قول ۲ طلای المپیک‌ را نداده‌ام

بنا: هیچوقت به مردم دروغ نگفتم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه زمان و امکانات کمی برای کسب موفقیت در المپیک داریم، گفت: هیچ قولی برای ۲ طلای المپیک نداده‌ام.

بنا: هیچوقت به مردم دروغ نگفتم

وزیر ورزش در جلسه چند روز پیش خود با سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ضمن بررسی وضعیت تیم‌های ملی کشتی در راه کسب موفقیت در المپیک توکیو، عنوان کرده بود از کشتی آزاد و فرنگی توقع کسب ۴ مدال طلای المپیک را دارد، موضوعی که واکنش‌های مختلفی را در پی داشت.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نیز در واکنش به این انتظار وزیر ورزش تاکید کرد، با این شرایط و امکاناتی که داریم هیچ قولی برای کسب ۲ مدال طلا نمی توانم بدهم.

محمد بنا با بیان اینکه هیچ گاه قصد دروغ گفتن به مردم را در هیچ موضوعی را نداشته است، گفت: مسابقات المپیک نزدیک و شرایط هم خیلی سخت است. امکانات خیلی کمی داریم اما جوانان خوبی داریم که خیلی به پیروزی آن‌ها امیدواریم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: اینکه شنیدم عنوان شده من قول دو طلا یا ۴ طلا داده باشم، اصلا اینطور نیست. ما تمام سعی و تلاشمان را می‌کنیم اما با وجود امکانات و زمان کم و شرایطی که داریم من هیچ قولی نمی‌توانم بدهم.

وی افزود: با همه توان می‌جنگیم تا با کسب پیروزی دل مردم را شاد کنیم و در این روزهای سخت باعث شادی آن‌ها شویم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بنا
    0

    نه کم نگفتی،،،، ،هرکس در جمهوری اسلامی پستی بگیرد ،یا دزد است .یا دروغگو ،یا جنایت کار ،،اگر اینها را نداشته باشد .پست که نمی گیرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها