هادی غفاری: شورای نگهبان فضا را باز کند، اصلاح‌طلبان که مزدور نیستند

عضو مجمع نیروهای خط امام از شورای نگهبان خواست تا فضا را برای بررسی صلاحیت ها باز کند و اگر اختلاف سلیقه ای وجود دارد با گفتگو حل کند نه برداشتن تیغ و جراحی کردن.

هادی غفاری: شورای نگهبان فضا را باز کند، اصلاح‌طلبان که مزدور نیستند

حجت الاسلام هادی غفاری، عضو مجمع نیروهای خط امام (ره) بعد از کاندیداتوری در انتخابات مجلس یازدهم، درباره حضور کمرنگ اصلاح طلبان در چند روز اخیر، به خبرآنلاین گفت: اصلاح‌طلبان حتما برای انتخابات اسفندماه برنامه‌ دارند و کم کم حضور پیدا خواهند کرد.

وی افزود: شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان بعد از مشخص شدن نتیجه بررسی صلاحیت‌ کاندیداها، تصمیم‌گیری خواهد کرد.

اصلاح طلبان به سمت تحریم انتخابات نمی روند

غفاری با تاکید براینکه اصلاح‌طلبان هیچ‌گاه به سمت تحریم انتخابات نمی‌روند، خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان اعتقاد جدی دارند که صندوق آراء مشخص کننده هرگونه تغییر نهایی است.

وی درباره رویکرد شورای نگهبان به اصلاح طلبان در این دوره از بررسی صلاحیت ها، گفت: شورای نگهبان قطعا باید فضا را باز بگذارد، اصلاح‌طلبان خدایی‌ناکرده مزدور بیگانگان نیستند.

این روحانی اصلاح طلب گفت: ممکن است اختلافات سلیقه‌ای وجود داشته باشد که می‌توان آن را با گفتگو حل کرد. دوستان ما که خواهان گفتگو با دنیا هستند، در داخل نمی‌توانند صحبت کنند؟ بنابراین لازم نیست تیغ را برداشته و جراحی کرد.

این نماینده اسبق مجلس درخصوص برخی اظهارنظرها مبنی براینکه جایگاه مجلس تضعیف شده است، گفت: برای داشتن یک کشور سرپا و توسعه یافته راهی به غیر از حفظ عظمت مجلس نداریم.

غفاری تاکید کرد: شوراهایی کنونی که موازی با مجلس تصمیم گیری می کنند، مصونیتی مقطعی دارند. مجلس در تاریخ ماندگار است که به فرموده امام(ره) در راس امور قرار گرفته و به قول مجلسی‌های قدیم با چکش‌کاری قوانین را تصویب می‌کند.

غفاری گفت: دلیل ضعیف شدن جایگاه مجلس بررسی سلیقه‌ای صلاحیت‌های کاندیداهای مجلس است. باید به مر قانون و نظر چهار مرجع برای بررسی نامزدها مراجعه کرد.

منبع: خبرآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها