قاضی پرونده نجفی کاندیدای مجلس شد

محمدی کشکولی قاضی پرونده شهردار سابق تهران برای حضور در انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شیراز ثبت نام کرد.

قاضی پرونده نجفی کاندیدای مجلس شد

از میان افرادی که امروز سه‌شنبه با حضور در فرمانداری شیراز ثبت نام کرده‌اند یک نام آشنا به چشم می‌خورد که قاضی محمدرضا محمدی کشکولی رئیس شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران است.

او قضاوت پرونده قتل محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران را به عهده داشته است.

کشکولی پس از انجام مراحل ثبت با حضور در جمع خبرنگاران رسانه‌ های استان در خصوص علت حضور خود در رقابت‌های انتخاباتی، گفت: همه ما به موجب قانون اساسی شرعا و عرفا وظیفه داریم در خدمت مردم باشیم و من نیز با توجه به اینکه رشته تحصیلیم حقوق و است و سالهاست در امور قضاوت و دفاع از حقوق مردم فعالیت دارم به نظرم رسید با شرکت در این انتخابات که می‌توانم بیشتردر خدمت مردم ونظام اسلامی باشم.

او ادامه داد: در همین ارتباط با توجه به اهمیت و جایگاه مجلس در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و اجتماعی به طور قطع مجلس می‌تواند تاثیر به سزایی در توسعه همه جانبه کشور داشته باشد.

کشکولی در پاسخ به این سوال که مهمترین برنامه‌ها و اهداف وی در صورت ورود به مجلس چیست؟ گفت: شهر شیراز دارای قابلیت‌های بسیاری است و هرچند مسولین گذشته اقدامات خوبی در این شهر انجام دادند، اما به نظر می‌رسد که هنوز هم مردم ما نیازمند کار‌های بیشتری به ویژه در حوزه قانونگذاری و خدمات رسانی هستند و همین امر نیز به یکی از انگیزه‌های من برای ورود به این دور انتخابات تبدیل شد.

او بیان کرد: برای حضور در این دور برنامه‌های بنیادینی را تدوین کرده ایم، اما شاخص‌ترین برنامه‌های من مسائل اقتصادی و اجتماعی است.

رئیس دادگاه کیفری شماره یک تهران و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شیراز در ارتباط با شعار خود در این دور انتخابات گفت: شعارم در این دور این است که مجلس در راس امور است چرا که معتقدم مجلس به دلیل جایگاهی والا در قانون اساسی دارد.

او افزود: همچنین بنا به تاکید و فرمایشات امام (ره) و مقام معظم رهبری رسالت مجلس به عنوان یکی از ارکان مهم جمهوری اسلامی در پاسداری از جمهوریت نظام باعث می‌شود هیچگاه این جایگاه تنزل نیابد.

کشکولی تصریح کرد: قانون اساسی جایگاه ویژه و مهمی را برای مجلس دیده است و مجلس در واقع به عنوان رکن رکین مردم‌سالاری دینی است.

قاضی دیوان عالی کشور در پاسخ به این سوال که آیا با نمادی خاص وارد صحنه رقابت‌های انتخاباتی می‌شود با خیر؟ گفت: به طور قطع نمادی خواهم داشت که بعدا مشخص می‌شود، اما احتمالا تلفیقی از شهر و نمادی شخصیتی خواهد بود.

او افزود: مردم ما مردمی فهیم و بالغ هستند و اهمیت مجلس به عنوان یک نهاد حاکمیتی را درک می‌کنند و به طور قطع مشارکت خوبی را هم در این دور انتخابات خواهند داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کشکولی
    0

    نیازمند حق کشی بیشتری است ،تا آقای کشکولی انجام بدهد مثل محاکمه مرتضوی ،با این همه فساد وشکنجه وقتل .با دویست هزار تومان تبره آش کرده

  • محمد ورضا
    0

    ۴سال گرفتارم در یاسوج بی عدالتی هما قاضی نه قو قضایه بفرماید پروند بیاورم ۰۹۱۷۷۳۸۷۲۲۰ یک سال حکم ازادی گرفتم ولی فروختن ایا کجا بروم پول وکیل دیگر ندارم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها