واکنش رییس سازمان بهزیستی به انتشار ویدیویی از آزار کودک زباله‌گرد در فضای مجازی/ فرد اهانت کننده به کودک بازداشت شد

در پی انتشار ویدئویی از آزار یک کودک زباله‌گرد، رئیس سازمان بهزیستی اعلام کرد که این سازمان به این موضوع ورود کرده و تا حصول نتیجه پیگیری‌های خود را ادامه خواهد داد.

واکنش رییس سازمان بهزیستی به انتشار ویدیویی از آزار کودک زباله‌گرد در فضای مجازی/ فرد اهانت کننده به کودک بازداشت شد

وحید قبادی دانا در گفت‌وگویی ، درباره انتشار ویدیویی از یک کودک زباله گرد که از سوی فردی به داخل سطل زباله انداخته می‌شود، گفت: متاسفانه این ویدیوی ناراحت‌کننده را بنده هم دیدم و بلافاصله دستور پیگیری دادم و تاکید کردم که بررسی شود که این ویدیو چه زمانی رخ داده و مربوط به کدام شهر است تا ما بتوانیم از این طریق و با پیگیری‌های قضایی با عاملان این اقدام برخورد کنیم.

قبادی دانا در مورد انتشار این فیلم نیز گفت: اگر مشخص شود که انتشار این فیلم به قصد آزار این فرد بوده حتماً با سازندگان فیلم نیز برخورد خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز دقایقی قبل هم اعلام کرد: خوشبختانه دقایقی پس از انتشار این فیلم در فضای مجازی دادستانی البرز خبر از دستگیری و بازداشت فرد اشاره شده داد و هم اکنون نیز این جوان دستگیر شده است.
با توجه به این که دادستانی به عنوان مدعی‌العموم ورود پیدا کرده است، دیگر نیازی به شکایت سازمان نیست و با توجه به شرایطی که این کودک زباله‌گرد داشته است وی فردا برای سپری کردن مداخلات روانی به سازمان بهزیستی تحویل داده خواهد شد.

رئیس سازمان بهزیستی همچنین درباره اینکه بهزیستی چه اقداماتی برای کودکان زباله گرد انجام داده، گفت: تاکنون اقدامات زیادی انجام شده اما در آخرین اقدامات‌مان با توجه به اینکه پیمانکاران شهرداری متولی بازیافت زباله‌ها هستند با مسئولان شهرداری تهران جلسه گذاشته و بنا شد تا اگر این پیمانکاران از کودکان استفاده می‌کنند برخوردهای لازم با آنان صورت بگیرد.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ف ص
    0

    کارشون خیلی زشت و زننده هست این سرجای خود.ولی کسی پرسیده چرا مملکتی که هر روز یه چاه نفت توش پیدا میشه که طلای سیاه اسمشه،بچه هاش تو سطلای زباله چیکارمیکنن !!!!ای وای برما

  • علوی
    0

    خیلی خوب شد که فرد اهانت کننده به این بازداشت شد. فکر کنم اگه همین کاری کرده رو باخودش متقبل به مثل کنیم و فیلمش رو همپخش کنیم تا ادب بشه و بازدارنده باشه برای امثال این آدم های پست...

  • رضا
    0

    مثل این میمونه که یک نفر یک مقتول پیدا کرده بعد بهش لگد زده همه ریختن گرفتنش میگن چرا به جنازه اهانت کردی قاتلو نمیرن پیدا کنن اهانت کننده به جنازرو میخان به اشد مجازات برسونن کارای مسئولای ما بهتر از این نمیشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها