نظر شما درباره این اظهارات چیست؟

زنگنه: افزایش قیمت بنزین را خوب اجرا کردیم و دستاوردهای خوبی داشت!

وزیر نفت درباره افزایش قیمت بنزین گفت: این تصمیمی بود که گرفته شد و به ما ابلاغ کردند و ما هم آن را خوب اجرا کردیم. ما این تصمیم را نگرفتیم، این تصمیم در مرجع قانونی خود گرفته شد و ما هم آن را به خوبی اجرا کردیم.

زنگنه: افزایش قیمت بنزین را خوب اجرا کردیم و دستاوردهای خوبی داشت!

بیژن زنگنه در جمع خبرنگاران پیش از آغاز نشست 177 اوپک درباره اینکه آیا کاهش احتمالی تولید نفت از سوی اعضای این سازمان و همپیمانانش در حالی که برخی کشورها به میان تعهداتش پایبند نیستند، اقدامی خوبی برای جلوگیری از اشباع بازار نفت در ماههای نخست سال آینده است، گفت: به نظرم طبیعی است اعضای اوپک در این شرایط بر مراعات بیشتر تاکید می‌کنند به خصوص آنهایی که فاصله آنها با پایبندی‌شان زیاد است. اگر همین میزان پایبندی رعایت شود، خوب است.

میزان کاهش تولید کافی نیست

زنگنه درباره اینکه آیا همین میزان کاهش تولید کافی است، پاسخ داد:‌ کافی نیست، اما لازم است. بقیه آن بستگی به تفاهم با غیراوپک دارد اما من به عنوان ایران از هر تصمیمی مبنی بر کاهش تولید که بر سر آن اجماع وجود داشته باشد، حمایت می کنم و هیچ مشکلی با آن ندارم.

وزیر نفت به نامه دیروز خود به مانوئل کودو، رئیس دوره‌ای اوپک اشاره کرد و گفت: بنده دیروز در این نامهاز ایشان خواستم این موضوع را که ایران هم اکنون به دلیل شرایط خاص و کاهش غیرداوطلبانه تحت فشارهای غیرقانونی آمریکا است را به اعضا منعکس کند؛ البته ایران تنها نیست و کشورهای دیگر هم هستند که از سهمیه تاریخ خود و آخرین سهمیه مصوب اوپک خیلی کمتر تولید می کنند. به همین دلیل یک عده کشورهای دیگر از این فرصت استفاده و تولید بیشتری می‌کنند.

زنگنه با اشاره به اینکه اگر تحریم‌ها برداشته شود، من هیچ محدودیتی را برای تولید ایران نخواهم پذیرفت و در بالاترین حد ظرفیت ایران تولید خواهم کرد، ادامه داد: در آینده کسانی که هم اکنون بیشتر تولید کرده‌اند باید کاهش بیشتری دهند؛ این موضوعی است که حق ملت و مردم ماست و من اینجا بر آن اصرار دارم.

وی با بیان اینکه کشورهای دیگری هم مانند لیبی و ونزوئلا نیز تحت شرایط تحریم هستند که نمایندگان آنها اینجا هستند و حتما در مورد این موضوع موضع‌گیری خواهند کردند، اظهار کرد: اما من از جانب مردم ایران می گویم که من یک بشکه کاهش غیرمنطقی را نمی‌پذیرم و کسانی که از این فرصت خارج شدن نفت ایران از بازار استفاده می‌کنند و بیشتر تولید دارند باید در مقابل تولید بیشتر کنونی در آینده کاهش بیشتر هم انجام دهند و نباید توقع داشته باشند که ایران بعد از برداشته شدن تحریم بلافاصله اگر کاهشی نیاز بود به این سیستم بپیوندد.

وزیر نفت تاکید کرد:‌ به هر حال این حق ماست که هم اکنون به دلیل غیرقانونی و خارج از اراده از ما می گیرند و ما در آینده انتظار داریم که این موضوع حتما منظور شود و ما حتما به این ترتیب عمل خواهیم کرد.

هنوز تصمیمی درباره منشور همکاری اوپک و غیراوپک نگرفتیم

وزیر نفت درباره بودجه سال آینده ایران توضیح داد: بودجه سال آینده از نظر ارقام و درآمد کل و هزینه‌ها بسیار نزدیک سال 98 است و دوباره با شرایط سختگیرانه برای هزینه‌ها بودجه تنظیم شده است که تقدیم مجلس می شود و باید دید در مجلس چه خواهد شد.

زنگنه تأکید کرد: به هر حال من بیشتر از این نمی‌توانم درباره نفت صحبت کنم زیرا قرار من از نخست این بوده است که آدرس به آمریکایی‌ها ندهم.

وی در پاسخ به اینکه موضع ایران، ادامه توافق فعلی کاهش تولید است یا کاهش بیشتر است، گفت: اگر اعضای اوپک بپذیرند که کاهش بیشتری صورت گیرد، من حمایت می کنم؛ در مورد میزان کاهش و همه موارد باید تفاهم شود که اگر اوپک (رول اور کرد) پایبند به توافق بود، بگویند ناموفق شده است. در واقع مراعات شرایط کنونی نیز کارخوب و یک دستاورد است که اگر بیشتر از این نیز کاهش تولید توافق شود باز هم دستاورد بزرگتری است و من هم با آن موافق هستم.

وزیر نفت درباره اینکه شما می‌خواهید که ایران معاف از کاهش تولید باشد، گفت: ایران، لیبی و ونزوئلا هم اکنون به طور غیرداوطلبانه بیش از آن مقداری که حساب کنید به صورت اجبار تولیدشان نسبت به آخرین سهمیه مصوب کاهش پیدا کرده است.

زنگنه درباره موضع ایران در خصوص منشور همکاری اوپک و غیراوپک افزود: هنوز ما در دولت تصمیم نهایی را نگرفته ایم. بحث‌های حقوقی زیادی روی آن است که چطور و کجا باید در مورد آن تصمیم‌گیری شود و هنوز نهایی نشده است.

وی در مورد اینکه آیا شما در مورد آن خوش‌بین هستید یا نه، تصریح کرد: هر همکاری در عالم بشریت به خیر خوب است.

در پیوستن اعضای جدید به اوپک باید دقت کرد

وزیر نفت به این پرسش که هم اکنون شش کشور به اینستکس پیوسته‌اند به نظر شما این عضویت چشم انداز خوبی است، گفت: تا زمانی که پول نفت را در اینستکس نپذیرند، انگار چیزی وجود ندارد، اگر بپذیرند که در این سازوکار بیاید تازه می شود گفت یک چیزی ایجاد شده است وگرنه بدون ورود پول فروش نفت ما به این سیستم نمی‌توان چیزی گفت.

وی درباره عضویت برزیل در اوپک نیز گفت: من هنوز نشنیدم که برزیل درخواستی برای عضویت در اوپک داده باشد، منتهی اگر درخواست کنند ما از ورود کشوری مانند برزیل به اوپک استقبال می کنیم. اما من از این پس مخالف ورود کشورهایی به اوپک هستم که تولیدهای پایینی مانند 50 هزار بشکه یا 40 هزاربشکه دارند و تازه بعد از این که عضو اوپک شدند بعد از مدت کوتاهی از ورودشان پشیمان شوند، در واقع اینجا ( اوپک) به محلی تبدیل شده که عده ای مرتب می آیند و بعد از 6 ماه دیگر از آن خارج می شوند.

زنگنه ادامه داد: این کار خوبی نیست و سازمان را دچار تزلزل می کند ضمن این که این کشورها ( کشورهایی که تولید پایینی دارند) تاثیری هم ندارند، اما به نظرم پیوستن کشوری مانند برزیل به اوپک خوب است.

وی درباره اینکه روسیه پیشنهاد داده است تا میعانات گازی از کاهش تولید حذف شود، اظهارکرد: فکر می کنم حرف روس‌ها در این باره منطقی است، به این خاطر که بحث ما در اوپک اصلا میعانات نیست، بحث نفت خام است ما در اوپک موضوع نفت‌خام داریم و میعانات نداریم، عادلانه و منصفانه نیست چیزی را که در معادلات اوپکی ها نداریم از روسها بخواهیم که رعایت کنند.

وزیر نفت در پاسخ به این پرسش که در هرحال حاضر روسیه عضو اوپک نیست و درباره میعانات این درخواست را کرده است، گفت:‌ در هر حال اگر می‌خواهیم با کشوری صحبت کنیم به نظرم باید با زبانی صحبت کنیم که مثل اینکه داریم با خودمان صحبت می کنیم. هیچ وقت در اوپک بحث میعانات مطرح نبوده و در آینده هم در اوپک نخواهد بود. اما اینکه دیگر اعضا هم با آن موافق باشند به خودشان و تفاهمی که با روسیه می کنند بستگی دارد و فکر می کنم این موضوع کمیته مشترک وزارتی نظارت بر توافق اوپک و غیراوپک (JMMC)نیست.

زنگنه تصریح کرد: اما اینکه میعانات در داخل اوپک بیاید یا خیر، مثل این است که می خواهند اساسنامه اوپک را تغییر دهند.

وزیر نفت در پاسخ به این سوال که آیا شما مخالف درخواست روسیه هستید؟ گفت: خیر. من موافقم. من می‌گویم این درخواست عادلانه و منصفانه است و ما هرگز در اوپک بحث میعانات را نداشتیم. وقتی چیزی را که برای خودمان نمی پذیریم و نداریم نباید به دیگری هم فشار بیاوریم. من نیز بر روی هر تفاهمی که کشورها داشته باشند مشکلی ندارم اما اصرار ما منطق ندارد.

زنگنه درباره اخباری مبنی بر اینکه خروج اکوادور از اوپک منتفی شده نیز گفت: این هم همان بحثی است که به آن اشاره کردم، ما کشورهایی که عضو اوپک هستند را گرامی می‌داریم که بمانند اما فکر می‌کنم در عضویت‌های آتی باید خیلی مراقبت کنیم. زیرا تعداد کشورها در اوپک خیلی نقش تعیین کننده ای ندارد بلکه آنچه که تعیین کننده هست وزن بازار این کشورهاست. وزنی که در بازار جهانی دارند و می توانند داشته باشند.

استیضاح حق مجلس است، چرا باید نگران باشم؟

وزیر نفت در واکنش به اینکه آیا نگران استیضاح خود از سوی نمایندگان مجلس است، اظهار کرد: چرا باید نگران باشم؟! مگر تا حالا به ما فشار نیاورده اند؟ ما همیشه تحت فشار زندگی می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنید این استیضاح مشروع است، افزود: استیضاح حق مجلس است و هر وقت که بخواهند می توانند وزیر را استیضاح کنند و وزیر هم موظف است به نمایندگان جواب دهد. این کار هم در کشور ما عادی است و ما مرتب هفته ای یکی دوتا استیضاح داریم.

واردات بنزین را به تاخیر انداختیم

زنگنه درباره افزایش قیمت بنزین نیز گفت: این تصمیمی بود که گرفته شد و به ما ابلاغ کردند و ما هم آن را خوب اجرا کردیم. ما این تصمیم را نگرفتیم، من تاکید می کنم این تصمیم در مرجع قانونی خود گرفته شد و ما هم آن را به خوبی اجرا کردیم و تا الان هم دستاوردهای خوبی داشته است و تقریبا روزانه 20 میلیون لیتر مصرف‌مان کاهش یافته و تقاضای عظیمی برای سی‌ان‌جی در بازار ایجاد شده است.

وزیر نفت ادامه داد: حتی در شورای اقتصاد تصویب کردیم که برای سی‌ان جی سوز کردن بیش از یک میلیون و 400 هزار دستگاه وانت بار، تاکسی، ون تاکسی و مسافربر شخصی 6500 میلیارد تومان کمک بلاعوض داده شود که این خودروها بتوانند سی ان جی سوز شوند. اگر این کار انجام شود نزدیک به 10 میلیون لیتر مصرف بنزین به سمت مصرف سی‌ان جی منتقل می شود و مردم به جای اینکه بنزین سه هزار تومانی مصرف کنند سی ان جی 600 تومانی مصرف می کنند، ضمن این که ظرفیت جایگاههای سی ان جی ما خیلی خوب است و اگر لازم باشد جایگاه جدید ایجاد می کنیم.

وی با بیان این که در هر حال سی‌ان جی سوخت طبیعی است، تصریح کرد: نکته دیگری که باید بگویم این است که اگر این روالی که در مصرف بنزین داشتیم پیش می‌رفت و روند مصرف بنزین با همین روند صعودی ادامه پیدا می‌کرد ناچار می شدیم از اواسط سال 1400 بنزین وارد کنیم این درحالی است که هم اکنون با کاری که انجام دادیم واردات بنزین را برای چندسال به تاخیر انداختیم.

زنگنه افزود: از سوی دیگر تقاضای زیادی برای مصرف سی‌ان جی از سوی خودروها داریم بدون این که ما بخواهیم به آنها کمکی کنیم. البته ما به خودروهای عمومی کمک مالی می‌کنیم اما خودروهای شخصی بدون این که کمک مالی کنیم صدها هزار خودرو درخواست سی ان جی دارند، البته مشکلاتی درباره استاندارد وجود دارد که با سازمان استاندارد هم جلسه گذاشتیم تا این مشکلات از طریق کارگاههای تبدیل خودروها به سی‌ان جی سوز حل شود، ضمن این که ما این مجوز را هم به آنها بدهیم که بتوانند از سوخت را از جایگاههای سی ان جی دریافت کنند.

وزیر نفت گفت: مهمترین مساله‌ای که ما در سی‌ان جی روی آن تاکید داریم و همه در کشور نیز روی آن تاکید می کنند بحث ایمنی آن است، بهرحال این تقاضا به وجود آمده است.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 245
  • خزاعلي
    0

    به همه مردم كم درامداجحاف كردي

  • علی
    0

    آقای زنگنه شما میخواهید هستی راازمردم ساقط کنید .وفعلاکبکت خروس میخونه بترسید ازخشم ملت .آنموقع دیگرچوپانی هم نصیبت نمی شود.چرابه این کشور وملت وشریف باتصمیم بسیارغلط ضربه می زنید.شما چه وزیری هستی که ازحال وروزومعیشت مردم خبرنداری وبرای حفظ پست ومیزملت رافدا می کنی.چرابااین کارمردم راتحریک کرده ومیکنی

  • هم وطن
    0

    برنامه بعدی چیه تک نرخی بامبلغ۵۰۰۰تومان؟!!!!!!!! ملت مظلوم ایران که فدای نابخردیهاوسیاستهای غلط وپوچ شماشدندوتابخواهنداعتراۻی بکنند انگ آشوبگربه آنها می زنید.می گویند خودکرده راتدبیرنیست حکایت ماست.

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      یواش یواش بره طعمش بهتره

  • علیرضامیرشکار
    0

    میگویند سوار را غم پیاده نیست وسیر را غم گرسنه اقای زنگنه چی میدونه از درد مردم

  • احمد
    0

    آقای زنگنه فقط در بد بخت کردن مردم ایران خوب عمل کردی چرا در قرارداد های خارجی که بستی خوب عمل نکردی

  • سعید
    0

    فقط پدر ما فقیرارو دراورد!! وگرنه کسی ک بنز سوارمیشه چ باکی از گرون شدن بنزین داره:))

  • محمد
    0

    خجالت آوره واقعا،زندگی مردم رو خراب کردید

  • یاسر منگوری
    0

    آقای زنگنه ازجیب خودش قضاوت میکنه والا این طور نیست مردم را سر درگم کرده اند با این اقتصاد

  • سعید
    0

    بله که بدرستی انجام دادن با این درآمد 30 هزار میلیاردی که از این طریق بدست میارن میتونن سالی یه نفرو بفرستن کانادا سال قبلی حسین فریدون برادر رئیس جمهور 31 هزار میلیارد برد امسال نوبت برادر یکی از وزراس و... این چرخه زندگی تو ایران ادامه دارد

  • محمد مراد علی
    0

    ان شاء ا ... روزگار خفت و بیچارگی اینها رو ببینیم که مردم رو به فلاکت و چه کنم, چه کنم اقتصادی انداختن .

  • ی مادر
    0

    به چه قیمتی ؟ خوشحالی؟ متاسفم

  • رضا
    0

    خدا پدرتو بیامرزه عالی هست کارشما،موفق باشی

  • مهدی
    0

    سه میلیون حقوق میگریم از شهرستان تا شهر شیراز باید ۴۰۰ کیلو متر هر هفته ۶۰ لیتر بنزین بزنیم .. ما چه بعدی کردیم . برای مریضی باید باییم شیراز . این حق ماست

  • هم وطن
    0

    جواب این همه خسارت جانی ومالی که به ملت وارد کردین رو چطور میدین ملت رو به خاک سیاه نشوندین مردا روشرمنده زن بچه کردین جوان‌ها رو بیکار کردین دخترا و چطور خونه بخت فرستاد به اسم تدبیر وامید هر کاری میکنین ام نتیجه ی عکس می‌بینیم سرتون و مثل کبک زیر برف کردین و لبخند میزنین.

  • هم وطن
    0

    جواب این همه خسارت جانی ومالی که به ملت وارد کردین رو چطور میدین ملت رو به خاک سیاه نشوندین مردا روشرمنده زن بچه کردین جوان‌ها رو بیکار کردین دخترا و چطور خونه بخت فرستاد به اسم تدبیر وامید هر کاری میکنین ام نتیجه ی عکس می‌بینیم سرتون و مثل کبک زیر برف کردین و لبخند میزنین.

  • یک در بدر .
    0

    اجرت با خدا!!!!!!!!خدا

  • علی
    0

    آره برای جیب شما خوب بوده

    نظرات شما -
    • زعفر
      0

      هیچی برای گفتن ندارم در مقابل آقای زنگنه... فقط واگذار میکنیم به خدا

  • گمنام
    0

    با سلام چندی پیش ایشون فرمودند که فعلا برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم ، ولی یکشبه شاهد افزایش قیمت سیصد درصدی بنزین بودیم و جریاناتی که متاسفانه رقم خورد ، سوال: ایشون دروغگو هستن؟ ایشون نمیتونن حرفاشونو مدیریت بکنن؟ ایشون از حافظه قوی بر خوردار نیستن؟ آیا باز هم میتونیم حرفاشونو باور کنیم ؟ من نمیتونم حرفاشونو باور بکنم

  • هادی صمدی نیا
    0

    به ایشون بگید به روح اعتقاد داره؟!

  • علی
    0

    بخدا قسم اینها عاقبت بخیر نخواهندشد

  • مصطفی
    0

    بله راست میگن دستاورد گرانی ۲۰ تا ۳۰درصدی خودرو، گرونی اقلام ضروری و مصرفی روزانه مردم، فقیر تر شدن ما قشر کارگر ، اینا دست آورد های کمی نیست. ما گوش بفرمان امام و رهبرمون هستیم کاش مسولین هم یکم بفرما مردم بودن و حرفای آقامون رو سر مشق کارشون میکردن که اگر کرده بودن الان وضعیت معیشتی ما این نبود. آقای زنگنه صد تومن و دویست تومن پول دو کیلو گوشت هم نمیشه تازه اونم که به بیشتر کارگرها ندادین. پس اسم این چندرغار رو بسته معیشتی نزارید

  • مهدی
    0

    چند تا پیام حاوی توهین سانسور کردین؟ این پیام و جوابش رو منتشر کنین لطفا، زنگنه... .

  • علی
    0

    از قدیم گفتن سیر از گرسنه خبر نداره سواره از پیاده،هه اقای وزیر خبر از اون خونواده ای داری که گرونی دوباره کمرشونو داره میشکنه، خبر از تن فروشیا، از ناچاری دست به دزدی زدن داری، خداوکیلی چرا انقد ظلم میکنید چراااا

  • علی
    0

    از قدیم گفتن سیر از گرسنه خبر نداره سواره از پیاده،هه اقای وزیر خبر از اون خونواده ای داری که گرونی دوباره کمرشونو داره میشکنه، خبر از تن فروشیا، از ناچاری دست به دزدی زدن داری، خداوکیلی چرا انقد ظلم میکنید چراااا

  • علی آذری
    0

    جناب،بسیار عالی عمل کردی ،منو بعنوان یک تولیدکننده بیچاره کردی

  • پسری از دیار سربداران
    0

    اره دستاوردش خوب بوده جیب شما پر شد جیب ما مردم خالی شما اندازه ی مترسکم نیستین فقط به فکر منافعه خودتون فقط اینو یادتون باشه نه تنها تو بلکه کل وزیراتون روشنایی یه روز بر تاریکی غلبه میکنه

  • ایمان
    0

    متاسفانه نظر مردم هیچ مهم نیست نظر دادن فقط درد و دل کردنه ولی حکومت با ظلم پیش نمیره هیچ وقت

  • علس
    0

    به حال شما که فرقی نمیکنه

  • محسن
    0

    طرح انجام افزایش بودجه مملکت که با اختلاس بردن رو از جیب مردم خوب اجرا کردین با هر کلک و دروغ و حقه ای بود هر کسی میدونه وقتی بنزین گرون بشه تمام جنس ها گرون میشه خدا جای حق نشسته یا حق مردم رو از حلقوم تو وامثال تو میکشه بیرون یا مطمئن میشم دیگه خدایی هم وجود نداره شما هم طرف مردم هستین تمام پست ها بزارین مردم بخونن چندین بار نظر دادم همرو حذف کردین اگر اینبارم اینکار رو بکنید دیگه مطمئن هستم شما هم به اصطلاح و با دروغ میگین طرف مردم هستین و طرف ظالم هستین.

  • مجیدابراهیمی
    0

    برای ما بدبخت بیچاره ها هیچ فایده ای نداره،فقط جیب خودشونه که لبریزتر میشه!!!!!

  • کریم
    0

    بله جناب وزیر واسه شما که حقوق چند صد میلیونی میگیری باید هم دستاورد خوبی باشه تا حالا شده یک لحظه خودتونو جای کارگری بذاری که حتی یک هزارم شما هم حقوق نمیگیره و از حالا به بعد باید با همون حقوق سابق گوجه 2000 تومنی رو 18 هزار تومن بخره وو .........

  • علی
    0

    این همه خسارت جانی ومالی بدلیل بی تدبیری جنابعالی و سایر مسعولین دخیل در این امر می‌باشد می‌باشد برای اینکار باید بامردم و همچنین نخبگان و استادان دلسوز دانشگاه و کارشناسان متعدد وار طریق رسانه بمدت طولانی اطلاع رسانی وپس از اغنا عموم جامعه اجرا می کردی

  • امین فیروزی
    0

    اجرا شدن درست به چه قیمتی؟به قیمت ریخته شدن خون مردم؟اقایان از نابود شدن چندتا بانک بیشتر ناراحت شدن تا کشته شدن مردم فقیر و رنج کشیده وبیگناه واقعا خجالت اوره این حرفاشون .

  • کمال
    0

    دروغ وخباثت از چهرش می باره یادمان نرفته درست سه روز قبل از احرای سهمیه این آقاگفت هیچ افزایشی نداریم حالا چطور دم از برنامه موفق میزنه خدا ازش نگذره

  • حبیب کامکار
    0

    از نظر ایشون دستاورد مهمی برای دولت بوده اینکه ملت هر روز گرسنه و گرسنه تر میشه هیچ اهمیتی نداره. مثل همیشه هر طرحی که انجام میشه منبعی از فساد فراهم میشود. هلال احمر ،ارز دولتی،سامانه فلان و فلان،زلزله کرمانشاه،کمک های مردمی،مراسم اربعین هر آنچه که آقایون میخواهند درش نقشی داشته باشند میشوند منبع فساد. دولت و مجلس و قوه قضائیه هیچ دستاوردی نداشته اند که هیچ بلکه باعث بدتر شدن اوضاع هم شدند. اگر مملکت بدون این آقایون اداره میشد اوضاع بهتر می بود. هیچ یک از مطالب افترا و تهمت نیست. میزان رضایت مردم از حکومت در میزان رضایتمندی از معیشت و اوضاع اقتصادی و اجتماعی نمایان میشود. کشوری با تمدن چندین هزار ساله هنوز افرادی در سیستان هستند که در سقف بالای سر ، سوخت و آب ندارند. به امید روزهای بهتر

  • یه ایرانی
    0

    به امید خدا برنامه بعدی نابودی این وزیر خاین هست که باید تقاص خیانتش به کشور مان را به زودی پس دهد. امیدوارم هرچه زودتر تقاص این خیانت دوبرابر کردن بنزین و ظلم به مردم را پس دهد و روزی برسد که فقط آرزوی مرگ خودش و خانواده اش را داشته باشد.

  • محمد
    0

    دست شما درد نکنه وای به حال آن مملکتی که حاکمان ظالم باشند

  • ایرانی
    0

    آقای زنگنه اینجوری نمیشه سرباز زیاد کنید

  • شهرام
    0

    زر مفت اگه مالیات داشت فقط از طریق مسئولین اسلامی مون می‌تونستیم کل منطقه رو با همون مالیات اداره کنیم

  • مهدی
    0

    همین نظام را شماها با ندونم کاری هاتون به فنا میدید کسانی هستید که مثل آمون های زمان یوسف به فکر کلفت کردن گردن خود هستید و به فکر چاق و چله تر شدن شکمتان هستید

  • باران قاسمی
    0

    اگر منظورتون ازدستاورد خوب اینه که به مردم فشار بیشتری آوردید وسفره هاشون رو خالی تر کردید درست میگید .من نمیدونم شما کی میخواید بفهمید که این مردم دارن زیر فشار اقتصادی له میشن .آدم سیر از آدم گرسنه خبر ندا ره.

  • علی غلامپور
    0

    امیدوارم خدا هم همون برخورد رو با شما بگنه که با مردم خود کردید اگر در نظر شما برخوردتون و کارهاتون خوب بود، خوشحال باشید اگر نه از عدالت خدا بترسید که دامن گیر خودتون و خانوادتون میشه

  • رفیق
    0

    به پایان سلا م کردید..........

  • احسان ریگی
    0

    بهش بگین مرده شپر تور و طرحتو ببرن که با این کارت وضعیت بد مملکتو بدترش کردی

  • سردار
    0

    استاد پرونده کرسنت... جواب خونهایی که ریخته شد نیروهای حافظ امنیت که شهید شدند خسارات مادی و معنوی که وارد شد حذف کارت سوخت و زیاد شدن قاچاق سوخت دوباره اوردن کارت سوخت به دروغ اعلام کردید بنزین گران نمی شود ۲ روز بعد گران شد فروش نفت خام به جای اصتحصال نفت به چندین مواد گوشه ای از نا بخردی شما و همکاران شما باشد که هر چه زودتر محاکمه شوید که حداقل کاریست که می شود کرد

  • بی نوا
    0

    دستاورد برای شما مهنتش برای ما بود متاسفم.....

  • سامان
    0

    با سلام، لازم به ذکر است ،بنده طرفدار هیچ شخصی نیستم. ولی اگه،این طرح خوب هدایت میشد،و چیزی گرون نمیشد،طرح بسیار خوبی بود،(البته میتونست به یه صورت دیگه هم باشه،که به هر شخصی بنزین ماهایانه بدهند،از کسی که ماشین نداره،تا...)،یا اینکه،میومدن،ماشین هارو دسته بندی میکردند،از شاسی بلندخا،تا پیکان و...، پولش روبه قشر ضعیف میدادن،(البته این پولی که میدن،خیلی کمه،ولی...) اینطوری حق کسی که حتی ماشین یا موتور و...نداره نمیسوخت.

    نظرات شما -
    • نوید
      0

      سلام شما فیلم زیاد میبینی مخصوصا سریال یوسف پیامبر

  • فرهاد
    0

    به قول آقای پزشکیان دولت‌ها تدارکاتچی هستند و تصمیمات جای دیگه گرفته میشه، زنگنه هم بهترین و سالمترین تدارکاتچیه

  • فرهاد
    0

    به قول آقای پزشکیان دولت‌ها تدارکاتچی هستند و تصمیمات جای دیگه گرفته میشه، زنگنه هم بهترین و سالمترین تدارکاتچیه

  • داریوش
    0

    بخدا حیف که به شما نام انسان گذاشت مفت خورهای جامعه لعنت به که دلمون و به شما خوش کرده بودیم لعنت به این بنزینتون که جامعه رو بدبخت کردید....

  • مهدی توکلی
    0

    برای تو که بله.. برای دزدا بله.. مردم بیچاره و نجیب دارن فقط اذیت میشن-!!!

  • ر،ه
    0

    یعنیمیگی مردم ایران به شماها سواری دادند که دیگه هر غلطی دلت خواست بکنی آقای زنگنه بد فکر کردی

  • سوخته
    0

    اگر به روح اعتقاد داری پس باید گفت تو روح تو و اون کسی که تصمیم به افزایش قیمت بنزین گرفت

  • مهدی .م
    0

    ملت پر از خشم وتتفرن،لطفا با این حرفاتون نمک به زخم عمیق مردم نزنید.متاسفم براتون که از حال و روز مردم خبر دارین،ولی براتون مهم نیست،یادتون باشه زمین گرده..

  • رها
    0

    عجب

  • مهدی محمدی
    0

    شاید بنزین را با موفقیت گران کردید ولی آیا می دانید زندگی مردم چی شد بدبختی مردم گریبان مسیولین حمایت کننده زبانی وعملی را می گیرد .

  • ایرانی
    0

    برای ایشون فرقی نداره بنزین هزار تومن باشه یا سه هزار ، ماشین دولتی و همه امکانات از بیت المال را بدون نظارت استفاده میکنن ، ایشون در مدت وزارت هیچ گونه حرکتی در جهت منافع ایران و در داخل هیچ کاری بنفع ملت انجام نداده ، جالبش اینجاست که مبلغ یک میلیارد تومان فقط پاداش برای یکماه در لیست حقوقی ثبت شده .

  • محسن زارع
    0

    سلام.لطفا یارانه ی بنزین وحقوق را بالا ببرید وگمرک ماشین ها را بردارید وبنزین را به قیمت جهانی برسانید..نه این که فقط بنزین گران بشه..بسیار خوب است که بنزین را به قیمت جهانی کنید ولی حقوق ورفاه ویارانه ی بنزین هم به مردم بدهید..تشکر

  • سام
    0

    تو اینو نگی ،کی بگه

  • کمرود
    0

    عامل کشته شدن افراد بیگناه ، شما وعوامل تصمیم گیرنده فجایع بنزینی هستید که باید در روز محشر ویادرهمین دنیا تقاص پس بدهید که انروز دیر نیست

  • بینام
    0

    شما درجلسات هییت دولت چرت نزن اجرای نقشه پیشکش جیب مردم را بصورت مهندسی شده میزنید هرکسی هم صداش دربیاد حسابش با کرام الکاتبین

  • علیرضا
    0

    مملکت که مسول نداشته باشه همچنین فرادی وزیر میشن بعد نان شب مردم رو میبرن اخرش هم میگن کار درستی شده مملت اسلامی یعنی همین

  • Amir
    0

    روز قیامت یقه اون ۲۴ میلیون نفری که به دارو دسته رنگ سبز و بنفش رای دادن رو میگیرن که با انتخاب اشتباهشون همه رو به خاک سیاه نشوندن

  • کریمی
    0

    آقای زنگنه، شما در غارت جیب مستضعف حرف اول را می زنی ،برای نمونه چنگ انداختن جنابعالی در صندوق بازنشستگی کارکنان نفت که اندوخته خود کارکنان است نمونه بارزی می باشد،

  • حسین
    0

    با این کارتون یه ضربه هولناکی به قشر متوسط و کم درآمد جامعه زدید و نتوانستید با افزایش قیمت بنزین جلو افزایش سایر کالاهای اساسی را بگیرید الان سفره منو امثال من فقط نان و پنیر هست که اونم نان را هم گران کردید و پنیر هم خودش هر وروز گران میشود این کارتون سبب فاصله گرفتن ملت از دولت خواهد شد.

  • مسعود
    0

    سلام دستاورد زیادی داشته۱- بد بختی بیشتر مردم۲-گرونی ۳-تورم ۴-پر شدن جیب شما مسعولین ۵-شرمندگی بیشتر پدر

  • علیرضا
    0

    بترسید از اون روزی که اوضاع بروفق مرادتون نباشه اونوقت هیچ کسی نمیتونه ضمانت کنه حال وروزتون رو اه مظلوم بنیان شما ها رو به باد میده بترسید از اون روز که البته دیر هم نیست مردم واقعا له شدن وشماها که انسان نیستین بفهمین چی به سرشون داره میاد هرروز اون وقتی که با یک وپونصد حقوق ،هفتصد اجاره دادی وبا هشتصد زن وبچه وخونه رو اداره کردی متوجه میشی چی میگم

  • محسن
    0

    این یارو الزایمر داره بیخیال شین توهم زده

    نظرات شما -
    • بهروز
      0

      ما باختیم...بدجور هم باختیم و از این ننگ‌تر وجود نداره که این وزیر نفت‌مون باشه و استادِ این جناب روحانی بخواد سر سفره‌ی ما نفت بیاره..از قولِ نقی معمولی..

  • سام
    0

    بابا دیگه برو دیگه چی از جون مردم و این نفت میخوای،قحط الرجال که نیست.

  • عبداله
    0

    آقای وزیر از مردونگیات بگو ... با این طرح مزخرفتون فقط خواستین از جیب ملت فقیر که هشتشون گرو نهشونه خزانه را پر کنین .یاد پادشاهانی میوفتم که به زور از مردم فقیر مالیات میگرفتن.

  • فضول خان
    0

    تو خیلی غلط کردی که سیستم کارت سوخت و سهمیه بندی رو حذف کردی که حالا بخوای برگردانی حالا چه خوب چه بد اگر هم این دنیا جواب ندی اون دنیا جواب این خیانتت رو باید بدی جواب سرمایه خایی که از این ملت به هدر رفت

  • بهروز
    0

    اونی که خوب اجرا شد دستمزد و دلالی شما از قرارداد کرسنت بوده ، نه بالا بودن قیمت بنزین...

  • سبوس
    0

    چند ماه حقوقشو ندن مثلا ۱۲ ماه بفرستنش اسنپ مسافر جابجا کنه زیرنظرشم بگیرن از جا دیگه نیاره خرج کنه

  • سولماز
    0

    سهمیه ها را چرا بدون کارشناسی واقعی تعیین کردید سهمیه ۶۰ لیتر به کجا میرسد خودتان میگفتید حداقل ۲۵۰ لیتر خواهد بود پس نتیجه میگیریم مردم برای شما هیچ نیستند فقط شعار وحرف پوچ میزنید فکر نکنید همه مردم فراموشکارند

  • رضا س
    0

    تصمیم یه شبه شما کلی از مربیان آموزش رانندگی را خانه نشین کرد چرا سهمیه ای به ما تعلق نمیگیره با این اوضاع توقع کیفیت بالا وتربیت رانندگان ماهر رو هم دارین منتظر تلفات بیشتر در جاده ها باشید

  • Said
    0

    تاریخ در مورد شما قضاوت خواهد کرد

  • م.قربانی
    0

    سلام.جناب وزیر مثل اینکه از اتفاقاتی که رخ داده بی خبر‌هستند ،از خساراتی که به مردم وارد شد هم حتما بی اطلاع هستند،شاید هم خیلی مشغله دارند و هنوز فرصت نکرده اند‌اوضاع موجود را بررسی کنند ،البته باید یادآوری کرد که این مسائل برایشان عادی است ولی باید خیلی سپاسگزار حضرت آ قا باشند که از خودشان مایع گذاشتند و ورود به این قضیه کردند وگر‌نه نمیگفتند خوب اجرا کردیم.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چرا مردم را گرسنه نگه میدارید از اخرت بترس اقای زنگنه وتیم امید دولت شما کشور را به نابودی کشانده بخدا خیلی عقب رفتیم خدا بداد کشور برسه مگر میشه اینقدر دزدی واختلاس خدایا من توان زدن بنزین ۳تومانی را ندارم اخه درامدشو از کجا بیارم مگر چقدر حقوق میگیرم یارانه ومعیشت بخاطر معلم بودن قطع شده تورم ۳۰۰درصدی را کسی نمیگه پراید ۷ میلیون شده ۵۷میلیون به کجا داریم میریم ای خدا بداد ما برس تا اقتصاد سروسامان بگیره ...

  • م.قربانی
    0

    سلام.جناب وزیر مثل اینکه از اتفاقاتی که رخ داده بی خبر‌هستند ،از خساراتی که به مردم وارد شد هم حتما بی اطلاع هستند،شاید هم خیلی مشغله دارند و هنوز فرصت نکرده اند‌اوضاع موجود را بررسی کنند ،البته باید یادآوری کرد که این مسائل برایشان عادی است ولی باید خیلی سپاسگزار حضرت آ قا باشند که از خودشان مایع گذاشتند و ورود به این قضیه کردند وگر‌نه نمیگفتند خوب اجرا کردیم.

  • م.قربانی
    0

    سلام.جناب وزیر مثل اینکه از اتفاقاتی که رخ داده بی خبر‌هستند ،از خساراتی که به مردم وارد شد هم حتما بی اطلاع هستند،شاید هم خیلی مشغله دارند و هنوز فرصت نکرده اند‌اوضاع موجود را بررسی کنند ،البته باید یادآوری کرد که این مسائل برایشان عادی است ولی باید خیلی سپاسگزار حضرت آ قا باشند که از خودشان مایع گذاشتند و ورود به این قضیه کردند وگر‌نه نمیگفتند خوب اجرا کردیم.

  • ایرانی
    0

    لعنت خدا بر شما باد که مردم رو زیر فشار قرار میدین کی آدم میشین نمیفهمم.

  • ایرانی
    0

    لعنت خدا بر شما باد که مردم رو زیر فشار قرار میدین کی آدم میشین نمیفهمم.

  • فریدون
    0

    خیلی عالی.قربونتون برم که به تنهایی تمام رکوردهای مردم داری دنیا راباهم جابجا کردید .هر وقت مردم راضی بودن از طرحت آنوقت به به وچهچه کن عمو جان .به خدا مردم شما رابه خاطراین قضیه هرآن لعنت میکنند.گند زدید به تمام اقتصاد مملکت راضی هم هستید.تا شما وزرا پیرو وخسته در راس هستیدوخودتون علامه دهر میدونیدماهم راضی هستیم .انشااله به روز این مردم دچار شید نقطه چینهای بی درد.از گردن کلفتی خودتون به مردم مملکتم سخت گرفتید امیدوارم به حق زهرا (س) با دست خداوند که بالای همه دستهاست از دعای بی کسان شما ناکسان به زمین گرم بخورید. خداکریمه بچرخ تا بچرخیم.یزید زمانه شماییدوبس.چهل ساله میگید در شرایط تحریم هستیم ملت رو اسکل کردید ۴سال ۸سال میلمبونین میرین .خدا ذلیلتون کنه که ذلت انسان های آزاده ومهربان مملکتم روخواستید واز زجر کشیدن مردم کیف میکنید .واگذارتون کردیم به خدا.لذت ببرید ازنفرت مردم.حکایت شما حکایت دیوانه است وسنگ انداختنش تو چاه.برنامتون عالی خودتون متعالی. شرتون کم.

    نظرات شما -
    • فرنوش
      0

      الهی آمیییییییییین

  • سلام
    0

    مسئول بی لیاقت، زنگ بعد، زنگ حساب و کتابه، نمیتونی از دادگاه خدا فرار کنی، یعنی 8 سال ریاست یا وزارت ارزششو داشت تا ابد جهنم باشی

  • علي محبي
    0

    باسلام بنده علي محبي از كرمانشاه هستم كه قسمت خدمات فني وتخصصي ساختمان شما(مركزي قديم) كار كردم، خواهش من اين است كه روزانه ٤ليتر درنظر ميگرفتين، با بزرگ شدن شهر، اين ٢ليتر هيچ كفايتي نميكنه. 09128889319

  • شهید گمنام
    0

    واقعا فکر میکند راحت میتواند هر کاری بکند یا هر حرفی بزند حتما خون شهدا گریبانش را خواهد گرفت خیانتهایی که این اقا کرده خیلی زیاد است از کرسنت وغیره وباید محاکمه شود

  • kamal
    0

    خدا به زمین سرد بزنت. بچه هات گیر یه لقمه نون بیفتن بفهمی نداری یعنی چی

    نظرات شما -
    • فرنوش
      0

      الهی آمیییییییییییییین

  • فرنوش
    0

    اینا چی میزنن انقد ماهارو اسگل فرض کردن.

  • بینام
    0

    ساقی ت کیه داداش.... چشماتو وا کن ببین چه بلایی سر مردم آوردین همه چی گرون شد و ما فقیرتر شدیم. موفقیت رو تو این می بینی که دارید پوست مردمو می کنید. کاش امثال شماها از رو زمین محو بشن الهی آمین

  • هوشنگ فریدونی
    0

    من فقط می‌خوام بگم این طرح را حتی توی ارگان های دولتی در رده بالا هم اجرا کنید حتی از اونجایی که طرح دادند وانهایی که پشتیبانی کردند.تا بفهمند فقر چیست.نه من که دخترم را عقد کردم و بخاطر اینکه نتونستم جهاز تهیه کنم برگشتن نزدم.حیف از ما انسانها که در ایران دنیا آمدیم. از خدا بترسید .از خدا بترسید

  • مریم عابدینی
    0

    معلومه که اینا هر تصمیمی بگیرن خودشون راضین چون واسه مردم کار نمیکنن فقط خودشونو میبینن .. اگرنه واسه ما جز ضرر و فقر بیشتر نتیجه دیگه‌ای نداشت ... لعنت به زنگنه روحانی و دولت بی شرفش

  • فرامرز
    0

    شما اعلام کردین دوگانه سوز ۳۰۰ تا اشتباه بو یا نه پرمصرف چهار صدتا

  • عادل دارابی
    0

    گرانی بنزین باعث گرانی کالا و مخصوصا اجاره خانه ها شد شما ها موفق وجیبتان پر شد وما بد بخت بیچاره بازنشسته چه کنیم و شما انصاف و مهربانی در مورد هموطنان نذار را ندارید

  • قاسم زاده
    0

    یک خانواده فرهنگی فلک زده هیچ یارانه ای هم نمیگیریم اره کار خوبی کردی تو مگه معنی درد رو می فهمی میدونی با دو تا بچه با این وضع معیشتی چه باید کرد تو اصلا گوشت وبرنج میخری واقعا تو ایران زندگی میکنید با اون روحانی

  • بی نام
    0

    خدالعنتت کنه با رئیس دولت که چه خانواده هایی رو فلج کردین عملا از کار افتادن وعملا به گدایی افتادن، تاکی میخواین خون مردم رو توشیشه کنین؟ تاکی؟ روز مرگ شماهم میاد

  • سید امیر یارندی
    0

    به بدترین شکل اجرا شده و تبعات خیلی بدی روی معیشت مردم خواهد داشت . افزایش سیصد درصدی بنزین و قطعی نت را هیچ وقت فراموش نخواهیم کرد و خاطره تلخی بجا خواهد گذاشت از ماه آینده هم باید منتظر افزایش قیمت اساسی همه چیز باشیم

  • سید امیر یارندی
    0

    به بدترین شکل اجرا شده و تبعات خیلی بدی روی معیشت مردم خواهد داشت . افزایش سیصد درصدی بنزین و قطعی نت را هیچ وقت فراموش نخواهیم کرد و خاطره تلخی بجا خواهد گذاشت از ماه آینده هم باید منتظر افزایش قیمت اساسی همه چیز باشیم

  • امیر مومنی
    0

    امیدوارم به زودی محاکمه شدن این وطن فروش رو ببینیم . اللهم عجل لولیک الفرج

  • یک کارگر
    0

    سلام دست آوردهای خوبی داشته:برای شما یا مردم؟؟ جز اینکه ملت رو روز به روز فقیرتر کنید دست آورد دیگه ای هم دارید؟؟ من یک کارگر روز مزد هستم آقای وزیر سبد معیشتی برایم واریز نکرده اند از هرکسی هم که میپرسم برایش نریخته اند عذرخواهم این ۶۰ میلیون نفری که میگن از مریخ هستند؟؟

  • پارسامنش
    0

    این بزرگوار فقط یک هفته خودش رو جای مردم بدبخت ایران بزاره جای اون راننده اسنب که مستآجره قول میدم که ظرف چند ساعت میفهمه چه کار کرده البته اگه درک و فهمی وجود داشته باشه

  • رضوان
    0

    دولتمردای ما هیچ موقع دروغ نگفتن،!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... اگر دروغ میگفتن دماغشون عین پنیوکیو دارز میشد ولی دراز نشده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... زنگنه هم راست میگه سهمیه بندی دستاورد خوبی داشته.... منتها دستاورد برای دولت و خسران برای ملت....

  • علی علیزاده
    0

    خداوکیای یکم به فکر مردم باشین یکم اقای وزیری که از این راضی ای .فک میکنی مردم هم راضین؟ فک میکنی فقط مهم تویی که راضی باشی.اگه برا مردم انجام دادی پس چرا وقتی مردم ناراضین از این کنسل نمیکنی.به نظرت همه مثل تو همه چیز بر وفق مرادشونه که قیمت بزنین و ... به هیچ جاشون نباشه.لعنت خدا بر مسئولی که به مردم اهمیت نمیده

    نظرات شما -
    • بهروز سارانی
      0

      خو حالا که گرون کردین اشکال نداره سهمیه سواری شخصیارو بیشتر کنین

  • ملت
    0

    وقتی خودتون بچه هاتون تمام نزدیکاتون با پول ملت در رفاه کامل هستید و در دشمن ایران امریکای شیطان دارن حال میکنن کدومتون وجدان دارید کدومتون خبر از گشنگی ملت داریداون یکی باحقوق بیست میلیون و باقی با رانت وچپاول ودزدی وغارت خون مردم رو توشیشع کردید هیچ کسی حق نداره صداش دربیادخدای ملت که هیچ خدای شهدایی که رفتن تا شماها چپاول و غارت کنید حق ملت رو بگیره عذاب الهی و وعده خدا نزدیک

  • یک کارگر
    0

    سلام دست آوردهای خوبی داشته:برای شما یا مردم؟؟ جز اینکه ملت رو روز به روز فقیرتر کنید دست آورد دیگه ای هم دارید؟؟ من یک کارگر روز مزد هستم آقای وزیر سبد معیشتی برایم واریز نکرده اند از هرکسی هم که میپرسم برایش نریخته اند عذرخواهم این ۶۰ میلیون نفری که میگن از مریخ هستند؟؟

  • گمنام
    0

    با سلام چندی پیش ایشون فرمودند که فعلا برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم ، ولی یکشبه شاهد افزایش قیمت سیصد درصدی بنزین بودیم و جریاناتی که متاسفانه رقم خورد ، سوال: ایشون دروغگو هستن؟ ایشون نمیتونن حرفاشونو مدیریت بکنن؟ ایشون از حافظه قوی بر خوردار نیستن؟ آیا باز هم میتونیم حرفاشونو باور کنیم ؟ من نمیتونم حرفاشونو باور بکنم

  • پوریا
    0

    اقای ژنرال که هیچ وقت هم بازنشسته نمیشی اقای مردی برای تمام دورانها ، جنابی که ۴۰ سال از انقلاب گذشته و البته از وزارتهای شما جنابی که دولتها آمدند و رفتن و شما همچنان بودین ، شما و دولت فخیمه شما در سایه برجام نافرجام طرح بدبخت کردن مردم و دل زدگی مردم از نظام و دین رو به خوبی اجرا کردین و دستاورداش هم فقر و گرسنگی و بیکاری و فحشا بود که به دست اوردین علی برکت الله

  • احسان
    0

    چ دستاوردی داشته گرون کردن بنزین اقای مثلا محترم گوجه شد کیلویی ۱۶ هزار تومن مسیری ک کرایه ش پنج تومن بود شد پونزده تومن حالا هی بگید هیچی گرون نمیشه اگ بشه فلان میکنیم بیسار میکنیم حالا ک میبینید گرون شده شماها ک خرید نمیرید براتون حاظر اماده میکنن فقط کوفت میکنید تاکسی ک سوار نمیشید میبرن و میارنتون کارتون شده خوردن و خوابیدن و چرت گرفتن

  • کارگرِِِ حداقل حقوقی
    0

    سلام آره آقای زنگنه بخوبی گران کردید بخوبی هم اجرا کردید ،به خوبی هم دهن معترضین را پلمپ کردید.به خوبی هم این وسط خون هایی ریخته شد .و یه عده هم سواستفاده گر اموال مردم رو بخوبی غارت کردن و به آتیش کشیدن.... و واقعاً هم چه بخوبی توانستید قیمت دیگر اجناس را کنترل کنید که به بهانه بنزین گران نشود..... واز شما بابت این مبلغ هنگفتی که به عنوان یارانه سوخت به ما دادید و به وسیله اون مبلغ تمام مشکلات اقتصادیمان را برطرف کردید تشکر میکنم آقای زنگنه گردن خودتو ماشالله تبر نمیزنه یه خورده هم به فکر کارگرای بدبختی باشید که یکی دوتا بچه مدرسه ای دارن .مریض دارن .معلول دارن تو خونه... و حقوق ۲میلیونی میگیرن و مستاجر هستند باشید

  • قاسمی
    0

    با سلام و تبریک به آقای زنگنه و دولتمردان که حداقل تو این یه دونه کار موفق شدند تا حالا دولت در هیچ زمینه ای موفق نبوده و حریف دشمنان نشدن حداقل دراین زمینه گرانی و فشارخوب عمل کردند و طرحشون بر علیه مردم خوب اجرا کنن . مردم هیچ وقت عملکرد این دولتمردان را فراموش نخواهند کرد و نفرین شده خواهند بود امیدوارم نفرین مردم به سراغ بچه های اقایان نرود و فقط گریبان خودشون بشه.آمین

  • بایرام
    0

    فقط اینو بهش بگید ظلم پایه ندارد منم اگر جنس سه برابر کنم خوشحال می شوم

  • A....f
    0

    آقای زنگنه برای کل انسانیت دروغ گفتی بین خدا تو قرآن چه می فرمائید. «فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضـا ولهم عذاب الیم بما کانوا یکذبون؛  در دلهای آنان یک نوع بیماری است خداوند بر بیماری آنان افزوده و به خاطر دروغهایی که می‌گفتند، عذاب دردناکی در انتظار آنهاست.» 

  • محمد
    0

    این ژنرال های آقای روحانی وقتی میخواهند تو جیب مردم دست کنند کاملا خبره هستند و حرفه ای عمل می کنند

  • م.ک
    0

    سلام ، بله اونا موفق بودن ومردم هیچ حساب کردن ، فقیرا فقیر تر شدن این مردمن که تو بدبختی وگرونی دارن با مشکلات دست وپنجه نرم میکنن، آقایون خودشون وفرزنداشون در رفاه کامل زندگی میکنن و نمیفهمن که ی خانواده با حقوق بخور ونمیر چطور زندگی میکنن ، نمیتونن گوشت بخرن

  • م.ک
    0

    سلام ، بله اونا موفق بودن ومردم هیچ حساب کردن ، فقیرا فقیر تر شدن این مردمن که تو بدبختی وگرونی دارن با مشکلات دست وپنجه نرم میکنن، آقایون خودشون وفرزنداشون در رفاه کامل زندگی میکنن و نمیفهمن که ی خانواده با حقوق بخور ونمیر چطور زندگی میکنن ، نمیتونن گوشت بخرن

  • مجتبی فرهمند
    0

    این یک مرد دروغگو و شیاد است مثل سایر دروغ هاش

  • اکبر
    0

    راست گفته.اواره گی برای مردم درست شده تعدادی کشته شدن.خرابی رو با ضربه فنی به بیت المال وارد کردن ازنظر روانی مدتی مردم رو درگیر کردن.خودشون که جاشون نرم وگرم وا مشکلات خبر ندارن.

  • علی اسدی
    0

    چرا اینو محاکمه نمیکنن خون کشته ها و شهید گردن اینه. واقعا بویی از انسانیت نبردن

  • سیدجواد
    0

    باسلام خدمت شما....دستاوردخوبی داشتند برای خودشان ودوربرخود.پرکردن جیب خودواقازاده ها.....

  • یک ایراتی
    0

    آقای وزیر.دلار 3تومن بود ،درآمد ماهیانه من یک ونیم میلیون بود با قسط و اجاره خونه.دلار شد 12تومن من همون درآمد رو دارم.زنم بخاطر ناتوانی از خرج خونه تلاش گرفت رفت.الان بنزین شد سیصد برابر باز هم همون درآمد یک ونیم میلیون تومن.شما و اطرافیانتون اگه حرف زدن بلد نیستید و همه چیز رو عادی میبینید سکوت کنید که نمک رو زخم مردم نپاشید.لااقل آدم فکر کنه کسی در راس کار وجود نداره که وضعیت به این شکله

  • مهدی
    0

    خدا ظلمتون زیاد کنه شما ظالمید یه دنیای دیگه هم هست اگه اعتقاد داشته باشین

  • یک هموطن
    0

    با سلام خدمت عوامل محترم خبر فوری لطفا به آن آقا که اسمش را گذاشته وزیر نفت بگویید مردم چیز زیادی از شماتوقع ندارند با مردم صادق باشید مگر شما مکررا نمی گفتید هدف از بازگشت کارت سوخت جلوگیری از قاچاق است و اصلا سهمیه بندی در کارصورت نیست، حالا که به هدفتان رسیدید میگید بسیار عالی و متعالی بوده مگر شما نبودید که داد میزدید سهمیه بندی بنزین کار اشتباهی بوده و ما به گذشته برنمیگردیم.؟؟؟ و خیلی حرفها که آدم حتی از نوشتنش بغض میگیرد.

  • امیر
    0

    ایشون و روحانی باهم چت زدن اونم شب جمعه

  • عباس گیوه ای
    0

    راستی ژنرال از کرسنت چه خبر دیروز هم دادستان یه چیزهایی میگفت اونا چیه

  • كيانوش
    0

    اين كه بنزين رو گرون كرديد وضع معيشتي مردم بدتر شد به كنار ولي اينكه اينقدر زر زر ميكنيد و مزخرف ميبافيد اينو كجاي دلمون بزاريم اخه كدوم الاغي به شما گفته با سواد

  • محمدرضا گیلکی
    0

    سلام. باید دید این دستاوردهایی که داشتید به نفع کی بوده به نفع مردم که قطعا نشده پس قائدتا باید به نفع خودتان بوده باشه که در تمام کارهایی که انجام میدید اول به فکر خودتان بودید وبس . حتما بعدش هم میگید باید به نفع ملت میشد که نشد. باید گوجه گران نمیشد که شد. ودرپایان اینقد مرد نبودید که با مردم صادق باشید و واقعیت را بگید چون چند روز قبل خبرنگاران ازتون پرسیدند برنامه ای برای گرانی بنزین دارید قویا تکذیب کردید و گفتید حداقل تا پایان سال هیچ تغییر قیمتی نداریم .که این نشان از این دارد یا از مردم میترسید یا مردم را بحساب نمیاورید که میدوارم مورد اول باشد

  • Ava
    0

    آقای وزیر نفت که سرشون رو کردن تو برف و از هیچی خبر ندارن، نمیدونن با تصمیم های غلط و بدون مطالعه و بدون هم اندیشی انجام میدن چه بلایی سر مردم بیچاره میارن. اونا درد مردم رو نمیدونن چون از مردم نیستن با مردم نیستن اینا تافته جدا بافته از مردم هستن.خودشون تو خونه های آنچنانی زندگی میکنن حقوق های سرسام آور میگیرن این پولا و گرونی ها به چشمشون نمیاد اما اون کارگری که داره ماهی 1500 حقوق میگیره مستاجر هم هست و قسط و هزارتا بدبختی داره و با بچه ای که میره مدرسه و حتی نمیتونه براش لقمه بزاره تو کیفش و مدام پیش بچش رنگ عوض میکنه باید چی کار کنه؟ به کی و کجا پناه ببره؟؟ دردشو به کی بگه؟؟ من خودم یه مددکارم و دارم تو حاشیه شهر کار میکنم افسردگی گرفتم از بس بدبختی مردم رو دیدم و نتونستم کاری بکنم. هر چند خودم بدتر از اونا زندگی میکنم که ماهی 1600 حقوق میگیرم و الان ماه هاست نتونستم مایحتاج ضروری زندگیمو تهیه کنم بعد ایشون نشستن اون بالا و مدام با تصمیمات غلطشون مردم رو فقیرتر میکنن و میگن درست تصمیم گرفتن و خوب اجرا کردن. مرگ بر وطن فروش خائن. اوف بر شماها وه ملت رو به نابودی کشوندین

  • بابک .ع
    0

    میخوام بدونم اخه اقای زنگنه شما تا حالا حتی یک لیتر بنزین به ماشین خودت و پول خودت زدی که بدونی درد مردم چیه ؟

  • :)
    0

    بسیار عالی. فقط ناظر خداست و روز قضاوت دور نیست :)

  • یک هموطن
    0

    سوار از دل پیاده خبرنداره ! سیراز دل گشنه!

  • ابریشمی از مشهد
    0

    اصلن این انقلاب برا شما بود آقا یان مرگ بر امریکاش برای ما مردم سودش برای روحانی وامثال شما موندم برای چی شماها پیر وبازنشسته نمیشین به کجا وصلین بابا بداد مردم برسین حناق بگیرین انشالا به حق همون مظلومین که از سر نادانی بدبختی ثب تا شب میگن مرگ بر امریکا شما هم پوز خند بزنین به ریش مردم آره راست گفته خوب قیمت بنزین رو برد بالا وهر روز مردم رو از خودشون واسلام دورتر میکنن ببینیم بچها نوه های ما هم هینطور میشینن وحرص میخورن

  • حسن
    0

    به نظر من که ن کلا به نظر جامعه مسولین زیربط واقعا به نتیجه دلخواهشون ک خسارت چند هزار میلیاردی ب اماکن شخصی و عمومی خدشه دار کردن روحیه مردم و ب تمسخر گرفتن همه ثابت کردن اینکه واقعا مجلس دیگه ب هیچ دردی نمیخوره و مهمتر از همه فدا کردن چند صد نفر بهترین نتیجا ای که بهش رسیدن

  • جعفر
    0

    بنام به این تدبیر شما دولتمردانی که با بیخردی تان عده‌ای بیگناه رو به کشتن دادید. واکنش توسرتون با این اداره کردن مملکت که هر روز به جلو میریم مردم بدبخت تر میشن. .....خدا لعنتتون کنه. ....

  • اسی
    0

    لعنت به کسی که مدیریت ندارد و میزارنش مسئول ... لعنت به کسانی که فقط برای حزبشان به تو رای دادند ... لعنت به کلمه مصلحت ...

  • انسان بیچاره
    0

    40سال خوردید وبردید مال مردم

  • علی همتی
    0

    زنگنه هرموقع در مورد مردم صحبت میکنه انگار نوکرای باباشو مورد خطاب قرار داده.مردیکه

  • حسین راعی
    0

    اره راست میگه اگه یه گند دیگه بزنن نظام سقوط میکنه و به هدفشون میرسن، چنان ضربه‌ای به نظام زدن که بنی صدر تو خوابش هم نمیدید اینطوری هم بشه

  • پرویزنصراصفهانی
    0

    باسلام وتشکرازاطلاع رسانی خوب خبرفوری واماافزایش قیمت بنزین دست دولت دردنکنه که بالین کارشون آشوب درست کردند دستشون دردنکنه که گرونی رابیشترکردن دستشون درد نکنه که تواین اوضاع احوال دغدغه مروم رابیشترکردند دست دولت دردنکنه که بااین طرح نارضایتی ودودستگی ایجادکردند وووووووو ...... دیگه نمیدونیم چی باید بگیم ازاین همه تلاش

  • مرضیه
    0

    رااست میگه بنده خدا حقوق وکار مزد مردم را هم اضافه کنید بعد از خودتون تعریف کنید یک طرفه نرید پیش قاضی مردم شدن همه روانی وروان پریش از گرانی خدا لعنت کنه شما پیر مغزها رو که با دست خودتون دارین مملکت ومردمو به سیا چال میفرستین بابا بسه دیگه

  • مهدی هاتفی
    0

    بجای گرون کردن بنزین درایران خودرو وسایپا تون گل بگیرید ماشین کم مصرف باصرفه وارد کنی که این همه بنزین مصرف نشه که نگی مصرف کشور ما ده برابر کشورهای دیگه خدایش اگه خداقبول داری که قبول نداری کجای دنیا نیسان درست میکنند بامصرف چهل درصد یا پژو مصرف سیزده درصد دودشم بره توحلق مردم خیلی هم به نفع دولت ومردم اضافه سوختشم میتونند صادر کنند باماشین کم مصرف وبا صرفه

  • نا امید
    0

    مسئولانی که در کاخ و استخر شب و روز می گذرانند چه خبر از حال فقیران جامعه دارن...انشاءالله به حق عدالتی که خدا در قرآن وعده داده...جواب این مسئولین را بدهد.این حق این مردم نیست...ما که از زندگی چیزی نفهمیدیم...اکنون کاری با ثروت این کشور دارن انجام میدهند که برای نسل بعد چیزی باقی نگذارند...اگر خدایی وجود دارد خودش جواب اینهارو بدهد...

  • سواری
    0

    مجلس خودش تصویب کرده حتی افزایش برخی کالاها راصادرکرده واین استیضاح یک چیز بیخودیه به خاطر انتخابات اینده کاندیده شدن اقایان صحبت از استیضاح میکنند می خواهند ابروی رفته اشان رابرگرادانند خودشان هم میدونند که تمام جلسات انان فرمایشی است.درثانی رهبری هم ازاین طرح حمایت کردند.اینها باید به فکر کاندیداتور مجلس نباشند ازاقای لاریجانی یاد بگیرند چون مدانند دیگه رای نمیارند.یک برنامه.....!£البته دراین مرحله همه برعلیه ملت متحد شدن شکاف بوجود امده بین مردم ...قابل ترمیم نیست.ضمن اینکه روحانی با ظرافت کار کرد طوری خنجرزد که مقتول خوشش امد بزرگان که همیشه مردم را به شرکت درانتخابات تشویق می کردندومیزان مشارکت راتحت عنوان تایید وحمایتمردم ازنظام حالاباید منتظر ماند برا برنامه های بعدی ..به روحانی تبریک میگیم .زیاد

  • امیری
    0

    برای نجومی بگیران عالی فرقی نداره برای جلوگیری از قاچاق بنزین کارت سوخت کافی بود و نیازی به گرانی نبود

  • .........
    0

    سلام اقای زنگه این مردم از این دولت جز دروغ و عوام فریبی چیزی ندهیده اند شما خود جز هستی

  • رسول
    0

    راست میگه دیگه. میخواستن ملت رو بکشونن به خیابونا و فضا رو به هم بریزن که موفق شدن

  • جواد قوامی‌
    0

    راست میگه برای اونا دست آورد خوبی داشته ولی برای من با سه تا بچه چیزی جز کوچک شدن سفره نداشته

  • جواد قوامی‌
    0

    راست میگه برای اونا دست آورد خوبی داشته ولی برای من با سه تا بچه چیزی جز کوچک شدن سفره نداشته

  • قهرمان
    0

    بوی فساد ازاین سهمیه بندی بنزین برای همه روشن است مصداق آن پایان ماه سری به پمپ بنزین ها بزنید خواهید دید ، نگید نمیدانستیم اینجوری میشه؟ بیچاره مردم وبیچاره تر ازهمه مردم فراموشکار و..

  • ناشتاس
    0

    به قول سهراب سپهری جای مردان سیاست بنشانید درخت تا هوا تازه شود.

  • ممنممم
    0

    نداری خبر از دل مردم......وای بر دل زینب

  • Pooneh
    0

    فقط بلدید شعر تحویل مردم بدید، خدا لعنتتون کنه که وحشی ترین دولت حال حاضر دنیا هستید.

  • جواد محمدی
    0

    بله صدرصد اقای زنگنه وقتی حقوق چندصد میلیونی در ماه میگیره.که خدا میدونه این بشر چند صدمیلبارد پول زده ب جیب.کل ادرامد حاصل از فروش نفت گاز وبرق ایناهم میره ب جیب اقایونی امثال زنگنه و...واقازادهاشون معلوم برااون همچی گل وبلبل.وقتی اقای زنگنه منافع خودش ب ب منافع مات ترجیح میده درخواست ژاپن برای خرید تویوتاهیبریدی رد میکنه این یعنی دقیقا چی بله ادم سواره از ادم پیاده هیچ خبر نداره . بزار دقیق تربگم این اقای زنگنه چشاشو برای بیرون محوطه وزارت نفت بسته.ب جز محدوده خودش جای دیگه ای رانمبینه . اینا فقط ملت برای پای صندوق های رای میخوان

  • بینام
    0

    سلام وقت بخیر! بله آقای زنگنه شما واقعا خوب اجرا کردین و دولت هم واقعا در اجراش موفق بوده !؟البته اگه بشه زدن تو سر طبقات ضعیف جامعه را بشه موفقیت نامید!؟ ولی ی زحمت به خودتون بدین ی سری به زندگـــی چندتا کارگر و کارمند بزنین و اونوقت موفقیت خودتونو جشن بگيرين؟

  • محسن
    0

    من با توجه به صحبت ها و کارهای این وزیر و مشکلات موجود در جامعه که با تمام وجودم با آن دست و پنجه نرم میکنم فقط با یه بیت از شاعر فرهیخته رودکی حرف دلمو میگم: مردی نبود فتاده را پای زدن گر دست فتاده‌ای بگیری، مردی

  • امید
    0

    خیلی عالی بود . هم زمانش مناسب بود .هم نتیجه اش قابل تحسین.اقای وزیر انتقام حکم برادر رئیس جمهوررو با خونهای که ریخته شداز نظام گرفتید.باعث شد برا چند روز ماهشهر قطب اقتصادی کشورمثل سوریه بشه وازکنترل خارج بشه.باعث شادی ال سعود واسرائیل.این اجرای عالی وبه موقع توانست تحریمهای امریکا رودر زندگی مردم اثر بخش تر کنه.از اونطرف اقا زادهاتون تو سرزمینهای کفرخیالشون راحته که پول توجیبیشون از جیب ملت ایران تامینه

  • بندرماهشهر
    0

    میخام بگم این دولتمردان ما چه رویی دارن بخدا .اصلا خجالت نمیکشن .هر دقیقه کارشون شده دروغ .دیگه به اینها امیدی نیس که ایرانی خوب داشته باشیم .ولی چه کسی به اینها بها داد که اینگونه باشند .جوابش همین ملته که تا انتخابات بشه صف کیلومتری راه میندازن و ادمای مزخرف انتخاب میکنن بعدش همون مزخرفها ادمای مزخرفتری رو میکنن وزیر وغیره که ما بدبختها چوبشو میخوریم .اقای زنگنه اخرش هم میمیری ماها بجهنم .جواب خدا رو چی میدی

    نظرات شما -
    • محمد خمرثمره
      0

      جناب مگه اینا اعتقادی به معاد ودنیای پس از مرگ دارن

  • هماحامدی
    0

    خوب به ریش مردم میخندید نوبت خندیدن ما مردم هم خواهدرسید

  • مشفق
    0

    اگه یعنی این همه معترض تو خیابان بریزند و۲۰هزار میلیارد تومان خسارت بزنند خوب تعریف کنیم پس اگرازقبل به مردم اطلاع رسانی میکردند و همه مثل اون سالها اعتراض نکردند راباید گفت خیلی خیلی عالی طرح رااجرا کردند.

  • رضا مهدوی
    0

    فکر کنم زقشنجانی یه زنگنه گفته بعد از من کشور نابود کن

  • یعقوب یعقوبی پویا
    0

    فقط میگم دمت گرم خوب پدرمونو درآوردی خداوکیل حق مونه نامیتونید خوب سوارمون شید

  • M.arab
    0

    خدایا اینا که نمیمیرن یه ملتیرو خوشحال کنن لااقل تو مارو بکش راحت شیم از دست این از خود متشکرای بی رگ.

  • خود خودم
    0

    آدمی به این قد قواره باید از گند زدن و گندکاری تعریف کنه!!!!!!!!!!!!!

  • مهدی
    0

    خیلی بیخود کردیند

  • حسین صفری
    0

    بله فرمایش آقای وزیر را شکسته شدن استخوان ملت تایید میکند . نیازی به اظهار نظر ندارد

  • مدافع حق مردم
    0

    تبریک به شما با گران کردن پول بنزین و اعمال فشار بر مردم پول اختلاسگران مهیا شد

  • حاچمی هستم جانباز پنجاهدرصدهستم
    0

    آقای شر زنگنه بیا تو خیابان بیا تا خوب بودن نشونت بدیم ازیرزمین نیا ازبالا بیا

  • اشتری . احمد
    0

    تو به تنهایی صدها میلیارد دلار به کشور خسارت زدی ..از پرونده کرسنت گرفته ته حذف کارت سوخت ایران کشور عجایب هست .. وزیری که فسادش در قضیه کرسنت مثل روز روشن است و از شبکه افق سیما مستند فسادش پخش

  • امید
    0

    دوباره میسازمت وطن لعنت به همتون

  • ساسان
    0

    بنده خدا راس گفته دستاورد گرونی بنزین خوب بوده مایحتاج مردم همه گرون شده سفربرا معالجه بیمار کمتر شده اصلا راحتر بگم طبقه فقیرا باید بمیرن تا اغایون با وجدان راحتر بخوابن الی برکت اله

  • ۶۱
    0

    متاسفم که یه مشت دزد ، اختلاسگر دارن بر کشور حکومت میکنند ، ایشالله یه روز دادگاه همتون برگزار بشه

  • فاطمه احمدی
    0

    آقای زنگنه حرفهاتون خیلی خیلی مسخره هست اگه بچه دوساله هم بشنوه قطعا خنده ش میگیره البته باید ممنونتون باشیم که تو این موقعیتی که برای مردم ایجاد کردید که جز گریه راهی براشون نگذاشتید خنده رو لبهاشون میارید

  • حامد
    0

    هیچ حرفی برا گفتن ندارم جز اینکه از درون بسوزم برای اینکه این عرش نشینان ما را از بالا به جای آدم گله گوسفند می بینند

  • جاسم
    0

    به نظرم به بدترین شکل ممکن اجرا شد. البته جناب وزیر شما دقدقه های مردم خبر ندارید. مردم هنوز از شوک دلار خارج نشده وارد شک بنزین کردین. البته دوره شماها یه خوبی داشت اون هم کاری کردین که کلی دعای خیر برای آقای احمدی نجات بکنیم و لعنت و نفرین بر بی تدبیری شما

  • امیرعلی دارابیان
    0

    جناب زنگنه دست شما وتمام مسئولینی که بنزین رابا شرایط فعلی سهمیه بندی کردید درد نکنه. اما به چه قیمتی؟؟؟ چطور وجدانتان درد نیومد؟؟؟ به قول یکی از دولت درطول مدت تصدی گری کار اصولی و بدرد بخور انجام داده همین امر است.

  • صبا
    0

    به زمین گرم بخوری اینشالله، این آه خانوادست که دنبالتونه

  • ساسان
    0

    راس گفتن اغای زنگنه خوب عمل کردن شصت ملیون انسان (اگه ملت ایران رو جزع ادم بیارن) باید کار کنن تا زنده بمونن تا بچه های ذلیل زاده ها زندگی کنن هیچ کدوم از این اغایون قدر ملت و ملیت ایرانی رو نمیفهمه

  • یاسر صیاد
    0

    اگه خدایی هست که خودت و خانوادت رسوا می‌کنه لعنت بهت من که سر نماز و هر روز و هرشب تو خانوادت نفرین میکنم که منو شرمنده خانوادم کردی لعنتی دروغگو

  • زخمی تراز همیشه
    0

    اگه خدایی هست که هست با توبدترکنداز اینی که هست

  • مرواری شایقی
    0

    چه آشی چه کشکی؟ به من وفرزندانم که ندادندفقط به همسر فرهنگی بازنشسته ام 55تومن دادندبه دوروبری های مون هم هیچکدام نگرفتن چوبش توسرمون خورده همه چیز توهمین مدت کوتاه گرون شده نمی‌دانم چه هدفی داشتند که بهش رسیدن باقیمت خون مردم کم درآمدتوی شیشه کردن. خداخودش به مارحم کنه یاحق دآدمان را ازظالمان بگیر زیرپاهای قوی له شدیم

  • ی مهندس بدبخت بیکار ک پیر شد و عمرش تباه شد
    0

    خسته نباشی دلاور شما ک از رو نمیرین ما از رو رفتیمممم

  • سبحان
    0

    بچه ها راس میگه این وزیر، موفق بوده، قرار بوده ما رو بدبخت کنه، که تا الان به حول و قوه الهی موفق بوده، دشمن ملتن اینا

  • بي نام
    0

    اره هممون نظرامونو بنويسيم اخه نظراي ما براشون خيلي مهمه اخه با نظر گرفتن از ما اين كارو كردن ك الان بخوايم نظر بديم.دست بردارين تورو خدا هممون داريم تو فقر دستو پا ميزنيم...خدايي وجود داشته باشه ب بدترين شكل از خودتونو خانوادتون پس ميگيره

  • مرواریدشایقی
    0

    من یک دیابتی هستم داروهای من2برابرشده تازه خیلی بی‌خاصیت چون پولندارم خارجی اونوبخرم تو6ماه 2شمارنمره عینکم رفته بالافرام وشیشه عینک خریدم 300تومن. گوجه امروزخریدم بی کیفیت 12 تومن. 3تومن حقوق ما به کجا برسه. ویزیت دکتر50 تومن. داروهم خداتومن. دندونام داره یکی یکی میافته پول ندارم که درست کنم چون هردندون حدود یه تومن آب میخوره وهزاران دردسردیگه کدومشو بگم اگربه خودمسؤلین نفری3یا4تومن بدن چکارمیکنند. هیچ سیری خبر ازگرسنه گان ندآرد خدایا توبفکرگرسنگان باش خدایاکمک یا ارحم الراحمین

  • محمدی
    0

    تو کل تاریخ کهن ایران مردمان این سرزمین دزدهای بی شرفی مثل شما ندیدن ظلم میکنید طلبکار هم هستید ملت ملت میکنید ولی ملت از شما بیزار هستند

  • مسعود نقیزاده
    0

    منظور ایشون این بود که به زور اجرا کردیم ودر امد خوبی براشون داشته. وگرنه ما که فقط فشار وگرونی دیدیم . واقعا متاسفم که یکبار رای دادم و همچین اشتباه وحشتناکی تو زندگیم کردم . ما سیاستمدار دروغگو دیدیم. ولی تا این حد وقیح ندیدیم

  • مجی
    0

    والا ما که اثر خوب و دستاورد حساب بشه ، اختشاش و تنش و افزایش قیمت دیدیم حالا منظور بیژن چی بوده الله اعلم

  • مهران
    0

    فقط منتظر اون روزیم که یه مرد پیدا بشه اینو از وزارت نفت پرت کنه بیرون

  • ابراهیم مرادی
    0

    توکه جائیت درد نمیاد اصلا بنزین بشه لیتری ۲۰۰۰۰تومن مردم رو افسرده کردید . خدا ازتون نگذره

  • آغا
    0

    بجای تعرفه بر بنزین که به قشر ضعیف فشار مضاعف وارد می‌کنه اگر تعرفه به حرف های مفت و چرندیات مسئولین حکومت و بعضی ساکنین قم می بستند تمام کسری بودجه کشور که هیچ منطقه هم‌ جبران میشد بس که شعر میگن این پیرهای خرفت

  • سید
    0

    سنگ پا کم مباره جلو شما.....

  • بی نام
    0

    هرچه دیدم وخواندم همش از آه وناله بود پس غیرت خودمان کجا رفته همه رابه قیامت وحسن وحسین وشهداواگذارکردین پس خودمان چی کجای کاریم همون حسینی که شماها به او واگذارمی کنید بخاطر گرفتن حقش کشته شداف بر شماها که باید باامثال شماها زیر یک آسمان زندگی کرد؟

  • عباس
    0

    عوضشو از خدا بگیری حالا که کارت خوب بوده اینقدر گستاخ و پرو و دروغگو هستید که دیگه کوچکترین ارزشی بین مردم ندارید هر کشور اروپایی یا همین کشورای عربی ملت که اعتراض میکنن همتون که اون بالا به ناحق نشستید و خون شهدا حتما گریبانگیرتون میشه شک نکنید از همون مردم حمایت میکنید ولی مردم درد کشیده ما میشن اغتشاشگر و دشمن ؛

  • یک دست نادان
    0

    خب این مردک اراجیف و حرف مفت زیاد میزنه اگه میشد از چرندیات این مسئولین فاسد جاهل نادان ووو برق تولید کرد قطعا به نفت و گاز احتیاج نداشتیم و می‌زدیم تو صادرات برق .

  • خلیل ابراهیمی
    0

    این که خوبشه، وای به حال بدش

  • ایرانی
    0

    خیلی خوب اجرا کردید .باعث اغتشاش ایحاد جوب بدبینی علیه نظام طرح ۳ برابری در یک شب یک طرح دیکتاتوری بود ضربه به اموال عمومی ایحاد فضای جرم و کمک به دسمنان انقلاب خدایش نفوذی کی بودی تو .من که زندگیم نابود شد تو خوش باش بااهل بیتت انشاالله که از عزت بافتید

  • سرباز گمنام
    0

    دیگه مطمئن شدم که انتخاب رئیس جمهور ربطی به رای و انتخابات نداره،چون ادم با شعوری که با رای مردم انتخاب بشه،قدردان مردم میشه نه دشمن مردم. کارمندی هستم با یه خونه ۵۰ متری که ته سبد معیشتی ما هم سوراخ از اب در اومد. دستاورد ما هم از ایشون این بود، بجای قطع یارانه،اونقدر یارانه رو از ارزش انداختن که با قطع یارانه کسی معترض نمیشه. اینا هم که دورشون تموم شه،هیچکدوم ایران نمیمونن.

  • سید
    0

    از ته قلبم با تمام وجودم از جدم پیامبر و خدا میخوام سر هر نماز خدا شماها رو رسوا و ذلیل و بی آبرو کنه خدا کنه خانوادتون به حق علی و فاطمه پیغمبر جلوتون درد بکشن و ضجه بزنن و از دنیا برن خدا کنه هرچی مردم بدبخت و ساده و گرفتار اذیت میکنید این دنیا و اون دنیا خدا عذابتون بده انشاالله اون دنیا با یزید و معاویه محشور بشید برو خوش باش آقای وزیر کاش یک کم شما سردمدارا غیرت داشتید میفهمیدید چقدر مردم از شما متنفر و منزجرن خدا ریشه و نسلتون از زمین پاک کنه

  • علی جعفریان
    0

    باشه خدا لعنتت کنه

  • امیرحسین
    0

    حرف مفت زدن که سند نمیخواد

  • اکبر
    0

    خدالعنتت کنه،اصلاواسشون مهم نیست،مردم چجوری زندگی میکنن،همین لعنتی خبرنگار ازش پرسیددرموردقیمت بنزین تاکجا ادامه داره،گفت تاجایی که مردم تحمل کنن وصداشون درنیاد،بازم خدالعنتتون کنه...

  • چهارقلوها
    0

    جناب وزیر درست میفرمایید برای پر کردن جیب بعضی هاتون درست وعالی اجرا کردین بنده در فقیرترین کشور دنیا اگر صاحب چهارقلو میشدم لطف دولت از منابع ملی شامل حال این کودکان معصوم میشد ولی شما یارانه شون رو هم قطع کردین وافتخار هم میکنین چون برای شما ملت مهم نیست جیب خودتون مهمه

  • علی
    0

    من یه راننده اسنپ هستم...رفتم پمپ بنزین،بنزین بزنم اومدم از سهمیه بنزین اسنپی استفاده کنم ...دیدم نمیشه پیگیر شدم...دیدم هیچ کسی پاسخ گو نیست.نه شرکت اسنپ..نه شرکت نفت.. مردم بخدا گرفتارن... آقای زنگنه،اصلا نتونستید اجرا کنید،فقط گرون کردید... بخدا یکی پاسخ باشه

  • مجید
    0

    بله بنده خدا راست گفته برای جیب خودشون خیلی خوب شد .دو برابر بیشتر وتندتر پر میشه مردم برن بمیرن مهم نیست هرروز میگن ما این کار می کنیم تا سفره مردم کوچک نشه اصلا یک بار برین خونه این مردمی که میگین ببینین سفره دارن که کوچک بشه خودتون سفرهاشونو جمع کردین پرتش کردین رفته فیلم بازی نکنین خواهشن.

  • كاوه
    0

    عجب رويي دارين !!!! دولت و وزراش پررو ترين و دروغگوترين دولت بعد از انقلابن ... تو چشم آدم نگاه مي كنن دروغ ميگن ... همين زنگه گفته بود كارت سوخت بزرگترين خيانت در حق مردم ايران است بعد چند سال اينطوري كارت سوخت رو برگرداند ...

  • مهدی فروغی
    0

    ایشون درست میگند چون به تمام خواسته های ارباباشون یعنی امریکا و انگلیس و اسرائیل که ایجاد نا امنی و خسارت به مردم و آسیب زدن به اقتدار نظام بود رسیدند در کل این, دولت به تمام اهدافی که از طرف سرورانشون تعیین شده رسیدند فقط مونده تجزیه کشور که هنوز دو سال فرصت دارند

  • نماینده چند خانواد بدبخت جامعه
    0

    بخدا قسم میتونم به جرعت بگم ن مسلمونی ن حلال زاده دروغ پشت دروغ

  • ناشناس
    0

    مردم را بدبختر فقیرتر کردید چی خوب بود اقای وزیر برای کنبود بوجه تان خوب بود که مردم را فلج کردید قیمتها بالا بالا بالاتر رفت حال می کنید مردم را به فلج کردنتان هان حال میکنید مردم را زجر میدهید حال می کنید مردم را در فشار گرانی قرارمی دهید حال می کنید مردم را فقیرتر میکنید حال میکنید مردم زندگیسان را نابود می کنید منتظر عاقببش باشید چون آن موقع حال بدی بهتان وارد میشه خدا ازتان نگذرد تو و وزیرکشور اون دروغگوی نامرد

  • عیلی
    0

    بله ایشون راست میگن گرانی دوباره چند برابر برای مردم ایجاد کرد این اجرا که مردم دستشون هروز تنگتر میشه برای اقای زنگنه یه موفقیت هست

  • فاطمه
    0

    فقط شما رو واگذار میکنیم به خدا روزی برسه که شما ها از اون بالا ب زیر کشیده بشید شاه هم زمانی برای خودش ادم بزرگی بود ....معلوم که شما فکر میکنید خوب اجرا کردید غیر از این بود جای تعجب داشت

  • ایران
    0

    زنگنه سلطان دروغ بنزین را ده هزار کنید هم ترافیک کم شد هم الودگی هوا ایران مدیون شماها است جب من وتو نداره کمر ملت را شکستید جایزه شما به ملت

  • فرهنگ
    0

    خدا امام رحمت کنه وقتی فرمود نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیفتد حالا همان روز است که به دست نااهلان افتاد

  • علی علیمحمدی
    0

    خداوند بزرگ ذلیلتان بکند با این تصمیم گیری

  • رحیمی تنیانی
    0

    لعنت به آمریکای دوست لعنت به آمریکای دشمن لعنت به دوستان گرگ صفت

  • سید وحید موسوی
    0

    با این موفقیتتون من هر دو روز یک بار پیاده میرم ماشین افتاده خونه همون 1000تمن هم به سختی جور می شد واقعا که خوب مسلمون هستید.

  • ...
    0

    جناب زنگنه واقعا عجب رویی دارید شما و هم پیاله هاتون. تاسف برای شما و حسرت برای جوانی ما ک به تاراج بردین.

  • ..........
    0

    اقایون ...یادتونه یه فیلم ساختن یتیم خانه...دیقآ ایران بر گشته به اون سالها .....

  • رضوان
    0

    مملکت ازکنترل مسئولین خارج شده،مردم برای تغییر سرنوشت خودشان بدنبال راهی بغیر ازسکوت باشند، سکوت یعنی تایید وضعیت موجود وبدتر شدن اوضاع.....

  • محمدصحرایی
    0

    خاک بر سر این دولت بی لیاقت که مارو مسخره افغانی وعرب کردند. تومشهد از هر ۴ خونه ای که داره فروخته میشه دوتاشو یا افغانی میخره یا عرب.این برای ما خیلی نگران کننده است که مردم ایران با اینهمه ثروت بیچاره اند

  • سینا
    0

    جناب آقای به اصطلاح وزیر ای کاش معرفت داشتی و حقایق را به مردم میگفتی.ای کاش تو و به اصطلاح دولتمردان پای درد دل مردم بودین.این یارانه معیشت بنزین برای چه کسی واریز شده ؟؟ اون 60 میلیون نفر که گفتید بعد چرا 100 تا تبصره گذاشتین تا بخواین از زیرش در برید.ضمنا اون یارانه کزایی که اگر از دستتون در رفت و برای کسی واریز کردین بخوره توی سر خودت و اون همکارای بی سوادت.امیدوارم به زنده بودنم دربه دری و خوار و خفیف شدنت را ببینم.

  • کمالی
    0

    بله بایدم بگی گرانی بنزین دستاورد خوبی برات بود چون خیلی شیک ومجلسی بی دردسر ازجیب مردم حسابهای بانکی خارج از کشورت پرمیشه بعدم باخانواده میری عشق وحال ی لیوان ابم روش.. مردمم که اعتراض کنن میبندینشون به گلوله بعدم میگین اشرار بودن خیلی ریلکس از کنارش رد میشین. مرد بودین به مشکلات مردم رسیدگی میکردین که نیستین ..کشوری که اینهمه منابع با ارزش داره نباید اینهمه بدبختی وگرانی بیکاری به مردم تحمیل کنید پول این منابع گه به دست میارین اینهمه به جیب خودتون نریزین حق مردم رو بدین .. حالام بنزین گرون کردین گفتین پولش حتی یک ریال به خزانه دولت نمیره برمیگرده به مردم نصف بیشتر مردم حذف کردین بقیه رو هم بدون شک تا چند ماه دیگه حذف میکنید فکر نکنید مردم نمیفهمند اگرم اعتراض کنند میبندینشون به گلوله خیلی ریلکس میگین اشرار بودن حالا قرعه به نام کدوم یکیتون افتاده با پول مردم حسابهای خارجیش پرشه بره باخانواده عشق وحال خداداند حیف این مردم نازنین که مسولین مملکتشون شماهاید خدا ریشه اتون بکنه

  • ناشناس
    0

    غارت ها را هم خوب اجرامیکنید مرد با تقوا و‌متعهد و دیندار

  • محمد
    0

    الان باید خوشحال باشیم بنزین رو گرون کردید؟

  • اریایی
    0

    از این دستاورد فقط بدبختی ب ارمقان آوردی برای ملت .وبدبختی از نظر شما دستاورد خوبی بوده ..ننگ بر تو باد

  • مرجان
    0

    اگر آمریکا تحریم نمی کرد آنها یعنی دولتمردان گردن کلفت یواشکی دزدی می کردند ولی تحریم شدیم و آشکارا از جیبمان دزدی می کنند. آیییییی آمریکا همه تقصیرها از توست!!!!!

  • یوسف
    0

    کارشون رو به نحو احسن انجام دادن. هیییچکس بهتر از این‌دولت نمیتونست اینجوری ب این مردم و کشور و‌نظام و خون شهدا خیانت کنه

  • آهنگران
    0

    نمی دانم داستان آن چند نفری که دختر دانشجو را ربودند وبعد از اینکه. .... گفتند نقشه امون عالی بود کیف کردی چگونه آن ... را بردیم دقیقا مانند همین گران کردن بنزین است بدبختها دیگر نصف جامعه یکی خود من سواری که لقمه نانی در می آوردم را دم خونه پارک کردم وکنج خانه نشستم که من همون مثالی که زدم دختر دانشجو مرا وامثال مرا بدخت تر کردید آقایان زرنگ

  • ناشناس
    0

    آقای وزیر خیلی از خود متشکری! سیرید واز گرسنه ها خبرندارید! زمان انتخابات از هر محله دورافتاده ای سردرمیارید وخودتونو حامی محرومین ومردم نشون میدید.سروته حکومت وقیح ونمک نشناس وپرروهستن.

  • ناشناس
    0

    زنگنه آدم نادانی بیش نیست

  • هم وطن
    0

    جناب زنگنه شرافت و اعتبارد را دادی نفرین مردم را خریدی،ننگ بر تو و همدستانت که مثل عبیدالا عمل کردی همنشینش باشی

  • مجید ناظمی
    0

    اینکه قیمت حامل های انرژی میبایست اجرا میشد درست است . رقم 3000 تومان هنوز هم کم است ولی کار یک شبه و تصمیم بدون اطلاع . با این شرایط سخت . بسیاری از مردم را تحت فشار بیشتر قرارداد .و سبب این آشوب ها شد . سرکوب این آشوب ها مشکل را حل نکرد بلکه ریشه را متورم تر نمود و میشود گفت بحران های بعدی ایجاد میشود . یکی از این بحران های آتی در سال جدید رخ میدهد . زیرا که با گران شدن قیمت ها در انتهای سال باید منتظر یک شرایط بد اقتصادی به گفته بانک جهانی خواهیم داشت . اینکه آقای زنگنه میفرمایند به خوبی اجرا کردم و دستاورد خوبی داشت . فقط زمینه پیروزی خود را گفته که موفق شدو برای خودش دستاورد داشت . ولی نتیجه آن متاسفانه فاصله بیشتر بین نظام و مردم پدید آمد . متاسفانه با هر شخصی که صحبت میکنی . چه موافق و یا مخالف . هیچ یک از حرفهای حاکمان را نمی پذیرند. اینکه ما نمیدانستیم اینها دشمن خارجی بودند . وجه اضافه شدن بنزین را صرف خودشان میکنیم و یک ریال هم به خزانه نمیرود وووووو هیچ کس نمیپذیرد . و میشود گفت این حرف ها برای دلداری به خودشان میباشد و کسی آن را باور ندارد. در این کشور چه در اعصار گذشته و آینده هیچگاه دولت و ملت خود را به هم نزدیک نمیدانند .مجید ناظمی

  • محمود مقصودی
    0

    برای نابودی اقتصاد ایران خیلی بیش از حد زحمت میکشن دستشون درد نکنه

  • بهروز
    0

    شنیدم اگه بر علیه زنگنه حرفی بزنیم ،آدمهای دور و برش برامون پاپوش درست میکنند...میگن قدرتش از ریئس‌جمهور بیشتره...پس اون دنیا تو جهنم منتظرت میمونم...من از خودم اطلاعی ندارم که کدوم قسمت جهنم برم اما قطعا تو یکی از دوزخیان خواهی بود...

  • رضا ج ز
    0

    تفاوت شما با راه زن ها اینه که اونا ب زور دزدی میکنن از مردم، شما قانونی خدا نسلت رو برداره از کره زمین. ننگ بر تو زنگنه

  • عع
    0

    به خوبی با کشتن مردم اجرا شد به فقر بیشتر مردم آقا ما حاضریم بجای ۵۰ تومنی که یکسری هم نمیگیریم به عنوان یارانه معیشتی حاضریم ماهیانه نفری ۶۰ تومن برای جیب شما دزدها واریز کنیم تا بیشتر از این گرونی به ملت فشار نیاره بخدا همه مردم راضی اند این مبلغ رو واریز کنند

  • سید
    0

    من مهمترین چیزی که از این حرف بر اش کردم اینه که : اینها با این کارشون دنبال آشوب و اقتشاش بودن که به خوبی انجام شد

  • وطندوست
    0

    خجالت بکش اقای زنگنه توسربازصفرهم نیستی ولی خودت راژنرال نامیدی مردم رابیچاره کردی اظهارفضل هم میکنی شرم اوره

  • علی
    0

    فقط باید تآسف خورد و گفت که خودتی..

  • غلامی
    0

    من موندم این بنزینی که گرون شد چه استفاده به حال مردوم داشت که یکسره بخورده مردوم کردین این گرونی به استفاده مردومه خدا لعنت کنه شماها رو مثل این میبونه شب به مون نون خالی بدن وهی بگن اجب چلوگوشتیه..... این دولت مردوم چی فرز کرده خدا میدونه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها