یک نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:

نیامدن مردم پای صندوق‌ها یعنی انتخاب حداقلی

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مشارکت مردم در انتخابات مجلس به دلیل عملکرد این دوره از مجلس کم شود به مردم حق می‌دهم ولی رای دادن هم حق است هم تکلیف.

نیامدن مردم پای صندوق‌ها یعنی انتخاب حداقلی

محمدجواد ابطحی نماینده مجلس شورای اسلامی پس از ثبت‌نام برای انتخابات مجلس در خبرنگاران حاضر در وزارت کشور، اظهار کرد: حرمت امامزاده به متولی آن است، ما بارها به این مسئله در مجلس پرداختیم که اگر بخواهیم بقیه مسائل کشور درست ریل‌گذاری شود مجلس باید توانمند باشد.

وی افزود: اگر دنبال شفافیت بودیم به خاطر همین است. اگر گفتیم نمایندگانی که به جای مسائل کلان ملی دنبال مسائل کوچک هستند، به مجلس ضربه می زنند به خاطر همین است.

ابطحی با بیان اینکه مجلس دهم در بعد نظارتی ضعیف بود، گفت: برخی لوایحی که در این مجلس مطرح شد نیز اگر توجه کنیم طرحها و لوایحی مقطعی بود. البته اولین مشکل آیین نامه مجلس است که باید درست سود و خود نمایندگان آن را اصلاح کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: امیدوارم با ترکیب مجلس جدید مشکلات مجلس فعلی حل شود. اگر مشارکت مردم در انتخابات مجلس به دلیل عملکرد این دوره از مجلس کم شود به مردم حق می‌دهم ولی رای دادن هم حق است هم تکلیف نمی توان گفت به خاطر عملکرد مجلس رأی نمی دهیم.

ابطحی در پایان گفت: نیامدن مردم پای صندوق‌ها یعنی انتخاب حداقلی. من نیز تصمیم گرفتم که از تهران و با همکاری جبهه پایداری وارد انتخابات شوم.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها