واکنش ظریف به آزمایش موشک هسته‌ای رژیم‌صهیونیستی

چرا اروپایی‌ها فقط برای موشک‌های ایران تا مرز سکته پیش می‌روند؟

وزیر خارجه کشورمان در توئیتر نوشت: اسرائیل امروز یک موشک هسته‌ای را با هدف [قدرت‌نمایی در برابر] ایران آزمایش کرد.

چرا اروپایی‌ها فقط برای موشک‌های ایران تا مرز سکته پیش می‌روند؟

او ساعاتی پس از انتقادات موشکی اروپا تصریح کرد: سه کشور اروپایی هیچ‌گاه از تنها زرادخانه هسته‌ای موجود در غرب آسیا که مجهز به موشک‌هایی است که واقعاً برای حمل کلاهک‌های هسته‌ای طراحی شده‌اند گلایه‌ای مطرح نمی‌کنند ولی برای موشک‌های دفاعی و متعارف ما برافروخته شده و تا مرز سکته پیش می‌روند.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    وظیفه ی وزارت امور خارجه ی ج.ا.ا چیست؟ --- بزرگ ترین وظیفه وزارت امور خارجه ج.ا.ا این است که کا گزران آن پیوسته و بی وقفه اقدام ضد بشر و استعماری آمریکا را در به کار گیری قدرت پول خود ، که جنبه گردش و داد ستد جهانی پیدا کرده ، و علیه کشورهای مستقل و ملتهای آزاده جهان با زیر پا گذاشتن همه حقوق انسانی و عرف انسانی این قدرت را به کار می برد ، بلحاظ حقوق انسانی بین الملل و عرف انسانی جهان زیر سئوال ببرند. وزارت امور خارجه ج.ا.ا باید خود را همیشه موظف بداند با بسیج کردن کشورهای مستقل جهان در همه ی محافل بین المللی و جهانی و در همه ی مناسبتها محکومیت و از بین بردن این روش ضد بشری و استعماری آمریکار را خواستار شود . این وزارتخانه ی کلیدی که یکی از مهم ترین نهادهای نظام عدالت محور اسلامی است و جهان عرصه اساسی فعالیت آن است باید پیوسته و با تحمل سختیها و با کمال برد باری و شکیبایی که مؤمنان راستین خدا پرست در دفاع از حقوق مشروع بشر از آن برخوردارند این روش ضد بشری و سایر روشهای جنایت بار آمریکا را با کمک مسلمات حقوق انسانی بین الملل و عرف انسانی جهانی رسوا سازد و با منطق حقوق و عرف انسانی همیشه خواستار نابودی روشهای انسان ستیز آمریکا و هم پیمانان و اقمار و دست نشاندگان آمریکا شود .

  • ش.م
    0

    نه باباااا

  • رضا
    0

    اگرما نظام آموزش و پرورش کنونی خودمان به جز پزشکی نه در مهندسی پزشکی که آز زمان طاغوت بدبسته شده که مادر علوم پایه کاربردی و مهندسی وابسته شویم عوض شود آن زمان اروپا و آمریکا برای همیشه سکنه خواهد کرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها