد، از جامعه بین‌الملل به حمایت از تلاش‌های ترکیه برای بازگشت امن و داوطلبانه سوری‌ها به خانه‌های خود و دستیابی هرچه سریع‌تر آنها به صلح و آرامش در سرزمین‌شان دعوت شده است.

اعضای شورای امنیت ملی ترکیه همچنین تصمیمات درباره حوادث ۱۹۱۵ را که با توجه به ادعاهای بی‌پایه و فاقد اعتبار تاریخی و حقوقی اتخاذ شده‌اند، به شدت محکوم کرده و گفتند: دیگر وقت آن رسیده است که باید حقیقت را روشن کرد.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها