اشرف حکیمی: کنترل کردن مسی غیر ممکن است

اشرف حکیمی، ستاره مراکشی دورتموند، مدعی شد که هدف آنها کسب حداقل یک تساوی مقابل بارسلونا بوده است اما در این امر موفق نشده اند.

اشرف حکیمی: کنترل کردن مسی غیر ممکن است

دورتموند دیشب در ورزشگاه نیوکمپ مهمان تیم قدرتمند بارسلونا بود؛ دیداری که در نهایت با شکست ۳-۱ زنبور ها به پایان رسید. دورتموند با شکست مقابل بارسلونا ۷ امتیازی باقی ماند و حالا برای صعود به مرحله بعدی باید در بازی آخر خود مقابل اسلاویا پراگ به پیروزی برسد و همچنین امیدوار باشد که اینتر موفق به شکست بارسلونا نشود.

اشرف حکیمی این روزها یکی از ستاره های اصلی تیم لوسین فاوره بوده است. این بازیکن مراکشی با ۴ گل زده بهترین گلزن دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا تا به اینجا به حساب می‌آید. حکیمی در پایان بازی درباره نتیجه رقم خورده مقابل بارسلونا گفت: " بازی بسیار دشواری داشتیم و کاملا مطلع بودیم که باید روز سختی را در زمین بارسلونا سپری کنیم. تمام تلاش خود را انجام دادیم تا پا به پای آنها در زمین بجنگیم اما این اتفاق رخ نداد. برای کسب حداقل یک تساوی در مقابل بارسلونا قرار گرفتیم اما در این امر موفق نبودیم."

حکیمی در پایان در رابطه با درخشش لیونل مسی نیز گفت: " مسی یک بازیکن فوق‌العاده بزرگ است و در هر بازی نیز این موضوع را به اثبات می رساند؛ اتفاقی که کنترل این بازیکن را غیرممکن می‌کند."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها