دستگیری همدست فراری یک فوتبالیست با اتهام تعرض جنسی

پسر جوان که در پرونده تجاوز به یک دختر تحت تعقیب بود دستگیر و صبح دیروز در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

دستگیری همدست فراری یک فوتبالیست با اتهام تعرض جنسی

رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل با شکایت دختر نوجوانی شروع شد. این دختر به‌همراه مادرش نزد پلیس رفت و گفت جوان فوتبالیست به همراه دوستش به او تعرض کرده است.
او در بیان ماجرا گفت: من با جوان فوتبالیستی حدود سه سال دوست بودم. روز حادثه او به همراه دوستش مقابل دبیرستان آمد وقرار شد مرا به خانه‌ام برسانند اما هر دو به من تعرض کردند. وقتی به خانه برگشتم حالم بد بود ترسیدم موضوع را به مادرم بگویم. مدتی بعد متوجه شدم باردار هستم و همان موقع بود که موضوع را به مادرم گفتم؛ نمی‌دانستیم باید چکار کنیم. هفت ماه از این ماجرا گذشته ‌بود که پدرم موضوع را فهمید و آنقدر از دست من و مادرم عصبانی شد که مادرم را طلاق داد و زندگی ما تحت تأثیر این اتفاق قرار گرفت؛ به همین دلیل هم شکایت کردم.
تحقیقات پلیس نشان داد پسر جوان و دوستش بعد از این حادثه فرار کرده‌اند. مدت‌ها بعد و در حالی که کودک به دنیا آمده‌ و به بهزیستی تحویل داده ‌شده ‌بود، پلیس موفق به شناسایی یکی از متهمان شد. فوتبالیست جوان بعد از بازداشت‌، ادعای دختر نوجوان درخصوص تجاوز را رد کرد و گفت من با رضایت خود این دختر با او ارتباط داشتم.

آزمایش‌های پزشکی قانونی نیز نشان داد پدر این کودک همان فوتبالیست جوان است و زمانی که این موضوع مشخص شد، او گفت: من مسئولیت کودک را قبول می‌کنم و درصورتی‌که دختر جوان قبول کند، با او ازدواج می‌کنم تا بچه را با هم بزرگ کنیم.

اما از آنجا که بچه را از سوی بهزیستی به یک زوج جوان سپرده بودند قاضی رأی به حضانت بچه از سوی همان زوج خوشنام داد و متهم از اتهام تجاوز تبرئه اما به اتهام رابطه نامشروع به دو سال تبعید و شلاق محکوم شد.
در ادامه نیز سرانجام همدست فراری این فوتبالیست دستگیر و صبح دیروز در شعبه 12 محاکمه شد.

وی به قضات گفت: من ارتباط با این دختر را قبول دارم اما او با میل و اراده خودش با من ارتباط داشت و تجاوزی در کار نبوده است.
بدین ترتیب قضات برای صدور رأی درباره این متهم وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها