ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه خبر داد که سبب بارش باران و برف و کاهش نسبی دما می‌شود.

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه

صادق ضیاییان در گفت‌وگویی، با بیان اینکه در روز جمعه در برخی نقاط استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب و استان‌های واقع در زاگرس مرکزی بارش باران و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود، گفت: همچنین در شمال غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز غربی و مرکزی نیز بارش پراکنده باران و در ارتفاعات بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در روزهای شنبه و یکشنبه در غالب مناطق کشور جو پایدار و در شهرهای صنعتی و پر جمعیت همراه با غبار پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: روز دوشنبه سامانه بارشی وارد کشور شده و سبب بارش باران و برف و کاهش نسبی دما در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و جنوب غربی، سواحل شمالی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و دامنه‌های زاگرس مرکزی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در روز سه شنبه سامانه بارشی به غیر از شمال غرب همچنان در مناطق ذکر شده در روز قبل فعال بوده و بخش‌های شمال شرق و شرق کشور را در بر می‌گیرد.

ضیاییان با اشاره به وضعیت هوای پایتخت طی امروز و فردا نیز تصریح کرد: هوای تهران امروز جمعه نیمه ابری و غبارآلود با احتمال مه صبحگاهی و در بعضی ساعات افزاش ابر با حداکثر دمای 14 و حداقل دمای 6 درجه سانتیگراد و فردا کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و اواسط روز وزش باد با حداکثر دمای 15 و حداقل دمای 6 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها