کشف گوشت‌های آلوده و 1400 لیتر مشوربات الکلی دست‌ساز در تهران / سرکه تقلبی بلای جان مردم

سخنگو سرکلانتری نهم پایتخت گفت: حدود 9 تن از انواع و اقسام گوشت قرمز، ضایعات گوشت مرغ و گوشت برخی دیگر از حیوانات، با همت و تلاش همکاران‌مان در مجموعه سرکلانتری نهم پلیس پیشگیری پایتخت کشف شد.

کشف گوشت‌های آلوده و 1400 لیتر مشوربات الکلی دست‌ساز در تهران / سرکه تقلبی بلای جان مردم

سرهنگ علایی، سخنگو سرکلانتری نهم پلیس پیشگیری پایتخت، گفت: این گوشت‌ها در مکانی جمع آوری می‌شد و پس از آن با ریختن در دستگاه چرخ گوشت و بسته‌بندی و در نهایت قرار دادن آن در سردخانه نگهداری می‌شد. پس از مدتی این گوشت‌های بسته‌بندی شده در سطح رستوران‌های محدوده توزیع و پخش می‌شد تا برای تهیه کباب کوبیده مورد استفاده قرار گیرد و در اختیار مردم گذاشته شود.

علایی در ادامه با کشف سرکه‌های آلوده پرداخت و اظهار کرد: همکاران ما در مجموعه سرکلانتری نهم موفق شدند افرادی را که اقدام به تهیه و توزیع سرکه‌های آلوده و نامرغوب می‌کردند دستگیر کنند. این افراد با استفاده از اسید و آب‌های آلوده نظیر آب‌های راکد و پس از آن افزودن رنگ‌های غیرمجاز اقدام به تهیه سرکه خوراکی می‌کردند، پس از آن نیز با چسباندن برچسب‌های تقلبی به عنوان سرکه مرغوب و کارخانه‌ای اقدام به توزیع می‌کردند و به راحتی سلامتی مردم را به خطر می‌انداختند.

سخنگوی سرکلانتری نهم پلیس پیشگیری در رابطه با کشف دستگاه استخراج ارزهای دیجتالی نیز عنوان کرد: خوشبختانه طی کار عملیاتی و تخصصی پلیس، باند استخراج ارزهای دیجیتالی منهدم شد و اعضای آن نیز در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند. از این بند چندین دستگاه استخراج ارز دیجتالی کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به انهدام باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست‌ساز در محدوده استحفاظی سرکلانتری نهم پلیس پیشگیری پایتخت، بیان کرد: خوشبختانه چندین کارگاه تولید مشروبات الکلی دست‌ساز که سلامتی جوانان را به خطر می‌اندازد و حتی در مواقعی نیز باعث مرگ افراد شده است، متلاشی شد و حدود 1400 لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز نیز کشف شد و با دستور قضایی نیز معدوم خواهد شد.

او در پایان عنوان کرد: یک قبضه اسلحه شکاری دو لول به همراه تعدادی فشنگ نیز توسط ماموران سرکلانتری نهم پایتخت کشف و ضبط شد، اشرار قصد داشتند با استفاده از این اسلحه در اغتشاشات گذشته حضور یابند که خوشبختانه با کار سریع پلیسی از این اقدام آن جلوگیری شد.

منبع: برنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها