میلیاردر‌های گیشه / گلزار مدیری و عطاران چقدر دستمزد می‌گیرند؟

ستاره‌های سینما به دریافت دستمزدهای بالا مشهور هستند، از این رو در این گزارش به مقدار دریافتی ستارگان سینمای ایران برای هر فیلم، پرداخته‌ایم.

میلیاردر‌های گیشه / گلزار مدیری و عطاران چقدر دستمزد می‌گیرند؟

درباره رقم دستمزد بازیگران سینمای ایران بار‌ها عدد‌هایی در رسانه‌های رسمی منتشر شده است. سال پیش میزان دستمزد برخی بازیگران را اعلام کرده ایم که واکنش‌های زیادی به همراه داشت. شهرت برای بازیگران امتیاز دیگری به همراه دارد که باعث می‌شود در جامعه از خدمات مختلف بهره ببرند. چند روایت شنیدیم که تقریباً به هم نزدیک هستند. با این‌حال برای دستمزدها، ملاک را میانگین آنچه از افراد مطلع شنیدیم قرار دادیم که در چند بخش دسته‌بندی شده است.

بالای ۸۰۰ میلیون تومان

در یک دسته‌بندی کلی می‌توان به چهار نوع دستمزد رسید. دسته اول کسانی هستند که بالای ۸۰۰ میلیون تومان دستمزد می‌گیرند و شنیده شده در برخی پروژه‌ها به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.

در این دسته پنج بازیگر حضور دارند:

میلیاردر‌های گیشه / گلزار مدیری و عطاران چقدر دستمزد می‌گیرند؟

رضا عطاران، مهران مدیری، محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی و جواد عزتی، عطاران جزو معدود بازیگرانی است که غالب فیلم‌هایی که بازی می‌کند به فروش بالا دست می‌یابند. او مدت‌ها است فیلمی روی پرده نداشته و از حالا سازندگان "زیر نظر" و "انفرادی" به ترکاندن گیشه با نام او دل بسته‌اند! مهران مدیری، محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی و جواد عزتی در فیلم "ما همه با هم هستیم" حضور داشتند که خب این فیلم فروش بالایی نداشت.

میلیاردر‌های گیشه / گلزار مدیری و عطاران چقدر دستمزد می‌گیرند؟

فیلم قبلی مدیری و گلزار یعنی "رحمان ۱۴۰۰" خوب می‌فروخت که توقیف شد. لیلا حاتمی همچنان "مردی بدون سایه" را روی اکران دارد که شکست خورد. جواد عزتی یکی از عوامل فروش فیلم‌ها است، اما گاهی نام او هم نمی‌تواند به کمک فیلم‌ها بیاید. نمونه‌اش "پیلوت" که فروش پایینی داشته است. این بازیگران در مجموع می‌توانند به فروش فیلم‌ها کمک کنند.

میلیاردر‌های گیشه / گلزار مدیری و عطاران چقدر دستمزد می‌گیرند؟

بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان

نام چند بازیگر در دسته دوم دیده می‌شود: مهناز افشار، پژمان جمشیدی، الناز شاکردوست، حمید فرخ‌نژاد، ترانه علیدوستی، امیر جعفری، حامد بهداد، محسن تنابنده و پیمان معادی، مهناز افشار بازیگری است که طرفداران خاص خود را دارد، اما فیلم‌هایش به‌واسطه نام او پر فروش نمی‌شود. البته جنس انتخاب‌های افشار هم غالباً سینمای گیشه‌ای نیست. او در چند ماه اخیر "قسم" و "شاه‌کش" را روی پرده داشته که فروش‌شان متوسط بوده است. الناز شاکردوست با "شبی که ماه کامل شد" به خوشبختی کامل رسید! هم سیمرغ گرفت و هم فیلمش پرفروش شد.

میلیاردر‌های گیشه / گلزار مدیری و عطاران چقدر دستمزد می‌گیرند؟

"مطرب" تا قبل از اتفاقات اخیر خوب می‌فروخت، اما شاکردوست در آن بازی خوبی نداشت. حمید فرخ‌نژاد بعد از اینکه در چند فیلم پرفروش حضور داشت، به یک‌باره شکست‌های سریالی خورد. حالا مشخص می‌شود این بازیگر عاملی برای پرفروش شدن فیلم‌ها نیست. "سامورایی در برلین"، "دختر شیطان" و "سمفونی نهم" آثار شکست‌خورده فرخ‌نژاد هستند.

محسن تنابنده و پیمان معادی به جنس خاصی از سینما گرایش دارند و به واسطه جنس بازی‌شان کارگردان‌ها نمی‌توانند بدل‌شان را پیدا کنند. شرایط برای پژمان جمشیدی متفاوت از دیگران است. او در سال‌های اخیر صاحب محبوبیت شده و خیلی‌ها به خاطر او بلیت می‌خرند.

بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان

عمده بازیگران شناخته شده سینمای ایران دستمزدی بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند. بر اساس پرس‌وجو از آدم‌های مطلع، این بازیگران افرادی مانند علی نصیریان، پرویز پرستویی، رضا کیانیان، هدیه تهران ی، نیکی کریمی، هومن سیدی، طناز طباطبایی، پژمان بازغی، فرهاد اصلانی، هوتن شکیبا، مریلا زارعی، سام درخشانی، سارا بهرامی، هادی حجازی‌فر، علی مصفا، محسن کیایی و سیامک انصاری را شامل می‌شود.

میلیاردر‌های گیشه / گلزار مدیری و عطاران چقدر دستمزد می‌گیرند؟

در این جمع نصیریان، تهرانی و پرستویی کم‌کارتر از بقیه هستند. پژمان بازغی، علی مصفا و فرهاد اصلانی هم جزو بازیگران پرکار این سال‌ها محسوب می‌شوند. این جمع از بازیگران جزو چهره‌های شناخته شده سینما به شمار می‌روند، اما هیچ‌کدام عامل فروش فیلم‌ها لقب نمی‌گیرند.

میلیاردر‌های گیشه / گلزار مدیری و عطاران چقدر دستمزد می‌گیرند؟

حتی نمی‌توان موفقیت "مطرب" را صرفا به حساب پرویز پرستویی گذاشت چراکه سبک خود فیلم به مذاق برخی از مخاطبان خوش آمده است. سام درخشانی و پژمان بازغی جزو بازیگرانی هستند که در کنار سینما، همچنان در تلویزیون هم پرکارند و ارتباطشان را با مخاطبان این مدیوم قطع نکرده‌اند. هوتن شکیبا سال پیش سیمرغ گرفت و همزمان در "لیسانسه‌ها" حضور یافت تا ارتباطش با مخاطب گسترده قطع نشود.

زیر ۲۰۰ میلیون تومان

تعداد بازیگرانی که بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان دستمزد می‌گیرند زیاد است. با این‌حال بخش عمده بازیگران به‌خصوص پیشکسوتان و سن بالاتر‌ها میزان دستمزدشان زیر ۱۰۰ میلیون تومان است. درباره دستمزد برخی بازیگران به رقم دقیقی دست یافتیم که گاهی به زیر ۵۰ میلیون تومان هم می‌رسد.

میلیاردر‌های گیشه / گلزار مدیری و عطاران چقدر دستمزد می‌گیرند؟

با این‌حال از بیان آن معذوریم چراکه متاسفانه دستمزد شده ملاک ارزیابی توانایی بازیگران، با این حال همین کف دستمزد بازیگران خیلی وقت‌ها با سقف دستمزد برخی عوامل فنی یکسان است. این را هم اضافه کنیم که بعضی تهیه‌کنندگان دستمزد غیرمتعارف به بازیگر نمی‌دهند، از جمله حسین فرحبخش که چندسال پیش گفته بود: "مقصر اصلی در مسئله دستمزد بالای بازیگران وزارت ارشاد بود که تهیه‌کنندگان را چهار پاره کرد.

بعضی بازیگران ما واقعاً بی‌انصافند، چون اگر فکر می‌کنند که حضور آن‌ها باعث پرفروش شدن یک فیلم می‌شود، بهتر است از فروش فیلم پورسانت بگیرند. بعضی هنرپیشه‌ها از بی لیاقتی برخی کارگردانان و تهیه کنندگان سوءاستفاده می‌کنند و پول زیادی می‌گیرند. "

انتشار این خبر دلیل بر تایید محتوای آن نیست.

منبع: روزنامه هفت صبح

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 260
  • بانو ایرانی
    0

    به من چه ؟؟!!به شما چه ؟؟؟به ماچه ؟؟؟مشکل این ملت دستمزد سلبریتی هاس؟؟؟ینی اختلاسا و دزدیای آقایون بی تاثیره؟؟؟همه جای دنیا دستمزد هنرمندای سرشناس و محبوبشون بالاس نوش جونشون .چرا با موضوعات مزخرف وبی ربط سعی در انحراف افکارعمومی دارین؟؟مثل بحث مسخره و تهوع آوره چند همسری که بعدش بنزین گرون بشه بی سروصدا ویه دفعه ای!!!پرت کردن حواس بقیه برای گل زدن بامکروفریب ،تاکتیک نه چندان جدیدشماست.

    نظرات شما -
    • اقای ایرانی
      0

      سرکار خانم وقتی پول مالیات را کسی نمیده ولی ما برای هر چی مالیات میدم حتی برای ی کیک اون وقته اینم میشه مشکل میشه درد میشه قوانین که فقط برای پول دارها خوبه میشه حکومت پول دارها به نام حکومت مستضفین.. باید جلوی اختلاس گرفت ولی اصلی ترین راه گرفتن جلوی اختلاس قانون... البته با نمایندهای که ما داریم فعلا فقط قوانین به نفع پول دارهاست

    • یه خسته
      0

      همه چیز موثره. سلبریتی سازی و ثروتمند شدن اونا بازی ساختار کثیف سرمایه داریه و قطعا اگه درست مدیریت نشه تو وضعیت زندگی دیگران هم اثرات منفیشو داره. لطفا سوادتونو ببرید بالا

    • یک نفر
      0

      ملاک شما اگه همه جای دنیاست، تو همه جای دنیا چند همسر میگیرن نوش جونشون

    • میلاد
      0

      خانوم جان دستمزدشون ب قول شما ب ما ربط نداره(گرچه بخواییم دقیق صحبت کنیم و وارد جزئیات مسائل اجتماعی بشیم همونم ب ما ربط داره ولی نه جاشه نه حوصله بحثش هست)ولی بحث اصلی اینه ک سلبریتی ها با همچین دستمزدهای نجومی چرا نباید مالیات بده و معاف از مالیات شدن؟!اینکه بهمون ربط داره! چرا منی ک 12ساعت توی یه شرکت دارم جون میکنم بدون حق ناهار و چیزای دیگه با پست ترین شرایط و ماهی فقط 2ونیم میگیرم باید مالیات بدم ولی طرف فقط دستمزد یه فیلمش 1میلیارد تومانه نباید مالیات بده؟!بخدا حق الناس همین چیزاست.من ک از طرف خانوادم و سهم و حق خودم نه راضی هستم و نه میگذرم اون دنیا

    • مهدی
      0

      سلام بر خاتمی,موسوی,کروبی,......!!!!!!

    • مهدی
      0

      سلام بر خاتمی,موسوی,کروبی,......!!!!!!

    • علی رضایی
      0

      بنده خدا . ندادن مالیات هم یجور دزدی از من و شماست دیگه. طرف مالیات نمیده چون قلم داره و چهره داره و هستن زیادنفراتی که میبیننشون. ولی من کارگر و کارمند که کسی به حرف و قلممون ارزش قائل نیستن از جیبمون میزنن تا کسری مالیات نگرفته رو از این طریق جبران کنن.

    • شجاعی
      0

      ما مردم عادی شایدکاری از دستمون بر نیاد اما می تونیم با حرف هایمان اعصاب سلبیریتی ها رو خورد کنیم که چرا انصاف ندارن و همه باید از یه جا شروع بشه چرا بازیگران با یه بازی ماشین پورشه و بنز دارن با یک معروف شدن از تلویزیون بعدا برای عکس گرفتن با مردم فرار می کنن اونا از همین مردم معروف شدن و بعدا میرن خارج کشور به دلایل مختلف و کسی که دفاع اونا رو می کنه و حرف حق رو قبول نداره حتما یکی از هم اوناست و یا دارن یه جایی پول مردم رو بالا می کشه...

  • هاشمی
    0

    هر چی سنگه مال پای لنگه واقعا اینا ندن مالیات مردم با حقوق نا چیز باید مالیات بدن

  • ناشناس
    0

    دیگه نظر نمیخواد مثل همیشه پولدار پولدا تر و بدبخت بدبخت تر،،،این قاعده ی کلی کشور ماس

  • بنده خدا
    0

    باسلام بنده کارشناس پرستاری هستم شیفتهای شب وروز دارم بایددرمقابل جمع حقوق ومزایای بالاتر از 2/750/000 تومان باید10 درصد مالیات بدهم مالیات آب برق گاز تلفن منزل شهرداری وبه اضافه هرجنسی مبخریم مالیات ارزش افزوده هم بدهیم اونوقت اینها از مالیات معافند بارک اله به عقل وفهم آقای نوبخت وگروه اقتصادی دولت

  • شهرام
    0

    این عمد دولت و حکومته که مردم و سلبریتی ها رو از هم جدا و رو در روی هم قرار بده به نفع حکومته . هیچ گربه ای محض رضای خدا ‌.. سلبریتی ها رو میخان نمک گیر کنن چون باز نزدیک انتخاباته و ازشون برای به میدون آوردن مردم استفاده ابزاری کنن ولی کور خوندن . گندکاریهای دو جناح رو فراموش نمی‌کنیم . مخصوصا شیخ حسن پیر مکار و حیله گر

  • *
    0

    دقیقا دارن فقیر رو فقیر تر و پولدار رو پولدار تر میکنن. چیکار دارید میکنید با این ملت. کی میخواین دستتون رو اژ جیب قشر ضعیف بکشید بیرون. مصداق داستانیه که میگه اگه یه فقیر یه سکه داشته باشه و یه پولدار ده تا سکه از اون فقیره باید زورگیری کرد چون نه صداش در میاد نه میتونه کاری کنه. چرا انقدر قشر ضعیف رو اذیت میکنید اخه چرا واقعا.

  • علی
    0

    برای تبلیغات اقایان کارساز هستند که معافبت می دهند در حالی که حرف های چندششون امروز منتشر شده که حالم به هم خورد

  • ASH
    0

    بنده با پایه حقوق 1500000و میانگین 2400000کل دریافتی قبل از دریافت حقوق مالیات از من کسر میشه درحالی که هنرپیشه میلیاردی معاف از مالیات!!! یهو بگید قشر ضعیف خودکشی کنن که خیال دولت مردان بی غیرت راحت بشه

    نظرات شما -
    • سجاد
      0

      دیگر اینقدر الکی ننویسید زیر ۲۷۰۰ معاف از مالیات است

  • مهدی
    0

    درود بر مجلسمون که قوانینیش این قدر خوبه

  • الماسی
    0

    چون اونا صدای بلندتری دارن و باید راضی تر باشن

  • Mohammd
    0

    به خدا ۳تومن حقوق میگیریم اضافه کار وامیستیم جون میکنیم مالیات بر میدارن زندگی رو برامون جهنم کردن روز به روز داره بدتر میشه. مملکتی که فقرا زیر دست وپا آه میشن از منو شما مالیات نگیرند از اینا بگیرند.اینا باید زندگی کنن نه منو شما

  • ایوب انصاری
    0

    دولت میخواد دوباره از این سلبریتی های بیسواد برا انتخابات استفاده کنه همین

  • داراب غفوری کسبی
    0

    دولت سر در گم شده نمی دونه داره چکار میکنه کسی هم نیست که راهنمایش کنه دولت تدبیر و امید اغنیاء

    نظرات شما -
    • هادی
      0

      اتفاقا خیلی ها به این دولت برای حل مشکلات مردم راهنمایی و نصیحت و مشاوره دادن ولی متاسفانه لجاجت و سوءتدبیر و خودرایی و تمسخر و اهانت به منتقدان تو این دولت رواج داره

  • لیلا الماسی
    0

    واقعا چه عدالتی؟حکومت اسلامیه؟ما سی سال زحمت وبدبختی کشیدیم اخرش بازنشستگی 120 میلیون دادن وسی سال تو ارزوهامون بود وبراش نقشه کشیدیم اینها با یه فیلم که همشم شوخی وطنز ودور همیه ملیاردی پول میگرن

  • م
    0

    بله .بازیگراحقشونه باید پول خوب بگیرن نوش جونشون بااین که مالیات بدن یا ندن هم مشکلی نداریم .ولی من کارگر چرابا حقوق دومیلیون وپانصد باید مالیات بدم

  • ابی
    0

    به ما چه اصلا نظر ماچه تاثیری داره ک ماها وقت وفکرخودمونو درگیراین چیزا کنیم اگرتمام ملت نظر منفی بدن ایا طرحی ک بیان شدنتیجه اش عو ض میشه!!!

  • حسن
    0

    زورشون نمیرسه چون اونا هنررررررمندن و ما بی هنر

  • Rada
    0

    بایدم اقای نوبخت از سلبریتی ها حمایت کنن، سلبریتی هایی ک زمان انتخابات اقای روحانی از ایشان حمایت کردند و ملت هم دنباله روی سلبریتی ها ب ایشان رای دادند ، از ماست ک برماست تا وقتی ک ما حمایت و دنباله روی های کورکورانه انجام میدهیم باید بیشتر از اینها متحمل ظلم شویم.

  • وحید اصغری
    0

    با سلام به نظر من تو جامعه ای چیری بنام معافیت مالیاتی نباید باشد هرکس به اندازه درامد خود باید مالیات بدهد

  • یگانه
    0

    این دیگه چه عدالتیه،این هنرمنداهرروز دارن گردن کلفت تر میشن هرچی سنگه مال پای لنگه

  • م جباری
    0

    مگه ما مردم جایی حساب میشیم که نظر بدیم

  • زن ایرانی
    0

    به نظر من این رسما دزدیه و نوبخت شریک و رفیق دزدا هست چون واسه منافع خودش حقوق مردمو پایمال میکنه

  • حامد
    0

    خب وقتی پیج اینیستگرامشون نگاه میکنی میبینی ملیونی دنبال کننده دارن متوجه میشی عده زیادی دنباله رو حرف این بیسوادهای مدعی هستن دولتم ک موقع انتخاباته نیاز داره ب اینا تا براشون تبلیغ کنن پس عجیب هم نیس

  • مهربان
    0

    معافیت مالیاتی مثلا هنرمندان ظلمو تبعیض آشکار است ، دولت لیبرال بی تدبیر بفهم

  • ابوالفضل
    0

    وقتی این جماعت به ظاهر هنرمند در زمان انتخابات تبلیغات می کنند برای دولت باید هم معاف بشوند.مردم که دیگه جایگاهی ندارند

  • ناشناس
    0

    یک عده را بی سبب بزرگ میکنید که ارزش بزرگ کردن ندارند هنرمند واقعی اکثریت مردم محروم ایرانند نه هنرمندان قلابی سوار بر گرده مردم وباری به هرجهت برای سرکیسه کردن مردم تحت پوشش هنر ! سياستمدار ناكس دنبال اعوجاج هنر در جهت بهره برداري اي خاك برسر اين هنر واين سياست؟!

  • آبی
    0

    سلبریتی ها مشوق مهاجرت و فرار ایرانیان و ایجادتحمل درباقیمانده ها هستند پس شایسته تقدیرند . از شوخی گذشته اگر قرار باشد مالیات بدهند نمیتوانند بوگاتی در استخر غرق کنند تا ملت بخندند

  • محمد محمودی
    0

    چرا میلیاردرها باید از مالیات معاف شوند؟ولی ما که ۳تومان دریافتی داریم باید مالیات بپردازیم؟

  • شهرام
    0

    سلام اگر از کادگر و کارمند مالیات اخذ میشه چرا از هنرمندان دریافت نشه برابر قانون یه سقف معافیت سالیانه مشخص کنن

  • عباس
    0

    باید مالیات بدن

  • عباس
    0

    باید مالیات بدن

  • نازی دزیانی
    0

    این یک بی عدالتی ست که من نرس باسی وسه سال کار درامدکمتر ارپنج میلیون هنوز حقو ق نگرفته مالیات کسر می شود واین سلبریتی ها بااین درامد معاف ازمالیات هیج کجای دنیا نیست این یک ظلم است

  • مرتضی
    0

    با سلام این عین بی عدالتی است که کسانی درآمد میلیاردی دارند بایستی مالیات ندهند بعد کارمند وکارگر بینوا اول مالیات میدهد سپس حقوقش را میگیرد.این رویه باعث میشود دیگر گروه ها نیز توقع داشته باشند مالیات ندهند مانند پزشکان وکلا مهندسین.البته الان رویه بیشتر به نفع ثروتمندان می باشد تا بقیه اقشار جامعه.

  • حسین
    0

    اگه زورشون برسه بگیرن واقعا باید دوبرابر بگیرن. چون همین آقایون و خانوما بودن که از روحانی حمایت کردند. حالا راست راست میگردن و از مالیات هم معافند!

  • م محمدی
    0

    توی این کشور هیچی سر جای خودش نیست. و هیچ حقی احقاق نمیشه و هیچکس به حق واقعی خودش نمیرسه....خدا لعتن کنه دروغگوهایی که بنام اسلام مردم را اسلام زده کردن. من یه آموزشگاه زبان دایر کردم. از 7 خوان رستم گذشتم...حالا بعد از گذشت سالها و زحمات فراوان فقط برای ۱۲ نفر اونجا شغل ایجاد کردم. اما به زور برای خودم چندرقاز میمونه ...بازم دلم نمیاد درشو تخته کنم. فقط بخاطر اون چند نفر.....اما ماشاالله سلبریتیها پول میزنن به جیب و به تنهایی میخورن و مالیات نمیدن ....جواب هم پس نمیدن...خدا به دادمون برسه با این عدالت اجتماعی

  • علی
    0

    اخه انا خونشون قرمز ماخونمون سیاهه ضعیعیف نخش نازکه چون زود پاره میشه انها پارتی دارند قویترن

  • فرهنگی
    0

    عزیزان باخسته کردن خودشون وپست گذاشتن...ه تاثیری میتونن داشته باشن ‌ آنچه البته به جایی نرسد فریااااااد است فریاد من معلم که مالیات میدم با۲۵۰۰۰۰۰ حقوق والبته ناگفته نماند با بزرکنمایی مالیات پزشکانی که خواه نا خواه ۶۰ درصد از کارانه شون یکسال قبل از پرداخت کسر میشه میخان بگن ما طرفدار محرومین هستیم..... چون سلبریتیها پس فردا موقع انتخابات براشون پست بزارن

    نظرات شما -
    • علیرضا
      0

      لطف بفرمایید منبع اطلاعاتی معتبری که طبق اون ادعا میکنید 60 درصد کارانه پزشکان به صورت مالیات و اون هم یک سال قبلش کم میشه رو بذارین!!! این آمار و ارقام رو عوام الناس از کجا میارن من موندم. لطفا افکار مردم رو منحرف نکنیم. پزشکان در مقابل پرداخت مالیات بسیار قانونشکن و خودمختار هستند. قبول ندارید یه سر به مطبهای سطح شهر بزنید.

  • رضا
    0

    باسلام دولت اسلامی به این میگن معنی فئودال و مارکسیسم چیز دیگه ایه رضایت حداقلها خیلی راحتر از رضایت حداکثرها ست معنی ظلم یه چیزی دیگ اس . به نظر میرسه ماهیانه حداقل دو هفتصد و اندی براشون بسشتر عائدی براشون داره. شیطان سر تعظیم فرود آورده

  • بهنام
    0

    سلام.... این کار به نظرم فقط یک جور باج و خریدن سلبریتی ها هست، چون بازیگرها تماس مستقیم با رسانه های مجازی و اجتماعی دارند. اونقدر این کار دولت کثیف و نجس هست که فکر کنم حتی خود سلبریتی ها هم این موضوع رو حس کنند. تعریف عدالت اجتماعی رو هم از این دولت یاد گرفتیم!!! میخواستی عدال اجتماعی رو اجرا کنی مالیات از دهک های بالا رو میگرفتی و مالیاتی که به ناحق از کارگرها و کارمندهای بیچاره میگیری رو کمتر و یا حتی قطع میکردی... واقعا که ! هرچی درباره این موضوع بگیم کم گفتیم.

  • حسين
    0

    كاري به معافيت هاي مالياتي خواص ندارم فقط يه نفر جواب بده كه منه جوون كه ١٨ سال از عمرمو پاي درس و كتاب گذاشتم و با هزار مكافات يه كار علمي توو دانشگاه تراز اول اين مملكت پيدا كردم چرا بايد پنج درصد ماليات از حقوق ساعتيمو به دولت بدم؟!!؟

  • علی رحمتی
    0

    خوب باید دولت هوادار داشته باشه نمیشه که دور قبل با حمایت خیلی از این ها چقدر رای جمع کرد دولت هوای بازیگران را نداشته باشه دیگه هیج کس ازش حمایت نمی کنه الا هیچ کدومشون فقر مردم را حس نمی کنن دیگه دولت برا همه بد باشه برا اونها خوبه مردم عادی که جایی برا اعتراض ندارن بگن چرا بنزین شده سه هزار به نیرو انتظامی دستور میدن جمعشون کنه ولی اینها اینستا و همه چی هستن راحت می تونن صدای خودشون را به گوش همه برسونن دولت هم افراد خیلی قدرتمند را باهاشون دوست میشه فقرا را له میکنه فقیر فقیر تر پولدار پولدار تر همین طور باشه دیگه مردم از جان خودشون هم میگذرن و تحمل نمی کنن جنگ بود چقدر از مردم برا دفاع از کشور رفتن الا هم باید شرایط برا همه یکسان باشه

    نظرات شما -
    • فاطمه
      0

      ااحسنت دقیق فرمودید اینها نه فقط پیاده نظام جناح خاص مستقر در کشور هستند بلکه از هیچ تخریبی علیه جناح مخالف خودشون هم کوتاهی نکردند و حتی بعضا پیاده نظام دشمن هم هستند . دولت با این کار داره بهشون جایزه میده . چرا نباید با شفافیت مالی همه درامد های اشخاص در کشور مشخص و روشن و شفاف باشه و مالیات از همه بطور عادلانه اخد بشه؟ اگر قراره کشور را با مالیات و درامد غیر نفتی اداره کنیم پس باید همه اقشار و ااصنااف مالیات بدن و کسی معافیت نداشته باشه . وقتی تولید کننده و کارافرین و کارمند و کارگر و دکتر و مهندس و قاضی باید مالیات بدن پس چرا بازیگ و سلبریتی و فوتبالیست نباید مالیات بدن اونا که درامدشون از همه اصناف بیشتره . درسته که میگن برخی مواقع کار نمی کنن و درامد ندارن ولی اون مقداری که درامد دارن قطعا مشمول مالیات باید باشه عدالت رااجرا کنید تا کسی دچار حس تبعیض نشه . حس تبعیض و فرق در جامعه از حس فقر و چه بسا از خود فقر بسیار قویتر و دردناک تر هست

  • رضا
    0

    تو رو به خدا حق ما کارمندان خوش حساب در پرداخت مالیات را از این سلبریتی ها بگیرید!

  • علی اکبر خدابنده
    0

    به نظر من دولت عمدا برای اینکه بتونه رای سلبریتی ها رو همراه خودشون داشته باشه از اونا مالیات نمیگیره و این ظلم به تمام کارگرها وکارمندانیه که با حقوق کم مالیات میدن امیدوارم مجلس جدید قانونی در این مورد وضع کنه به این مجلس که امیدی نیست...

  • ن الف
    0

    این هم یک حرکت سیاسی دیگر از سوی دولت در آستانه انتخابات . وگرنه کدام منطق انسانی یک سلبرینی با دستمزد چند صد میلیونی را معاف از مالیات می کند و از یک کارمند با حقوق سه میلیون مالیات می گیرد ..

  • رضا
    0

    دولت عادل بجای فرار مالیاتی عده ای از پزشکان بطور قانونی تمام سلبریتی های میلیاردر را بخاطر همراهی بی چون چرا با استراتژی هایشان از مالیات معاف نمود یعنی محل پولشویی از مالیات معاف . واقعا احسنت به دولت و مرام هنرمندان

  • ستار
    0

    این سلبریتی های بیسواد که بعضا ازشون دیپلم هم ندارن تو انتخابات ۹۶رای جمع کن روحانی بودن حالا مث اینجا لازم بود روحانی براشون جبران کنه وگرنه شغل اینا از اون کارگر فلک زده تو این سرما که سختر نیست...میلیاردی به جیب میزنن این خائن ها

  • حال
    0

    این کار خیانت محض به قشر ضعیف هست دولت و افسادطلبان همانطور که قبلا گفتن میخوان از این سلبریتی های بیسواد ازشون بعنوان تور جمع اوری رای استفاده بشه در انتخابات اینده

  • معلم روستا
    0

    من یک معلم هستم حقوقم فقط برای چند روز اول ماه کافیه بقیه رو باید برم اسنپ تا خرج زندگیم بگذرونم

  • محمد
    0

    این در واقع حق سکوت به بازیگراست برای تاثیری که میتونن بازیگرا با حرفا و پستاشون توی فضای مجازی و توی جامعه داشته باشن. لعنت بر مدیر فاسد

  • شفیعی
    0

    گررسم شود که مست گیرند درشهر هرانچه هست گیرندوقتی یک کارگر باحقوق 1500000تومان مالیات می دهده چطور ازهنرمندان یا مرببان فوتبال یا بازیکنان فوتبال که دریکسال به اندازه 30سال 4 کارگردرامد دارد مالیات نگیرند شاید دولت خود را مدیون هنرمندان مجریان وفوتبالیست ها مبداند

  • عظیمی هستم
    0

    سلام وقتی گارگر وکارمند وتقریبا همه مردم مالیات پرداخت میکنند این افراد هم باید از درآمدشان مالیات پرداخت کنند

  • رضوان
    0

    خداییش بعضی از صنوف پول مفت میگیرن بازیگر وفوتبالیست ودکتر ورئیس جمهور مگه چه تخصص خاصی دارند که باید درامد میلیاردی داشته باشند،.... این جور که رئیس جمهور داره کشور رواداره میکنه بنده به عنوان یک کارافرین حاضرم باماهی ده میلیون تومن حقوق، ازاین بهتر کشور رو اداره کنم وظرف ده سال کشور رو بدون فروش حتی یک قطره نفت بسازم مثل ژاپن.... طرف کارافرین یا تکنسین باسابقه هواپیماست موتور هواپیما بااون پیچیدگی رو باز وبسته میکنه دقت کارش کلا با میکرونه، ماهی بیست میلیون تومن نمیگیره، مالیاتش هم میده، که دکتر یا بازیگر یک صدم توانایی وتخصص وتلاش یک تکنسین یا کار افرین رو ندارن و عمرا بتونه کار یک تکنسین هواپیما یاکارافرین رو با ان همه زحمت وپیچیدگی انجام بدن...بازیکرو دکترورئیس چمهور نهایت حقوقشون باید ماهیانه ده میلیون تومن باشه نه بیشتر حالا میخوان مالیات بدهند یا ندهند...

  • سوسن تهرانی
    0

    خوبه دبگه میلیاردی پول میگیرن هر مدلی دلشون بخواد با لباسهای اجق وجق میگردن مالیاتم نمیدن اون پشت پرده ها چه خبره چرا خون مردم عادی رو تو شیشه میکنن تیعیضچقدر آخه

  • ناشناس
    0

    مجبورن پاچه خواری همدیگرو بکنن وقانون معافیت برای خودشان بزارن چون فردا دوباره رای میخوان واین قشر پولدار بی دردو واسه رای خودشن نگه میدارن چون پشتیبانی مردم وخصوصا قشر ضعیفو از دست دادن وکسی بخاطر دروعاشون بهشون رای نمیده ...اینهاتنها کسی که براشون مهم نیست مردم وخصوصا مستضعفین وقشر ضعیفه ...مردمو خر فرض کردن!؟

  • ایرج شاهمرادی
    0

    باسلام.اگه این بنده خداها سلبریتی ها از وضعیت مالیشان نگران هستند جمع بشیم مبالغ بسته حمایتی مان راتقدیمشان کنیم.مبادا بهشون سخت بگذره.....

  • مظلومین جامعه
    0

    معلومه دیگه نزدیک انتخاباته چه گزینه ای بهتر از سلبریتی، خوب اونها هم با شهرتون برای اینها تبلیغ می کنه، تواین جامعه دولت براساس هوای نفس ونه از روی عدالت جامعه رو اداره می کنه

  • باقری
    0

    واقعا شرم بر این دولت، از دست فقرا در بیاری بریزی تو حلقوم سلبریتی های بی غیرت وطن فروش که بعدشم بیانیه صادر کنن.بله مالیات فقط مربوط به کارمنده. خدایا تو خودت کمک کن

  • علی
    0

    هر کس از معافیت مالیاتی هنرمندان ناراضی هست میتونه از این به بعد تو فضای مجازی اونا رو دنبال نکنه ،فیلمهای صد تایه غازشون رو نبینه عکساشون رو به درو دیوار خونش نزنه سریالهای بیخود صدا وسیما رو نگاه نکنه .در یک کلام بیخودی کسی رو بزرگ نکنه بخصوص افرادی که از پول بیت المال ارتزاق میکنند و هیچ کار مفیدی بجز تایید حاکمیت انجان نمیدن

  • صادق
    0

    با سلام متاسفانه با قانون بی عدالتی و نابرابری ترویج می‌شود. در غرب یانکی و وحشی هر کس بیشتر دارد بیشتر مالیات می دهد و می گویند این ثروت َثروتمندها را تنظیم می کنیم و راه فراری نمی گذارند ولی در کشور ما با عنوان ایثار گر و خانواده شاهد و شهید و جانباز و آزاده بی حساب معاف از مالیات بی حساب بودند و اکنون هنرمندان اضافه شدن در صورتی معافیت مالیاتی باید سقفی داشته و عمده هدف آن کمک به اقشار کم درآمد باشد الهم عجل لولیک (دادگستر) فرج چون مسوولین ذی نفعند هم مصوب می‌شود هم تایید و هم اجرا می‌شود نمونه _ نجومی بگیره مالیات و... پرداخت نمی کنند

  • سيد نقي موسوي
    0

    تو مملكت چه خبره من با درامد ٣ تومن بايد ماليات بدم اينايي كه يه پاشون اونور آبه نه نكنه مملكت ديگه دست نامسلمونا افتاده ما خبر نداريم يعني قبل انقلاب بيشتر از الان به مردم ظلم ميشده؟ چرا كسي نيست ترمز اينا رو بكشه

  • پریسا
    0

    همه مردم باید در برابر قانون یکسان باشند. چرا باید از حقوق کارمند و کارگر بیچاره ،قبل از اینکه حقوق دستش برسد مالیات کم شود.... ولی #سلبرتی های بی سواد و پزشکان و وُکلا و ... که درآمدهای میلیاردی دارند فرار مالیاتی داشته باشند. مدعی العموم باید در این مورد با جدیت وارد عمل شود.

    نظرات شما -
    • وکیل
      0

      خانم پریسا بخدا وکلایی که درآمد میلیاردی دارنده ده درصد هم نیستند ..تو رو خدا قضاوت نابه جا نکنید.. من وکیل جوان و خیلی از وکلای دیگه تو خرج اولیه زندگیمون موندیم علی الخصوص اگر به آخرت اعتقاد داشته باشیم و بخوابم سالم کار کنیم..

  • منیژه وثوقی
    0

    با سلام آخه این هنرمندان همیشگی نیست کارشون دریک مدتی چند تا فیلم بازی میکنن و دستمزد میگیرن بعدش میره تا زمانی که دوباره کارکنن اون فیلمی که تو سینما میلیاردی در میاره باید از اون مالیات گرفت نمیدونم سینمل و تهیه کننده و یارهر عوامل دیگه و اگز این هنرمندان زرنگ باشن و بتونن با این دستمزدشون کاری راه بندازن و یا کلاسهای ویژه که بتونن برای آیندشون سرمایه گذاری کنن و.....

    نظرات شما -
    • saeid
      0

      دوست عزیز کارگر هایی که توی یک شرکت با نیروی جسمانی کار میکنند و بدنشون فرسوده میشوند چی بگند؟ کارگر هم اگر حادثه جدی برایش پیش بیاید یا بیکار شود هیچ کس ازش حمایت نمیکند ، درضمن اون بازیگر با درصد خیلی پایینی از حقوقش میتونه پول بیمه بازنشستگی چند سالش را جلوتر پرداخت کنه ولی کارگر توان پرداخت ماهانه را دارد نه سالانه

  • غ
    0

    نوع سیستم اداره این کشورطوریه که بایدفقط به قشرپایین فشاربیاریم وهرچه به قشرمرفه جامعه نزدیک میشیم بایدامتیازاتی برایشان درنظربگیریم چرا؟چون پول دارن وهیچ کسی ازپول داربدش نمیادحتی مسئولین عزیزما،یک سیاست قوی هم درکشورهای جهان سوم وجودداره واون اینه که اگه میخوای برمردم باآرامش حکومت کنی وکسی نتونه مخالفت کنه اینه که اونهارودرفقرودرجهل نگداری وخداروشکراکه این مورددرمارمسئولین ماوجودنداره!!!

  • نسل سوخته
    0

    حالاببینیم چند نفرشون که دست به کمپینگ زدنشون خوبه کمپینگ ما میخواهیم مالیات بدهیم رو راه میندازن؟

  • نگین
    0

    چرا مردم عادی فکر می کنند پزشکان مالیات نمی دهند دختر بنده که در بیمارستان کار می کند قبل از این که حقوقش را دریافت کند چهل در صد دولت مالیاتش را بر می دارد حقوقها هم با تاخیر چند ماهه به دستشان می‌رسد دکتر بود دکترهای قدیم الان دکترها را با این همه مشقت و درس خواندن و بدون سهمیه درس خواند اخرش تهی و پوچ از اب در می اید متاسف که یک بذر خوب و ایده ال در جای نا مناسب در یک مملکت بی قانون قرار می گیرند تازه این که در بیمارستانها هم اگر بخواهی کار کنی حتما باید از رانت یا سهمیه یا سهام که شامل افراد از ما بهتران است باشی تا بتوانی کار کنی

    نظرات شما -
    • saeid
      0

      دوست عزیز عدم پرداخت مالیات از سوی بعضی پزشکان منظور پزشکانی که مطب دارند که روزانه درآمد میلیونی دارند نه بیمارستان ها که هر فصل و سال حساب هاشون از سوی اداره مالیات حسابرسی میشود

    • علیرضا
      0

      لطفا سر هموطنان خودمون شیره نمالیم. تا کی میخواین از این روشهای نخ نما برای مظلوم جلوه دادن پزشکان استفاده کنید. چرا از کارانه های میلیونی و نجومی که به یک پزشک تازه کار پرداخت میشه اسمی نمیبرین؟ وزیر بهداشتم چند وقت پیش گفته بود من ماهی دو میلیون و نهصد حقوق میگیرم!!!!ما هم گوشامون مخملی باور کردیم.

    • رعیت
      0

      دروغ نگو مالیات ۴۰درصدی نداریم،پزشکان خونحوار

    • فهيمه
      0

      حالا دكترا شدن مردم خاص و بقيه مردم عادي؟؟؟؟خجالت بكشيد

  • بینام
    0

    خدا کند این حرفها حقیقت داشته باشد وسران جمهوری اسلامی این واقعیت در ک کرده باشند که اعتراضات مردم به حق بوده وقتی فساد ناکارآمدی تبعیض رو مردم می‌بینند ولی اراده ای برای برخورد وجود ندارد وحاکمان وقانون متاسفانه شده حافظ وپاسدار منافع دزدان واختلاس گران واعتراضات رو اغتشاش وانمود کردن که امیدوارم حاکمان تا دیر نشده به آرمان ایده اولی که برای آن انقلاب شد بر گردند وتمامی مجرمان از هر قشری اعم از سیاست مدار فرماندهان نظامی نمایندگان مجلس دولتیان متملقان چاپلوس و‌غیره به ترتیب که نقشی در فساد دارند به سزای اعمالشان قاطعانه بدونه رافت وترحم برسند گرنه ادامه این روند منجر به سقوط نظام بدونه شک خواهد انجامید چون حکومت کفر شرک پایدار لی حکومت ظلم پایدار نخواهد بود

  • آتی
    0

    چرا کشور چنین وضعیتی داره یکی از دلایل مهمش برابر نبودن همه در برابر قانونه، دور زدن قانون. قانون تو این کشور فقط حرفه و فقط در مقابل بی زر و زورها کاربرد داره

    نظرات شما -
    • رضوان
      0

      بقول هیتلر. قانون مثل تار عنکبوت می ماند . فقط می تواند مگس های کوچک را شکار کند ...

  • محمدرضاملامحمدی
    0

    دولت روحانی دولت سستی هست خیلی سست...چراازبازیگران وهنرمندان مالیات نمی گیرندچرا؟؟؟

    نظرات شما -
    • محمد مهدی
      0

      هر دولت و سیستم که با تبلیغ و هیاهوی سلبریتی ها در هر کجای دنیا مسلط بشه همین فاجعه و افتضاح بار میاد.

    • حمید
      0

      حق السکوت

  • titans
    0

    از دولتی که رئیسش روحانی باشه بیشتراز این انتظار نمیره داداش

  • سهراب اشرفی
    0

    سلام بر شما من موافق معافیت مالیاتی هنرمندان و بازیگران هستم اما تا سقف معافیت سالیانه حقوق بگیران و سایر فعالان اقتصادی و بیشتر از اون بایستی مثل بقیه مردم و فعالان اقتصادی و حقوق بگیران ، مالیات خودشون رو بدن.

  • علی وفائی
    0

    به شدت به این تبعیض معترضم..

  • مومنی
    0

    اگر قراره عدالت اجرا بشه باید همه‌اصناف و اقشار بسته به میزان درامد سالیانه شون مالیات بدن هنرمندان و فوتبالیست ها و سلبریتی ها وصاحبان سرمایه و صاحبان اپارتمانهای مسکونی لوکس و انهایی که با رانت و وام تونستن صدها دستگاه اپارتمان بخرن و بحران مسکن ایجاد کردن . اگر همه مالیاتشون را بدن ما از صادرات نفت بی نیاز میشیم و میتونیم برای جوانها شغل ایجاد کنیم و کشور را بسازیم . معافیت های مالیاتی اینچنینی فقط احساس ظلم و تبعیض را در جامعه بیشتر می کنه .

  • جمال
    0

    مگه نظرماهم برای دولتی گه تمام برناپه هاش ضدمردمی وبخصوص قشرحقوق بگیروطبقه متوسط وفقیرجامعه هست اهمیتی هم داره؟؟؟یکشبه بنزین رادراین شرایط سخت سه برابرکردن مگه نظرمردم وقوق قانونگذاری مملکت راسنجیدن!!؟؟کی به کیه نوبخت براخودش مستقله ویه حکومت وتافته جدابافته ایه هرکاری دوسداشته باشه میکنه

  • آزاد
    0

    این کار دولت ناشی ارزش گذاری به هنر و هنرمند نیست دولت با این کار اینها را خریداری میکنه برده داری مدرن اگر سلبریتیها وجدان داشته باشن و ادعای طرفداری از مردم را دارن خودشان باید توی این وضع اقتصادی فاجعه بار که اتفاقا قسمت زیادی از این وضع اسف بار متوجه خودشون هست پیش قدم بشن و تقاضای پرداخت مالیات بکنن اگر نه از دولت هزار میلیاردی که توقع و انتظار بیش از این نباید داشت

  • امیر
    0

    برای کشورم تاسف می خورم که یه مشت به اصطلاح سلبریدی مردمش را به گمراهی می کشوندن و به ازای این گمراهی سلبریدیهای توسط دولت از مالیات معاف میشوند تا دوباره این مردم را به گمراهی بشکنند. کی میشه عقل تو سرمون بیاد و خیر و صلاح کشور را بر هوسها زودگذرمون ترجیح بدیم.

  • Rb
    0

    سلام چه خوبست همه مطیع قانون باشیم وقوه قضائیه وشورای نگهبان وستادتشخیص مصلحت نظام به قضیه مالیات هنرمندان ورود کنند واینکه تمام کسانی که ازامکانات رفاهی این آب وخاک استفاده میکنند براساس نص قانون ومیزان دریافتی یاحقوقی که دارندبایستی مالیات بدهند وفرقی بین سلبریتی ومعلم وهنرمند ونماینده مجلس یا وزیریاهراحدالناس دیگری نباشد تاعدالت بین همه طبقات جامعه رعایت شود وهمه وهمه بارضایت وبدون تبعیض وبدون فرارمالیاتی ملزم به پرداخت مالیات شوند تااین مالیات صرف اموررفاهی همه مردم گردد به امیدروزی که عداات پیشگان حق راازگلوی ظالمین بی مصرف بیرون بکشند وآنرادرجای خودقراردهند .انشاا...

  • حسن سالاری
    0

    کارمندا با سه م مالیات میدن چرا هنرمندا ندن!!

  • ابوالفضل نوری
    0

    شاید دولت مرعوب قدرت رسانه ای سلبریتی ها شده و نمی خواد خاطرشون مکدر بشه! شاید هم اینطوری می خره اونها رو... مالیات نگرفتن از این قشر یعنی خریدن هنرمند. همان هنرمندی که ادعا مردمی بودن دارد!!!

  • فاطمه مجرد
    0

    با سلام بازیگران یا به قول یکی از بزرگان این دولیبریتی ها مگه خونشون از بقیه رنگین تر هست که مالیات شامل حالشان نشود .به عقیده بنده هر چی این ملت میکشه از حمایت همین بازیگران از این دولت به نسبت محترم می باشد و از این جهت باید دوبرابر از این اقشار جامعه مالیات گرفت که یادشان باشد که در مسائلی که علمشو ندارن دخالت بی جا نفرماییند . و من الله توفیق.

  • پیرداده بیرانوند
    0

    واقعاتبعیض ازاین بالاترهست که معلم باحقوق ماهی دومیلیون مالیات بده وبازیگرباروزی صدمیلیون مالیات نده؟

  • علی رضایی
    0

    سلام . بازیگر نباید مالیات بده چون سلیبریتیه. چون حرف و قلمشو عده ی زیادی میشنوند و میخونن. پس لازم نیست مالیات بدن.

  • زهرارحمی
    0

    باید از سلبریتی ها وفوتبالیستها. ورانت خواران ومفت خورها هم مالیات گرفته شود

  • یک جوان مجرد بیکار
    0

    بازیگران باید مالیات دهند

  • محسن
    0

    ظاهرا نمایندگان دارند از بیت المال (مالیات) هزینه تبلیغاتی خودشان تامین میکنند . چرا باید هنرمندان مالیات ندهند و چه فرقی بین اونها و سایر اقشار وجود داره و چرا این موضوع الان که نزدیک به انتخابات هست داره مطرح میشه اگه راست میگن موضوع بنزین که شتاب زده اعمال شد پیگیر باشند

  • زهراابراهیمی
    0

    سلام ،،خوبه والا میلیاردی درآمد دارن از مالیات معاف میشن،،،به نظر من کسانی که این طرح را تصویب کردن فقط بخاطر انتخابات مجلس هستش شاید میخان رای بیارن اما این کاملا ظلم به همه مردم هستش

  • طاهره خاکخور
    0

    با معافیت مالی بازیگران صد در صد مخالفم

  • سعید
    0

    مگه تخم دو زرده اند که نباید مالیات بدن چطوری یه معلم ابتدایی باید مالیات بده ولی هنرمند میلیاردی مالیات نده یا دکتر و یا روحانیت و با هر قشر دیگه باید سقف بذارن مثلا تا فلان مبلغ معاف عدالت باید رعایت بشه

  • عباسی
    0

    خیر

  • نسرین
    0

    اینم جزو یکی از بی عدالتی هاست چرا ما مستمری بگیرها با حقوق ناچیز باید مالیات بدیم آنوقت....واقعا متاسفم

  • الف
    0

    هرروز یه بامبول جدید برای فراموش کردن مشکل دیروزولی دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور:)

  • محمد
    0

    باید از بازیگران مالیات بگیرن،،دلیل مالیات نگرفتن دولت میشه ب این اشاره کرد،چون از بازیگرا برای تبلیغات انتخاباتشون استفاده میکنن،،پس شک نکنید اگه مالیات بدن هیچ وقت نمیاد از روحانی و امثال روحانی تبلیغ کنن و ی ملت رو بدبخت کنن..

  • م
    0

    به درک هر کاری دوست دارن بکنن فقط مگه خدا حق مارو از اینا بگیره و بس خاک بر سره این دولت با این عداااااالتش

  • محمد جوکار
    0

    چرا اون بازیگری که میلیارد ها پول میگیره مالیات نده واقعا انصاف نیست

  • سیدرسول تقوی شایسته
    0

    به خانواده ساکن گنبد کاووس هستیم امسال بر اثر سیل خونه استیجاری که بودیم تمام وسایلمان خراب شد فقط فرش مونده بود من درخواست وام یا پول ندارم متاهلم. دو پسر دارم بیکارم نه ماه از سال گذشته بیکارم اهدا کننده کلیه هم هستم توقع زیادی ندارم یک مقدار پوشاک برای خودم و خانواده میخواهم دست دوم چیزی دیگه نمیخوام هوا سرده بچه مدرسه ای دارم کفشش پاره شده بهم چند روزه میگه کفش برام بخر ندارم بخرم اگر کسی گنبد کاووس دارید برای بازدید از محل زندگیم بفرستید که بدونید واقعا نیازمندم 09112682824

  • یزدانی
    0

    در تمام دنیا سلبریتا مالیات میدهند چرا انجا معافن وقتی کارگر کارمند مالیات میدن اینام باید بدن ی فیلم بازی میکنن ملیاردی میگیرن مالیاتشو رو گردن ملت میندازن خرج خوشگذرونیاشون میکنن فیلمشم برا ملت پخش میکنن تا کی باید ب این ادمای بی هنر پر ادعا دولت باج بده عزای عظمای ندبخت تموم شد

  • وفایی
    0

    این سلبریتیها در کسب رای حرام به دولت بی تدبیر وناامید کمک کردند آیا نوبخت می تواند تبعیض صنفی قائل شود؟ باید همه طبق قانون مالیات بدهند.

  • غفّار
    0

    پیش پرداخت دولت به سلبریتها برای انتخابات

  • روح‌الله
    0

    باید از هنرمندان هم مالیات بگیرند مگه چه تحفه هایی هستند

  • یا مهدی
    0

    اینا ملجیکای روحانی هستن چون طرف دولتن با پستاشون سباه نمایی میکنن پولشو دریافت میکنن مرفهین بی درد ک موجب وضع کنونی جامعه ان حتی کشورشونو برا دنیا اوزدن بچه هاشون قبول ندارن چرا باید معاف باشند بعد کارگر ساده باید مالیات بده اینا ایرانو سیاه میکنن مردم سیاه پشت پردشونم سر سفارت انگلیس برا تولد ملکه در میارن ما مالزات بدیم اینا معاف برن سفارت انگلیس برا تولد ملکه از پول ما کادو بدن بعدش بچه ما تو حسرت ی جشن تولد دانش اموزی بمونه

  • ارژنگ
    0

    من مخالف معافیت هستم

  • Bavood
    0

    کاش کسری بودجه رو با مالیات دکترا و بازیگران حل میکردن البته یه قشر دیگه هم هستن که گفتنش خوبیت نداره

  • مریم حسینی
    0

    درتمام دنیا .همه مالیات میدن .وهرکس درامدش بیشتره بیشتر مالیات میده .جریان چیه که تو ایران برعکسه.هرکس درامدش بیشتره نه تنها مالیات نباید بده بلکه معاف میشه. اهااان بله.برای اینکه موقع انتخابات ازشون حمایت کنن و مردمو خر کنن . این یعنی عدالت ؟؟؟؟؟؟ اقای نوبخت مردمو چی فرض کرده . اینها مگه خونشون از بقیه رنگینتره که اینجور باهاشون رفتار میشه.این نهایت بی انصافیه اونهم در مملکتی که اکثر مردم در شرایط بد اقتصادی بسر میبرن . فقط استادیوم رفتن خانمهارو از غرب یاد گرفتید؟ برید ببینید چجوری مملکت اداره میکنن .فرار مالیاتیشون در حداقل ممکن هست .اونوقت ایران در کمال پررویی میگن هنرمندان که درامدهای هنگفت دارن معاف هستن از مالیات

  • فاطمه حسینی
    0

    کاملا مخالف این طرح هستم. اگه واقعا دولت با کسری بودجه مواجه است چرا به راحتی از این حجم از مالیات بازیگران دست میکشد چون احتمالا میخواهد همچنان به سلبریتی هایی که یکی از حامیان اصلی دولت تدبیر و امید از جیب مردم باج بدهد. واقعا شرم آور است.

  • محمد
    0

    سلام به کسانی که می گفتند روحانی ۱۴۰۰ . روحانی با حمایت همین ها اومد وبا حمایت همینا ها میرود. متاسفم برای کسانی که به خاطر همین بازی دهندگان مردم به آقای روحانی رای دادند. رای ما مردم ایران با گوسفندانی که از جوی آب می پرند فرق نمیکند.

  • جواد علیزاده
    0

    معافیت مالیاتی بازیگران جایزه اوناست واسه زمانی که تو کارناوال تبلیغاتی آقای روحانی داشتن خودشونو میکشتن.الانم دارن با انتشار یه عکس اعتراض میکنن.انصاف نیس از کسی که کارگاه مالیات بگیرن ولی از دستمزدهای میلیاردی به اصطلاح سلبریتیها یه ریال میگیرن.یکی باید جلوی ترویج بی حجابی و خیانت و...اینارو بگیره.

  • عارفی
    0

    اینا هرچی دارن از مردم و این انقلاب دارن، چرا نباید مالیات بدن،تازه اگه مالیات ندن یاغی تر هم میشن وبه ریش قشر ضعیف میخندند

  • بی نظر
    0

    چون ۹۵ درصد مردم مخالف این طرح هستند پس از نظر آقایون تصویبه!!!!

  • رضا
    0

    چطور یک معلم بابالای سه میلیون مالیات بده ومحمدرضا گلزار سگ باز نده

  • آرش
    0

    تاسف به ملتی که به تعدادی بازیگر(همون تلخک و ملیجک و...) میگن هنرمند! هنرمندان واقعی نقاشها خطاطها و صنعتگرا صنایع دستی سازها و معماران سنتی و نوازنده ها و ..... اینها هستند به خدا داریم اشتباه میکنیم.

  • محسن بشیری
    0

    بنده فارغ از مسئله مالیات یه سوال دارم . اینکه همین امروز این جماعت بی بند و بار و فاحشه تمام فعالیت به اصطلاح هنری خودشون رو تعطیل کنند آیا اتفاق خاصی در این مملکت خواهد افتاد ؟ من که میگم وضع بهتر هم میشه . حالا چرا همچین دستمزد هایی بهشون میدن و از مالیات هم معاف میکنن خدا داند ؟

  • حمید
    0

    اصلا معافیت مالی یعنی چی اول از همه درامدها باید شفاف بشه بعد هر کس به تناسب درآمد شفافش باید مالیات بده. خیلی از شرکتها و اشخاص از این معافیت های مالیاتی استفاده میکنن و درآمدهای بسیار زیادی کسب میکنن و مالیات نمیدهند. مثل شرکتهایی که در پوشش خیریه ها وارد کارهای اقتصادی کلان میشن به نظر من فقط باید تخفیف مالیاتی باشه اونم فقط برای شرکتهای تولیدی تازه وارد

  • محسن 113555
    0

    اگه مثل به کشورهای پیشرفته تبدیل گریدیم و یا نظام عادلانه تری داشته باشیم بایستی همه در برابر قانون یکجور دیده شوند بودن هیچ امتیاز یا رانتی بزرگترین مشکل جهان سومیها اینه که عده برای خودشون حق وی ژهای قایل هستن که از مردم جدا تصور می کنن ای یه بد بختی بزرگه

  • بازنشسته فرهنگی
    0

    ظلمازاین بیشتر ؟چرا مسولین بهفکر رفاه م فهترینها می باشند کمی هم به فکر پرورش نسل مملکت باشند وکمی از دغدعه های فرهنگیان وباز نشستگان باشند انتظار می رفت معافیت مالیات به قشر کم د آمد جامعه تعلق بگیرد خیلط بی انصافی کردن

  • محسن
    0

    اولا که صددرصد مردم مخالفأ اون پنج درصد خود بازیگرها هستن حسن روحانی فقط برای حفظ خودش دست به این کار زد تا وقتی رئیس جمهور بعدی روی کار بیاد تحت فشار باشه

  • م جهانگیری
    0

    چه بگویم که ناگفتنش بهتر است اگه مردم آگاه داشتیم هیچ وقت شیپورچی ها کارشون سکه نمی شد ،نوبخت خوب میدونه اگه هوچی بازیها وزیر ورو کردن این ملیجکهای بی هویت نبود امیدی به انتخاب شدنشون هم نبود ،حالا باج دادن وزر خرید کردن این مترسکها باز براشون شده یه پله ، امیدوارم اینبار ملت بیدار شده باشند که اگر نه باز روز همان روز و کاسه همان کاسه خواهد بود، به امید ظهور

  • مینا .ب
    0

    خانم نگین کاملا باشما موافقم .پزشکان نیز مالیات پرداخت میکنند قبل از گرفتن حقوق ویا پرداخت های شرکت های بیمه که معمولا ماه ها وگاها که به سال طول می کشد .اما گروهی از پزشکان معمولا یا مالیاتی پرداخت نمیکنند یا مالیات آنها بسیار ناچیز است که شامل پزشکان جراح {در تمام رشته ها) .دندانپزشک .پوست وزیبایی و ....وکلا این پزشکان با بیمه ها قراداد نمیبندند ومیزان مالیاتشان از کم در آمدترین پزشکان که بیشتر شامل پزشکان عمومی هستند هم کمتر است.وفکر میکنم گرفتن مالیات از پزشکانی که با بیمه قرار داد دارند نوعی تنبیه برای این افراد است. یکی از علل افزایش درامد پزشکانی که با اتاق عمل وجراحی سرکار دارند دراین دولت طرح تحول سلامت بود که با افزایش دادن کارانه این پزشکان وتعرفه بالای عمل ها وگرفتن مالیات اندک در نتیجه درامدهای میلیاردی را به دنبال داشت وعلت هم کاملا مشخص است طراحان این طرح (پزشکان جراح )منافعشان با این طرح گره زده شده بود .طرحی که برای مردم کم کم با شکست و کسری بودجه همراه بود وبرای آقایان هنوز که هنوزه با دریافتیهای بالا.........

  • مهدی حیدری
    0

    سلام چرانبایداز بازیگرهائی که میلیاردی درامد دارن مالیات نگرفت و از کارگر وکارمند گرفت چرا.....

  • حسن سعادتی
    0

    بنده نیز مخالف معافیت مالیاتی این مرفه ها بی دردم اینها باید از همه بیشتر مالیات بدن حقوق میلیاردی میگیرن بقال مالیات بده اینها ندن این عدالت سگ تو اینجور عدالتی

  • aboolfazl
    0

    باسلام وعرض ادب یه مطلبی را میخواستم بگم پدرمن معلم هستند خداروشکر که نگذاشته در زندگی مون کمبودی داشته باشیم و ماهیانه دولت از ایشون ۴۰۰هزار تومان مالیات در یافه میکنند در حالی که درآمد ثابت دارند ولی دیروز آقای نوبخت میف ماییند که بازیگران از پرداخت مالیات معافند که ممکنه سالانه درامدی خیلی بیشتر از معلمان و کاکنان داشته باشند آیا این کار در این وضعیت معیشتی سخت عادلانه است ؟ یاعلی #ایران -رهبرم

  • aboolfazl
    0

    باسلام وعرض ادب یه مطلبی را میخواستم بگم پدرمن معلم هستند خداروشکر که نگذاشته در زندگی مون کمبودی داشته باشیم و ماهیانه دولت از ایشون ۴۰۰هزار تومان مالیات در یافه میکنند در حالی که درآمد ثابت دارند ولی دیروز آقای نوبخت میف ماییند که بازیگران از پرداخت مالیات معافند که ممکنه سالانه درامدی خیلی بیشتر از معلمان و کاکنان داشته باشند آیا این کار در این وضعیت معیشتی سخت عادلانه است ؟ یاعلی #ایران -رهبرم

  • X
    0

    مخالف حذف مالیات از این میلیاردر ها هستم!

  • مینا .ب
    0

    خانم نگین کاملا باشما موافقم .پزشکان نیز مالیات پرداخت میکنند قبل از گرفتن حقوق ویا پرداخت های شرکت های بیمه که معمولا ماه ها وگاها که به سال طول می کشد .اما گروهی از پزشکان معمولا یا مالیاتی پرداخت نمیکنند یا مالیات آنها بسیار ناچیز است که شامل پزشکان جراح {در تمام رشته ها) .دندانپزشک .پوست وزیبایی و ....وکلا این پزشکان با بیمه ها قراداد نمیبندند ومیزان مالیاتشان از کم در آمدترین پزشکان که بیشتر شامل پزشکان عمومی هستند هم کمتر است.وفکر میکنم گرفتن مالیات از پزشکانی که با بیمه قرار داد دارند نوعی تنبیه برای این افراد است. یکی از علل افزایش درامد پزشکانی که با اتاق عمل وجراحی سرکار دارند دراین دولت طرح تحول سلامت بود که با افزایش دادن کارانه این پزشکان وتعرفه بالای عمل ها وگرفتن مالیات اندک در نتیجه درامدهای میلیاردی را به دنبال داشت وعلت هم کاملا مشخص است طراحان این طرح (پزشکان جراح )منافعشان با این طرح گره زده شده بود .طرحی که برای مردم کم کم با شکست و کسری بودجه همراه بود وبرای آقایان هنوز که هنوزه با دریافتیهای بالا.........

  • مینا .ب
    0

    خانم نگین کاملا باشما موافقم .پزشکان نیز مالیات پرداخت میکنند قبل از گرفتن حقوق ویا پرداخت های شرکت های بیمه که معمولا ماه ها وگاها که به سال طول می کشد .اما گروهی از پزشکان معمولا یا مالیاتی پرداخت نمیکنند یا مالیات آنها بسیار ناچیز است که شامل پزشکان جراح {در تمام رشته ها) .دندانپزشک .پوست وزیبایی و ....وکلا این پزشکان با بیمه ها قراداد نمیبندند ومیزان مالیاتشان از کم در آمدترین پزشکان که بیشتر شامل پزشکان عمومی هستند هم کمتر است.وفکر میکنم گرفتن مالیات از پزشکانی که با بیمه قرار داد دارند نوعی تنبیه برای این افراد است. یکی از علل افزایش درامد پزشکانی که با اتاق عمل وجراحی سرکار دارند دراین دولت طرح تحول سلامت بود که با افزایش دادن کارانه این پزشکان وتعرفه بالای عمل ها وگرفتن مالیات اندک در نتیجه درامدهای میلیاردی را به دنبال داشت وعلت هم کاملا مشخص است طراحان این طرح (پزشکان جراح )منافعشان با این طرح گره زده شده بود .طرحی که برای مردم کم کم با شکست و کسری بودجه همراه بود وبرای آقایان هنوز که هنوزه با دریافتیهای بالا.........

  • الهه
    0

    هر کسی که در این کشور زندگی می کنه باید وباید مالیات بپردازه و این برای ابادانی کشور هست ولاغیر

  • هموطن
    0

    بازیگران با بقیه فرقی ندارند وآنها هم از امکانات کشور استفاده میکنند ، پس باید مالیات بپردازند.

  • شاهین محمدی
    0

    جماعت تمام این کارها به خاطر ناراحت کردن مردم است تا بلکه انقلابی شود و برای دولتی ها آبی گرم شود

  • ف
    0

    باید مالیات اخذ شود

  • داود
    0

    حماقت آقایان بی چشم و رو و ابله همچنان ادامه دارد

  • سارا رحیمی
    0

    اخه با کدام عقل و منطقی چنین تصمیمی گرفته شده است

  • محمد
    0

    سلام کار دولت در این برهه نمکی بر زخم مردم و پاداشی برای انتخابات آینده

  • زهرا م
    0

    سلام بازیگران را از مالیات معاف میکنند و یکسره بادادن انواع امتیاز ها سبیلشون رو چرب میکنند تا در میتینگ های انتخابی به وقتش به دردشون بخورند والا این این سلبریتی های سگ باز خاصیتی دیگه که ندارند.

  • بهناز
    0

    بی عدالتی دولت باج میده به هنرمندا

  • م م
    0

    کسی که به خاطر غیر خدا کاری انجام دهد خدا غورا به همان غیر واگذار میگند : امام علی: منتظر تحقیر روحانی باشید از سوی همین سلبریتیها

  • نوراله کریمی
    0

    هرکس ازهرقشری که باشدطبق جدول باید ما لیات بدهد.مگر یک عده تخم دو زرده میگذارند ؟؟؟

  • سید علی علویان
    0

    عکس‌العمل هنرمندا با مالیات دادن یا ندادن در مورد عملکرد حاکمیت متفاوت خواهد بود

  • ایرانی
    0

    باید مالیات بدن خصوصا اوناکه ملیاردی پول میگیرن وتفریحو خوشگذرانیشون براهه

  • مسافر
    0

    دولت فقط به فکر طرفداران خودش میباشد هر قانونی تصویب کنه به نفع پولدارها است و افراد فقیر در این دولت هیچ جایگاهی ندارند

  • فاطمه میرزازاده
    0

    به نظر من بايد براي گرفتن ماليات حدي رامشخص کنند مثلابه در امدهاي بالاي 300مليون درسال ماليات تعلق بکيردوبه کمتر ازان نه.

  • ناشناس
    0

    صبح که مرتیکه با خنده مسخره اش این خبر را میداد دوست داشتم پیشش بودم میخوابوندم در گوشش من شرکت دارم مهر صورت وضعیت خشک نشده باید مالیات ارزش افزوده مالیات عملکرد مالیات فصلی بدم خلاصه یه چیزی هم بدهکار میشم ولی به راحتی یه گروهی که پول مفت میگیرن از مالیات معاف میشن واقعا معنای حکومت اسلامی را فهمیدیم

  • بینام
    0

    این دولتو خدا زده پس سرشون عقلشون زایل شده برا همین تصمیمای این چنینی میگیرن. جواب این همه ملت رو چطور میخان بدن الله و اعلم.امیدوارم قبل تموم شدن وقتشون خدا شفاشونو بده حداقل یه حلالیت بگیرن.

  • محسن
    0

    همینا کمک کردن تا این دولت رای بیاره باید ی جوری از خجالتشون در بیان

  • فهيمه
    0

    صد در صد بايد ماليات بدن حداقل از يه مبلغ دستمزد به بالا ،اينها از بس مفت خوردن تو همه چيز اين مملكت دخالت ميكنن و نظر ميدن

  • يك كارمندِ ملزم به پرداختـ ماليات
    0

    البته اين پاداش بجهت ارزش انتخاباتي كه هنر بندا براشون داشتن چيز زيادي نيست يادشون نبوده حالا الان دادن بهشون.. بنظرم بايد از هزينه هاي خروج از كشور هم معاف ميشدن لااقل راحتتر و به دفعات فرزندانشون رو كانادا و آلمان و سوئد و هر جاي ديگه اي بجز ايران بدنيا مياوردن ديگه!!!!

  • محمدرضا رضائی
    0

    با سلام باید آقای نوبخت وامثالهم به طرفدارهاشون مالیات را ببخشند مگر مال خودش است اگر این دولت به حق رفتار میکرد میتوانست با مالیات بر سیگار وهمین مالیات هنرمندان خداشاهده درآمد خیلی بیشتر از بنزین بدست بیاورد اگر افراد کارشناس واهل فن میداشت که متاسفانه شاهد عدم وجود افراد خبره ومتخصص در این دولت هستیم وضعمان خیلی بهتر از این بود

  • سارا
    0

    سلام وقتی من معلم با مدرک ارشد و با بیست و شش سال سابقه در حاشیه شهر سه میلیون پانصد دریافتی من هست .و از من مالیات کم میشه چرا یک بازیگر نده .اگه اون هم حقوق بالای سه بگیره باید پرداخت کنه و گرنه از اموال دولتی و ملی و ...و هر انچه با مالیات درست مییشه استفاده کنه از ته دل نارایضم

  • محمود ذاکری
    0

    بنده با ۱۲، سال سابقه کارمند اموزش وپروش دولت ماهی ۴۰۰ دارن بعنوان‌مالیات ازحقوق کم‌میکنن..چرا باید بازیگران وبعضی دیگرازمشاغل هیچ مالیاتی پرداخت نکنن.این یعنی ایجاد شکاف طبقاتی توسط قانونگذاران..

  • طیبه احمدی
    0

    سلام مگه خون هنرمندان ازخون بقیه مردم رنگینتره ؟باید مالیات بدن متاسفم برای دولت بی تدبیر که یک بام ودوهواست

  • هاشمی
    0

    ضرر برخی از این سلبریتی ها برای فرهنگ و امنیت کشور خیای بیشتر از دشمنای اون ور آبیه.مثل مناز افشار که یه هموطن رو به کشتن داد و فرار کرد.نمیدونم با چه توجیهی از اینها مالیات نمیگیرن و بعد از یه کارگر شهرداری که تا گردن باید بره تو جوب و لجنها رو پاک کنه مالیات میگیرن الهی حرومشون باشه این دستمزدای صدها میلیونی....

    نظرات شما -
    • قانون برای همه
      0

      یادتونه اون روحاتی که کشته شد. به چه علتی کشته شد. تحریک حس ملی گرایی جوانان بر علیه اعراب توسط مهناز افشار. حالا همین شخص که خود ایرانی و ضد عرب رفته توی یک شبکه وهابی عربستانی فعالیت می کند. سلبرتی های ضد فرهنگ از مالیات معافند.

  • کورش افشاری
    0

    مالیات نگرفتن از افراد مشهور و ثروتمند علاوه بر اینکه عین بی عدالتی است مورد دیگری هم دارد و آن استفاده از افراد معروف جهت حمایت از خود گویی که دولت جایگاهی در بین مردم ندارد و حمایت مردم شاملش نمیشود و نیاز به حامیانی این شکلی دارد و این افراد مشهور هستند که حمایت جمعی را به دولت جلب میکنند و در فیلمهای سینمائی مستقیم و غیر مستقیم از دولت حمایت میکنند و امّا یک نکته مهم: و آن اینکه در آینده دولت با این نوع حامیانش به گِل مینشینند !!

  • کورش افشاری
    0

    مالیات نگرفتن از افراد مشهور و ثروتمند علاوه بر اینکه عین بی عدالتی است مورد دیگری هم دارد و آن استفاده از افراد معروف جهت حمایت از خود گویی که دولت جایگاهی در بین مردم ندارد و حمایت مردم شاملش نمیشود و نیاز به حامیانی این شکلی دارد و این افراد مشهور هستند که حمایت جمعی را به دولت جلب میکنند و در فیلمهای سینمائی مستقیم و غیر مستقیم از دولت حمایت میکنند و امّا یک نکته مهم: و آن اینکه در آینده دولت با این نوع حامیانش به گِل مینشینند !!

  • محمدخان زر
    0

    بایدهنرپیشه وهنرمندمالیات بدهند

  • علی حسن زاده
    0

    واقعا که.وقتی طرف (ع.خ)می ره کانادا و برای خندوندن اونور آبیها خودش رو پست میکنه وتمام موجودات زمین و هوای کشور رو به سخره میگیره شاید یه یک قرونی بیشتر بزارن کف دستش باید انتظار این رو داشت تا یه دولت دون پایه ای مثل خودشون ازشون حمایت کنه.

  • مرتضی حسینی
    0

    سلام وقتی که من با ماهی۲میلیون و۸۰۰هزارتومان به عنوان یه کارمند بایدمالیات بدم بعدهنرمندان با درآمدهای کلان نباید مالیات بدن این کجای عدالته من به عنوان یه شهروند ایرانی مخالف اینم که هنرمندان از مالیات معاف بشن چون واقعا بی عدالتیه

  • چرا
    0

    چرا نباید مالیات بدهند؟ دلیلش چیه؟

  • سجادی
    0

    واللا بخدا خواهر من پزشکه....از کارانه ای که با ۱٨ماه تاخیر پرداخت میشه....حداقل ۵۰ ــ ۶۰درصد مالیات کم میشه...تحت عنوان پلکان و....ودقیقا از اول همین ماه طی بخشنامه ای بی سرو صدا ۱۰ درصد دیگه ازکارانه بی دلیل کم میشه....والبته اصلا حق اعتراض هم ندارن....صدای دهل ازدو رخوش است....از۳۰تومن کارکردش میگه....۱۳ بهش میدن

    نظرات شما -
    • Nasir
      0

      کارانه اس فقط 30 تومنه!!! حقوقش چی پس

  • علیرضا ارجمندفر
    0

    به اعتبار همین مردم عادی سرشناس و معروف شدن ودرامدهای آنچنانی کسب میکنند چرا باید مالیات ندهند باید بدونیم پشت این قضیه چه کسانی هستند ؛مالیات ندن بعد بروند از اروپا و آمریکا به ما دهن کجی بکنن

  • یک معلم بازنشسته
    0

    طی ۳۰سال ماه به ماه ازحقوق ناچیزمون مالیات کم کردن....وجالبتر اینکه ....الان که میخان پول خودمو که ازحقوق خودم تو صندوق ذخیره فرهنگیان پس اندازشده...برگردونن...میگن حداقل ۶ ماااااه طول میکه...بره بانک مرکزی...مالیاتش کم بشه..... یا للعجب!!!! کو عدااالت؟

  • فارس
    0

    منم مخالفم مگراین اشخاص چه کارمهمی دارند انجام میدهند کارمندوکارگ که حقوقشون هم کمتره باید مالیات بدهند وچرخ مملکت بدون حضورشان نمیچرخد ولی این‌ها برای کارشان هم پول حسابی میگیرنددرمواقع بحرانی کشورسازدشمن راکوک میکنند

  • ستاره دریایی
    0

    اصلا احساس خوبی ندارم نسبت به بازیگرها بی نهایت کثیف و خراب کار هستند

  • منتظر
    0

    خیلی خیلی قانون ظالمانه ایی که ازیک معلم که یک شخص فرهنگی محسوب میشه با ماهی دوسه میلیون حقوق مالیات گرفته میشه اما ازهنرمندان که فرهنگ سازی مناسبی هم درسطح جامعه نداشته اند باحقوقای چندصد میلیونی مالیات دریافت نشه.

  • ایمان
    0

    متاسفانه برخی بازیگران بدون اینکه خودشون بدونن ،نفوذین .شاید تا آخر عمرشونم فکر کنن که یه میهن پرست واقعا.ولی هر چیزی که هستن کاش توی بعضی چیزا دخالت نکنن یا مردم یاد باور کنن که اینا فقط بازیگر خوبی هستن نه یه انسان خوب .البته بعضیاشون .

  • سیدعلی حسنی
    0

    بازنشسته چشم کل مردم ایران روشن میشه گفت کجاست عدالت اجتماعی

  • گلگشت
    0

    چون بی حجابی و ابتذال را تبلیغ می کنند مالیات نباید بدهند کشور اسلامی !!! دولت اسلامی !! مجلس اسلامی !!!

  • عدالت گمشده
    0

    سلام ، واقعا چرا نباید مالیات بدهند ؟این چه عدالتیه که دولت مردان نه بهتره بگم .......... ما گذاشتند ؟

  • قلیزاده
    0

    میگن درقیامت پرسیده میشود چقدر عمرکردی میگوییم نصفه روزیا یکروز حالا اگه سفره کوچک یابزرگ برای مامیگذرد ولی وای به حال اونایی که سفره رنگین برای کسانی که دم ازهنر میزنند هیچ هنری جز اصراف و ...ندارندپهن میکنند چه جوابی دارند وهمچین جواب ملتی سختی کشیده خدابه دادشان برسدممنون

  • ستار
    0

    اولا نوبخت غلط کرده این متخصص های بیسواد رو از مالیات حذف کرده مگه خون این لاشخورها از بقیه قرمزتره ثانیا مگه این سلبریتی یکسره تو اروپا و امریکا و کانادا تو تفریح میلیاردی نیستن...بیچاره ها کارگران شهرداری تو این سرما بیاد کار کنن و نصف حقوقشون بره برا مالیات و این خائن ها از مالیات حذف بشن.....ایا این عدالت است

  • یوسف
    0

    واقعا چرا کارگری که از جون و دل مایه میزاره و تو سرما و گرما زحمت میکشه قبل از اینکه حقوق دریافت کنه اول مالیاتش کم میشه ولی بازیگری که با هزینه گزاف لای پر قو نگش میدارن تا یه فیلم بازی کنه اونم مثلا برای یک ماه چیزی حدود 200 میلیون تومان نباید مالیات بده؟ واقعا اسلام اینه؟واقعا عدالت اینه؟

  • نسیم بهت
    0

    باسلام من مخالفم بازیگران باید مالیات بدهند ولی نه همشون فقط کساییکه خیلی ستاره هستن ودرآمد میلیاردی دارن باید مالیات بدهن بعضی ازبازیگران درجه ۳هستندکه واقعا مستحق هستند وهنوز مستاجرن وباید آونقدرچشم بمالن تادریک فیلمی یاسریالی بازی کنن اونم بادستمزد ناچیز اگرم دستمزدشون خوب باشه باید صرف هزینه زنگیشون کنن اونم برای چندسال چون واقعا تاچندسال دیگه بازی نمیکنن

  • مقدم
    0

    تمام دولتها دراین چهل سال بی تدبیر واکثرا خائن بودند در راس آن دولت روحانی است خیانتی که شیخ سرخه به ملت ایران کرده مجموع پادشاهان قاجار نکرده درحیرانم چرا نظام اسلامی با او مماشات می کندخدایا بفریاد مظلومان این سرزمین مقدس برس از پولدار مالیات نمی گیرد از سپور ومعلم مالیات می ستاند این درد را به کجا به داوری ببریم

  • سید امیر
    0

    کساییکه درآمد میلیاردی کسب میکنن در سینما و تئاتر و موسیقی باید مالیات پرداخت بکنن .

  • مجید حسینی
    0

    سلام چی بگم ، باید نون به هم قرص بدهند . مالیات ندهند در ازای حمایت از یک بی کفایت

  • علی اکبر رمضانپور
    0

    مخالف

  • عسل بانو
    0

    هنرمندان که از هنرشون پول در میارن و مثل هر کس دیگری که تو این مملکت پول در میاره و از درآمدش مالیات میده باید از درامدشون مالیات بدن. فکر نکنم کار یک کارگر ساده چیزی کم از هنر آقایون و خانومهای بازیگر داشته باشه. چه بسا که بالاتره.چون تو این وضعیت نابسامان اقتصادی همچنان به اقتصاد مملکت وفادارند و نمیزارند چرخ صنعت بایستد.که اگر بایستد مطمئنا پولی نمیمونه بره تو جیب هنرمند.

  • امراله عظیمی
    0

    با سلام،من هم حتما با معافیت مالیاتی هنرمندان مخالف هستم

  • حال
    0

    عدالت در دولت روحانی مرده و دفن شده...شکایت پیش کی ببریم خدایا...چرا این دولت و این سلبریتی های احمق رو از ما نمیگیری

  • محمد کیوان
    0

    هر که بامش بیش برفش بیشتر

  • سعیده طاهری
    0

    ما به این بی عدالتی ها عادت کردیم ولی این موردش رو واگذار می‌کنیم به وجدان خود بازیگران و هنرمندانی که همیشه مدعی دفاع از حقوق ملت بی پناه ایران بودند

  • سلام
    0

    آخه ازین میسوزم....ملت ...من وشما هزارم مخالفت کنیم...کی گوش میده.؟؟آقای نوبخت به هیج جاشم نیست...به ریشمونم میخنهده...پست میزاریم ما

  • MOHAMMAD
    0

    همه بدون تبعیض باید مالیات بدهند.اگر میخواهیم کشوری مثل اروپا وبدون نفت داشته باشیم...چرا فقط کارمند وکارگر باید مالیات بدهد..

  • ناشناس
    0

    خدایا میبینی که دولتمردان ما چقدر درحق ملت اجحاف می کنند نوبخت از بیت المال بذل و بخشش میکنه انگار که ارث پدرشه خدایا خودت جوابشونو بده

    نظرات شما -
    • ملت
      0

      لعن الله قوم الظامین

  • س.ص.م
    0

    لطفا نظر سنجی رو مردمی و درست اجرا کنید در سایت پتیشن petition رای گیری سراسری بزارید

  • مقیم شجاعی
    0

    نوبخت از طعنه های بازیگران واهمه داشت بیچاره اونهارو معاف که زخم زبان نخوره

  • علیرضا
    0

    دستمزد نجومی هنرمندان سالهاست که مطرح است باید علت معافیت هنرمندان رو از زبون نوبخت و وزارت ارشاد و وزیر اقتصاد پرسید

  • مجید
    0

    مخالف معافیت مالیاتی از این قشر ضعیف و زحمتکش!

  • پریس
    0

    هیچ تبعیضی نباید قائل شوند. باید اصولی و کارشناسانه بر درآمد #سلبرتی های میلیاردی مالیات اعمال شود. هرچی می کشیم از دست این جماعت #سلبریدی بی سواد سیاسی و خودبرتر بین هست.

  • محمد
    0

    از این دولت دزد بیشتر از این نباید انتظار داشت حواسش به کسایی باشه که باعث روی کار اومدنشون شدن مگه خون اونا از من کارمند رنگینتره که قبل از اینکه چندر غاز حقوقم به دستم برسه مالیاتش کم کردن مرگ بر دولت بی دتبیر و نا امید روحانی

  • مجید
    0

    مالیات باید طبق قانون به همه تعلق بگیره من که با ۳ یا ۴ میلیون در ماه حقوق کارمندی قبل اینکه به حسابم واریز کنند مالیات رو از من کم میکنند چرا بعضی اُرگانها یا نهادها و حالا هم هنرمندان مولتی میلیاردر نباید مالیات بدهند چرا فقط قشر طبقه ما باید مملکت رو برای بالایی‌ها بسازیم

  • صنم
    0

    هرچی میکشیم از دست این هنرمنداس چطو یه معلم با ماهی دو تومن ۴۰۰ مالیات بده اینا با دستمزد میلیاردی مالیات ندن ؟؟لابد تناسب و محاسبه ی خاصی داره . بگین ماهم بدونیم

  • حسین دیانی
    0

    بنام خدا. ما در جامعه ای زندگی میکنیم که روابط و پول بیشترین برش و حاکمیت را داراست و ضعیفترین افراد که کارمندان و کارگران با حقوق بخور و نمیرشون قبل اینکه پول و بر یزن به حسابشون اول مالیات و کم میکنن. حال مگه هنرمندان عزیز که حالا با دلایل خاص خودشون به اصطلاح سلبریتی شدن و در امدهای انچنانی هم از جیب این مردم بدست میارن و از امکانات این مملکت بیشترین استفاده و میکنن چرا نباید مالیات بدن؟اتفاقا به جای ۵درصد باید بیشتر هم بدن چون برای این مبالغ هنگفت زحمتی نمیکشن. لعنت بر دولت و دولتمردان بی منطق و چپاولگر

  • محمدعلی
    0

    اولا آقای نوبخت باید برکنار بشه چون واقعا کار بلد نیست ثانیا این هنرپیشه ها که همه جا خودشون رو مردمی میدونن ولی وقتی پای حساب میاد خودشون رو از مردم جدا میدونن باید مالیات پرداخت کنند مگه اونا از امنیت این مملکت که با خون هزاران شهید که قطعا از اونا خیلی برترند بدست اومده استفاده نمیکنن که نباید مالیات بدن ؟

  • مهران کشه
    0

    به به جناب روحانی برای خفه کردن صدای هنرمندان در مجازی باج سیبیل خوبی داد

  • نازنین
    0

    لعنت به همشون

  • حمید شریفی
    0

    بعضی از هنر مندان گفتن از خبر معاف شدن خوشحال شدن بله برای شما خوشحالی هم داره ولی اون کارمند که به سه میلیون هم نمیرسه حقوقش با ۵سر عائله و این تورم جدید که از بنزین ۳هزارتومنی بوجود اومده باید چیکار کنن همین شما هنرمندان بودید که برای رای اوردن روحانی سینه چاک میکردید الان هم دستمزد خودتون رو گرفتید پس خواهشن از این به بعد نگید ما مردمی هستیم و از مردم

  • شاه عباس کرمانشاهی
    0

    نو بخـــــــــــــــــــــت

  • ناشناس
    0

    اگه اینا آسیب می بینند از شرایط بد اقتصادی پس بقیه چی خدا ازتون نگذره

  • آشنا
    0

    خدایا ما که زورمون بهشون نمی رسه ، شما هم زورت نمی رسه . تا کی باید زیر دست و پا له بشیم

  • بهزاد اقبال زاده
    0

    سلام جناب آقای نوبخت چرا وقتی که از پرداخت حق درمان ایثارگران و جانبازان ی که برای حفظ ناموس و خاک این وطن جان گذاشتن و از پرداخت آن عاجز هستید میاید حاتم بخشی میکنید. چرا چوب حراج به ییت المال زدی ؟، چرا در پرداخت حق پاداش بازنشستگی خانواده محترم شهدا و جانبازان و آزادگان عزیز و ایثارگران و پرداخت حق مرخصی استفاده نشده شهدا را پرداخت نمی کنید و دنبال نام و نشان هستید ؟؟ بس هست اینکارها بخدا مردم آگاه و بصیر هستند و .....

  • نادرنادری
    0

    خداوکیلی هرکسی یه کم فکرکنه میفهمه که این جماعت بیسوادالبته بیسوادسیاسی والبته نه همه بیشترشون چون تاثیرگذارن بودن درانتخابات . دولتم مجبوره بهابده به اینها نه به خاطرلیاقتشون بلکه به خابزارانتخاباتیشون والسلام

  • ملت
    0

    به تو امثال تو فشار میاد یا قشر کم درامد؟حق ملته وقتی روی حرف چهارتا سلبریتی بی سواد از سیاست صف برای رای دادن میکشن مالیات بدن تا امثال شماها مرفه و بی درد باشید حق ملته که هر بلایی سرش میاد چون امثال شماها ملت رو گول میزنیدباید هم حق السکوت بگیرید

  • نادرنادری
    0

    خداوکیلی هرکسی یه کم فکرکنه میفهمه که این جماعت بیسوادالبته بیسوادسیاسی والبته نه همه بیشترشون چون تاثیرگذارن بودن درانتخابات . دولتم مجبوره بهابده به اینها نه به خاطرلیاقتشون بلکه به خابزارانتخاباتیشون والسلام

  • محمدتقی
    0

    بعضی از سلبریتی مالیات نده وبا درآمدهای آنچنانی که ادعای مسلمانیشان وهمچنین خدمت به قشردر بعضی از برنامه های تلویزیونی طوری طرفدار قشر مستضعف میشوند آدم فکر میکند کدام فرشته نجات بخش است بعداز مدتی کثافت کاریشان را در آنور آب. میبینی شرم میاد نگاه کنی

  • علی زهتاب
    0

    من هم با معافیت مالیاتی هنرمندان به خصوص بازیگران مخالفم- من ماهی 3 تومن حقوق میگیرم کارمند قراردادی ام از من مالیات کم میکنن- چرا اونا با درآمدهای میلیاردی که هرکدومشون چندتا ماشین لوکس و رستوران وفست فود و باشگاه ورزشی و مزون دارن نباید مالیات بدن؟

  • مریم بابایی
    0

    سرپرست خانوار هستم با داشتن کارشناسی ماهی کمتر از دوتومن بهم حقوق میدن همه ی کارمندا و کارگرها هم بایستی مالیات بدن بعد هنرمندا روحیه لطیفی دارن دلشون میشکنه مالیات بدن خداروشکر در کشور اسلامی دولت و مجلس اسلامی حق به حقدار رسید

  • کاویانی
    0

    با سلام،دررابطه به معاف مالیاتی هنرمندان بنظرم باید طبقه بندی شوند،بطورمثال شاعر و نویسنده یا هنرمندانیکه کار آنها زمانبر با سطح درآمد متوسطیست بایدمعاف شوند ولی هنرپیشه وخواننده ومدیست که بازحمت کمتر درآمد بیشتری را دارند حتما شامل مالیات بگردند،در کل باید کارشناسی شود.

  • بی نام
    0

    چطور وقتی کنسرتهای میلیاردی میذارید به این چیزا فک نمیکنید. ما مردم ایران هیچ کدوم از معافیت مالیاتی هنرمان راضی نبوده بلکه محکوم میکنیم و این پولها حلالشون نباشه. چرا کارمند و کارگر باید مالیات بدن ولی مرفهین بی درد با پول مملکت اروپا گردی کنن و خوش بگذرونن و مالیات پرداخت نکنن.

  • غلام
    0

    به نظر میرسد برای یک دولت حذف مالیات از هنرمندان تابلوترین کار تبلیغاتی و تبعیض آمیز ترین کار ممکن باشه،

  • مجتبی
    0

    در این شرایط بد اقتصادی که خیلیا کمتر از ۲ تومن دستمزد دارند مسببین و گیرنده های بالای ۷ میلیون واقعا خائنین به ملتند. و فرقی هم نداره از چه قشری هستند. "البته به جز تولید کنندگان"

  • سعید
    0

    وقتی سلبریتا از یکی حمایت میکنن و نیمی از مردم با عرض معذرت بی عقل ما بخاطر اونا رای میدن و به عقل خودشون شک دارن از عقل اونا استفاده میکنن بایدم همین بشه. یه پیرزن تو یه روستای دور افتاده شارژ برا گوشیش میخره باید مالیات شارژشو بده یه میلیاردر از پرداخت مالیات معاف میشه. از ماست ک برماست. #حقیقت_تلخ

  • داود
    0

    آقای سالار عقیلی ما کارگرا در برابر خوشحالی شما از معافیت مالیات چیزی برای گفتن نداریم بگیم. چون ما قبل از گرفتن حقوق ملیونیمون اول مالیات کم میکنن بعد بهمون میدن. خوششش به حالت خواننده مرررردمی.

  • فضول خان
    0

    خرج که از کیسه مهمان بود **** حاتم طایی شدن آسان بود

  • م
    0

    این دولت کجا گند نزده مالیات ندن برن از شبکه های ضد انقلاب دربیارن

  • Ali633a
    0

    دولت نمی تواند از هنرمندان مالیات بگیرد و یا بده بستانی در بین هست که با معافیت در واقع بی لیاقتی خود را نشان می دهد وگر نه چه فرقی بین هنرمند و کارگر. کارمند و یا سایر اقشار جامعه

  • حسین
    0

    نامردا کلی پول میگیرید بعد میخوایند مالیاتم ندید من کارمند با ۳ تومن حقوق چرا باید ۹ درصد مالیات ازم کم بشه تازه قراردادیم معلوم نیست سال بعد باهام قرارداد میبندند یا نه ...

  • مرضیه
    0

    خدا ازتون نگذره.فیلم خوبی هم که بازی نمی کنید تا ملت بهتون افتخار کنه.کارمند بدبخت با چندر غاز حقوق و فشار اقتصادی سنگین مالیات باید بده اونوقت بازیگری که کارش هم حرفه ایی نیست و کار شاقی هم نمی کنه و خدا تومن پول میگیره نباید مالیات بده.عی بر پدرتون لعنت خودتون و اون کسی که اجازه معافیت مالیاتی بهتون داده.ما که حلاتون نمی کنیم خدا هم حلالتون نکنه.اون دنیا باید جواب بدید.

  • احسان
    0

    ما نه سینما میخوایم نه صداوسیما نه بازیگر نه کارگردان.... فقط منبع فسادن...مالی و خصوصا اخلاقی...درشو تخته کنید دزدان خبیث

  • محسن
    0

    من نمیدونم این چه صیغه ای که اسم هنرمند که میادهمه را به یک نگاه میبینن بنظر من مالیات باید بر اساس در امدباشه نه شغل ما وقتی میگیم هنرمند منظور همه ادم هایی هست که کار هنری میکنن مثل یک نویسنده نقاش موسیقیدان و...چرا همه را به یه یک چشم نگاه میکنن بنظر من مالیات باید بر اساس در امد باشه مثلا هر فردی در جامعه چه میخواد کشاورز باشه چه هنرمند چه مغازه دار اگه حقوق سالیانه اش از دویست ملیون زد بالا باید مالیات بده و براساس درامد هم باید پلکانی زیاد بشه وگرنه هنرمند قلم زنی که درامدش کم هستش را نمیشه با یه بازیگر که درامد ملیاردی داره به یک نگاه دید در صورتی که هردوشون هنرمند هستن

  • رضا
    0

    مگر خون شما از بقیه ملت رنگین تر؟ آقای نوبخت چه گلی برسراین مردم مظلوم زده ...هر قصه ای که شروع کرده به نفع سرمایه دار جماعت بوده...و به بند کشیدن جامعه زحمتکش کارگر و کارمند

  • کمال
    0

    خدا لعنت کند این طایفه سیاسی ,که از جیب کارگر میبرن و به ثروتمندان میدهد.

  • فرزاد
    0

    سلیبریتی های بیسوادچه دردی از آلام مردمو برداشتن که بایدازپرداخت مالیات معاف باشندودرمقابل یک حداقل بگیر باید مالیات پرداخت کنه

  • قشرضعیف جامعه
    0

    خداازسرروحانی وزیرمجموعش نمی گذره که هربدبختی هست نصیب قشرمستضعف و کم درآمده،روحانی بااین کارایی که میکنی آخرت جواب خداروهم میخای با همین کلیدزنگ زدن بدی،اتفاقابازیگرهابایدخیلی بیشترازمردم عادی مالیات بدن چون بافیلمهای به درد نخوری که بازی میکنن،و الگوی جوانهای کم تجربه میشن بارفتارهایی که توفیلمهادارن،خیلی ضرر به مردم میزنن که قابل جبران نیست

  • شهباز
    0

    فقط باید گفت.... آقای سالار عقیلی برات تاسف میخوریم

  • محمد
    0

    قربون شکل ماهت سالار.فوق لیسانسم،متاهل،دارای دو فرزند،مستاجر،بیکار،دارای قسط و اجاره،بنظرت اگر بعد معنوی کارتون رو در نظر بگیریم زندگیم رو براه میشه.بزرگوار با قسمت کوچیکی از مالیاتت من میتونم 30سال شاغل باشم و یک زندگی حداقلی برای خودم درست کنم. پس لطفا بعد از خوشحالی از معافیتت کمی هم برای من بصورت معنوی اشک بریز.

  • قیصرخان
    0

    بنی صدر توسط امام بر کنار شد بعلت بی کفایتی سیاسی , اما در شگفتی تمام ,چه قدرتی در پشت این روحانی هست که عزل نمیشه ,مگه این شخص ماورایی هست که همچون میتازد و لت و پار له میکند کسی حریفش نمیشه نه مجلس نه مقام دیگه.

  • mansour
    0

    از ماست که بر ماست.مردم اینارو بزرگ کردن اونوقت...

  • Glory
    0

    People have to get out of the celebrity pages and leave them alone

  • سلام
    0

    اینا متولی خاصی ندارن وضعشون اینه، اگه داشتن چی می شدن. پس خوش بحال اون کارگر روزمزدی که متولی خاصی داره

  • بنده خدا
    0

    باید مالیات اخذ شود...

  • منتظر
    0

    اقای سالار عقیلی کارمندی که با۳۰سال خدمت الان داره ماهی حدود سه میلیون می گیره یا کارگری که ماهی یک ونیم میلیون می گیره آسیب پذیرترن یا شما؟تازه از کارمندوکارگر وبازنشسته مالیات می گیرن اونوقت عدالته که شماها از مالیات معاف باشین

  • گذر
    0

    با سلام و احترام به تمامی پیشکسوتان علم و هنر،گرفتن مالیات سلیقه ای نیست که شامل برخی شود و برخی نشود،مالیات عادلانه سرمایه سازندگی کشور است،تعادل را برقرار می سازد و اگر از سلبریتی ها در راستای اهداف تبلیغی، در حقیقت سو استفاده نشود، زودتر به نتیجه عادلانه می رسیم و امروز مردم ما بحمد و سپاس خدا بیدارند و با درایت تصمیم می گیرند.

  • هدی
    0

    خوب معلومه،به منم مثلا بگن مالیات نده خوشحال میشم، این که نشد دلیل، واقعا همه جای دنیا از ثروتمندان میگیرن به فقرا میدن،اینجا از فقرا و مردم عادی میگیرن، برای دولت و ثروتمندان!!!!! چه فرقی با کارمندان بیچاره،با معلمهای بیچاره دارن واقعااااا؟؟؟؟؟ میگن از هنرمند حمایت نمیشه، خوب از کارمندان حمایت نمیشه!!!چه ربطی داره

  • حمید ض
    0

    بعد از موضعی که سلبریتی ها نسبت به عملکرد دولت گرفتند این باجی است که دولت به انها داد تا خفه شان کند چون میدونه اونها دلشون برا مردم نسوخته بلکه بدنبال منافع خودشون هستند مگر نه اینکه تو انتخابات همین اشغالها میگفتند به روحانی رای بدهیم تا به عقب برنگردیم

  • سؤال کننده
    0

    سؤال اول : فرق بین مردم با بازیگران چیست؟ سؤال دوم : آيا بازيگران هماننده مردم یارانه دریافت میکنند ؟ سؤال سوم: آیا بازیگران هماننده مردم سبد کالا دریافت میکردند؟ سؤال چهارم: آیا بازیگران هماننده مردم شامل طرح معیشت شدند؟ سؤال پنجم : آیا من هم میتوانم به رئیس جمهور هماننده بازیگران جایزه برنده شده ام که برای من بسیار با ارزش است را اهدا کنم (چهار تا قبض ، چند تا دفتر چه قسط ، اجاره ماهانه)؟ سؤال ششم : میشه مردم هم هماننده بازیگران از مالیات معاف بشوند؟

  • مجید
    0

    من ی کارمندم با ۳.۵ میلیون حقوق و مازاد بر ۲.۷ میلیونا دارم مالیات میدم.چرا کسی که صدها برابر من درآمد داره نقشی در مالیات نداره.قراره مملکتو با جیب فقرا بدارن؟ آیا ثروتمندان در این کشور زندگی نمیکنند؟ بخدا مسئولین دارن حق الناس میکنند.نمایندگان مجلسمونم که همیشه خوابن

  • حسین جهانی
    0

    لعنت خدا بر کسانی که بین مردم‌تبعیض ایجاد کرده و از من که کارمندم مالیات میگیرد و از کسان دیگر نه ،چرا؟؟؟؟چون وامدار افراد سلبریتی هستند خدا داند چکند با آنان

  • ملکوتی
    0

    موافق با معافیت بازیگران نیستم .به هیچ وجه

  • امید تدبیر
    0

    موافق حذف مالیات از خودم هم نیستم مالیات بر همه اعضا جامعه واجب و ضروری است. لزومی ندارد یک عده حذف شوند و بارشان بر دوش اعضاء دیگر جامعه باشد. یا همه مالیات بدهند یا همه ندهند. امید تدبیر دوستدار هر چه کلید در دنیا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها