منزل هنرپیشه سابق، پاتوق سارقان حرفه ای

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقانی خبر داد که منزل یک هنرپیشه سابق تلویزیون در دهه ۷۰ را به پاتوق خود تبدیل کرده بودند.

منزل هنرپیشه سابق، پاتوق سارقان حرفه ای

سرهنگ علی آقا کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اعلام خبر بازداشت چندین سارق، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با افزایش انواع سرقت ها از جمله موبایل‌قاپی، سرقت مغازه، منزل و موتورسیکلت، در محدوده سرکلانتری سوم پلیس پیشگیری پایتخت، کمیسیون پیشگیری از وقوع سرقت در سرکلانتری سوم تشکیل شد و شناسایی متهمان در دستور کار قرار گرفت.
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در تحقیقات انجام شده توسط مأموران کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد سرنخ هایی از حضور دو سارق حرفه‌ای که پیشتر با عناوین مشابه توسط مأموران این کلانتری دستگیر شده بودند، به دست آمد.
وی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت متهمان در یکی از خانه‌های مجلل و فاقد سکنه در محدوده سرکلانتری سوم در رفت و آمد هستند.
این مقام انتظامی افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که مالک منزل مسکونی یکی از هنرپیشه‌های سابق تلویزیون است که از مدتی قبل به دلیل جعل و کلاهبرداری در زندان به سر می‌برد، سارقان این محل را به عنوان پاتوق انتخاب کرده اند و اموال سرقتی را پس از سرقت در این مکان پنهان می‌کنند.
وی با اشاره به دستگیری چهار متهم در این پرونده، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان کالاهای سرقتی از قبیل چهار دستگاه موتورسیکلت، گوشی‌های اپل، تابلوهای نفیس ، لوازم تزیینی و سایر اموال مسروقه کشف شد. سرکلانتر سوم پلیس پایتخت با بیان این که کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از هشت میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، متذکر شد: متهمان به صد فقره انواع سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کرده‌اند. این مقام انتظامی متذکر شد: مخفیگاه سارقان، منزل یکی از دوستان قدیمی و دوران کودکی یکی از آن ها بود؛ این سارق کلید منزل را از صاحب‌خانه (هنرپیشه معروف تلویزیون در دهه ۷۰) که اکنون در زندان به سر می‌برد، گرفته و آن جا را به پاتوقی برای اعمال مجرمانه‌شان تبدیل کرده بود.
به گفته سرهنگ کارخانه، شناسایی مال باختگان و تحویل اموال کشف شده به مالکان در دستور کار پلیس قرار دارد

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها