متلک‌های تند مهراب قاسم‌خانی به هنرمندانی که بیانیه صدای آبان ۹۸ را منتشر نکردند

مهراب قاسم‌خانی در واکنش به کارن همایونفر که از بیانیه صدای آبان ۹۸ انتقاد کرد، متنی را منتشر کرد.

متلک‌های تند مهراب قاسم‌خانی به هنرمندانی که بیانیه صدای آبان ۹۸ را منتشر نکردند

به گزارش خبر فوری ، این نویسنده در واکنش به نوشته کارن همایونفر نوشت:

جا داره یه خسته نباشید بگم به اون چند تا هنرمند زرنگی که توی این روزا از فرصت استفاده کردن و تا دیدن فضا داره بر ضد هنرمندا میشه، سریع خودشون رو از بقیه جدا کردن که تبدیل به قهرمان ستمدیدگان بشن.

آفرین به تو چگوارای دلیر که زیر بیانیه هنرمندا رو امضا نکردی. فقط کاش میگفتی که چرا این زمان رو برای اعلام برائت از بقیه همکارات انتخاب کردی؟ چرا دقیقاً توی دورانی که کیهان و هوادارای فلان جریان سیاسی مخالف دولت و بیست و سی و بقیه همفکراشون فضای سلبریتی ستیزی رو توی مخ مردم فرو میکنن؟ چرا صاف وقتی که دارن به صورت هماهنگ و برنامه ریزی شده ما رو جلوی هم قرار میدن که صفمون رو بشکنن؟ چرا زمانی که میخوان ما رو مقصر تمام مشکلات کشور نشون بدن؟ احساس نمیکنی که به شکل عجیبی با اینایی که گفتم هم صدایی؟ چرا قبل از این جریانات خودتو از این صف جدا نکردی؟

نه عزیزم تو قهرمان نیستی. تو فقط ترسویی و داری بر اساس منافعت رنگ عوض میکنی. تو کنار مردم نیستی، بلکه داری توی این موقعیت که احساس خطر کردی، از احساسات مردم سو استفاده میکنی و سعی میکنی با فروختن همکارات، خودت رو کنار اونا نشون بدی. راستش حتی به نظرم بهره هوشی کمی هم داری، چون حتی به عنوان یه بچه زرنگ هم داری روی بازنده سرمایه گذاری میکنی.

آره من با تردید، ولی به امید تغییر و زندگی بهتر، رأی دادم. همونطور که کنار مردمی که همفکرم بودن، توی دوم خرداد و همینطور سال هشتاد و هشت رای دادیم. رای دادم، چون اون زمان فکر میکردم بهترین راهه. چون تنها راهی بود که بلد بودم بگم تغییر میخوام. این روزا هم همون مشکلاتی رو دارم که بقیه مردم دارن. به اندازه بقیه رودست خوردم و به اندازه بقیه عصبانی و ناامیدم... ولی شرمنده نیستم، چون اقلاً برای رسیدن به هدفم یه کاری کردم. الانم کنار همکارام این بیانیه رو امضا کردم، چون حرفش حرف منه و مردمی که باهاشون هم عقیده ام. چون این صدا باید شنیده بشه... ولی تویی که الان امضا نکردن این بیانیه رو سند قهرمانیت میدونی. تویی که با خوندن چهار تا فحش توی اینستاگرام جا زدی و تغییر موضع دادی. تو بگو که رای ندادی، به جاش چیکار کردی؟ چیو تغییر دادی؟ اصلاً بگو که چطوری به هیچ کاری نکردنت افتخار میکنی؟

پ.ن اول: من هنوزم نفهمیدم چرا بعضیا این بازی رو خوردن که ما روحانی رو رئیس جمهور کردیم. ما اگه از این زورا داشتیم، سال هشتاد و هشت اونجوری نمیشد

پ.ن دوم: البته این وسط اصرار و پافشاری خستگی ناپذیر آقای روحانی برای این که بگیم غلط کردیم که بهتون رأی دادیم هم واقعاً ستودنیه.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • مهدی
    0

    تو چه عددی هستی که برای دیگران تصمیم میگیری؟تو مثلا شجاعی؟تو کنار مردمی؟بخدا تو هیچی نیستی

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      اینا یه عده وطن فروشن که هر سازی دشمن بزنه اینا میرقصن به خاطر منافعشون

  • محمد
    0

    چرت نگو ،

  • افشین محتاجی
    1

    جالب بود و واقع بینانه

  • کاربر ناشناس
    0

    قاسم خانی

  • کاربر ناشناس
    0

    اقای محراب قاسم خانی اقا امیرالمومنین در زمان خودش از دست امثال شما خانه نشین شد بسته دیگه بزار پایانت خوب باشد

  • رضا
    0

    این قاسم خانی نه حیا داره نه شرف خجالتم نمیکشه باز همایونفر شرف داره جرات داره اصلا هم دیر نیست بعدشم معلوم شما معلوم الحال ها مردم را به خاک سیاه نشوندیت با چه رویی میخواین بین مردم زندگی کنید

  • پویان
    0

    این قاسم خانی خودش ته فرصت طلبهای عالمه..شهر که شلوغ میشه قورباغه هفت تیر کش میشه.. مردک لمپن کلاهت رو بذار بالاتر

  • فاطمه
    0

    خیلی این بشر پسته .... چطور همون موقع ابان خونین نکردین.... حالا که بحث مالیات دادن شما پست فطرتا پیش اومده بیانیه آبان خونین صادر میکنین؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها