استانبول در صنعت گردشگری از پاریس هم پیشی گرفت

کشور ترکیه یکی از کشورهای پیشرو در صنعت گردشگری است و پرچمدار این صنعت در کشور ترکیه، شهر استانبول می‌باشد.

استانبول در صنعت گردشگری از پاریس هم پیشی گرفت

استانبول دارای زیبایی‌ها و جذابیت های فراوانی می باشد و همین موضوع سبب شده تا بسیاری از افراد نسبت به بازدید از جاذبه های مختلف گردشگری این کشور و خدمات متنوعی که دارد بهره ببرند.

لذا اخباری که از سمت استانبول برای ما مخابره می‌ شود، حاکی از آن است که استانبول هم اکنون در جذب گردشگر و پیشبرد صنعت گردشگری، از شهری مانند شهر پاریس که به عنوان یک قطب بلامنازع گردشگری در اروپا محسوب می شود پیشی گرفته و بسیاری از گردشگران را نسبت به خود جذب کرده است. دلایل مختلفی در این پیشی گرفتن از کشورهایی مانند فرانسه و شهری مانند پاریس وجود دارد که همگی دست به دست هم داده ‌اند تا کشور ترکیه و شهر استانبول را به یک قطب گردشگری تبدیل نمایند.

لذا ما در ادامه قصد داریم تا اخباری که از جاذبه های گردشگری، خدمات بسیار عالی، هزینه پایین و آب و هوای مطلوبی که در سفر به تور استانبول وجود دارد را برای افراد مورد بررسی قرار داده و دلایل پیشبرد صنعت گردشگری در استانبول را مشخص نماییم. چنانچه شما نیز به این موضوع علاقه مند می باشیم تا پایان این خبر ما را همراهی کرده و از مطالبی که در این مورد عنوان می ‌شود استفاده نمایید.

وجود جاذبه های گردشگری در استانبول ترکیه

وجود جاذبه ‌های گردشگری در استانبول ترکیه باعث شده تا تور استانبول نسبت به سایر تورهای اروپایی توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. شاید تصور کنید که تنها ایرانیان می باشند که تور استانبول را برای خود انتخاب می نمایند؛ اما ما به شما می گوییم که سخت در اشتباه می باشید. اخباری که از مرزهای کشور ترکیه و شهر استانبول به دست ما می ‌رسد، حاکی از آن است که تنها چند درصد از گردشگران شهر استانبول را ایرانیان تشکیل می دهند.

از جاذبه های گردشگری که در استانبول ترکیه وجود دارد و افراد می ‌توانند به آن ها سرک بکشند باید به جاذبه‌ های گردشگری چون ایاصوفیه که نماد شهر استانبول و کشور ترکیه محسوب می شود، قصر توپکاپی، مسجد آبی یا مسجد سلطان احمد، بازار بزرگ استانبول، آب انبار باسیلیکا، برج گالاتا، کلیسای چورا استانبول، موزه باستان شناسی استانبول، کاخ باشکوه دلما بهچه، مسجد سلیمانیه، مسجد رستم پاشا، موزه هنر مدرن استانبول، بازار ادویه استانبول، ایاصوفیه کوچک، موزه هنرهای ترکی و اسلامی، قلعه یدیکوله، موزه پرا استانبول، خیابان استقلال و میدان تقسیم و... اشاره کرد.

تمامی این جاذبه‌های گردشگری امروزه سبب شده تا بسیاری از افراد مقصد گردشگری خود را در استانبول پیدا کرده و از جاذبه‌ های گردشگری این شهر زیبا لذت ببرند. می ‌توان گفت که جاذبه ‌های گردشگری در پیشبرد صنعت گردشگری استانبول تاثیر بسیار زیادی داشته است.

خدمات بسیار عالی در استانبول

گفتنی است شهر استانبول به عنوان پایتخت کشور ترکیه، دارای خدمات بسیار زیادی می باشد و همین خدمات سبب گردیده تا در پیشی گرفتن صنعت گردشگری استانبول از سایر شهرهای معروف گردشگری کمک بسیار شایانی شود. در مورد خدمات منحصر به فردی که در شهر استانبول وجود دارد، باید به هتل های با کیفیت، خدمات حمل و نقلی، رستوران های مختلف محلی و بین المللی و بسیاری دیگر از خدماتی که گردشگران نیاز به آن دارند اشاره کرد.

این خدمات توسط تورهای مختلف به افرادی که سعی دارند استانبول را به عنوان یک مقصد گردشگری مورد استفاده قرار دهند ارائه می‌ شود. گفتنی است آژانس مسافرتی آمادای به عنوان یکی از ارائه دهنده های تور استانبول سعی کرده تا خدمات سفر به استانبول به عنوان یک جاذبه گردشگری با کیفیت را در اختیار افراد قرار دهد.

همانطور که واضح هست این خدمات در کنار جاذبه‌ های گردشگری موجب شده تا بسیاری از افراد تور استانبول را برای خود انتخاب کرده و به آن سفر نمایند. گفتنی است کیفیت خدمات در مقایسه با شهری مانند پاریس آنچنان تفاوت ندارد و همین موضوع سبب گردیده تا استانبول به عنوان یک شهر آسیایی اروپایی از دیگر رقبای خود چیزی کم نیاورد.

هزینه پایین سفر با تور استانبول

از دیگر دلایلی که در استانبول به عنوان یک مقصد گردشگری در حال پیشی گرفتن از سایر مقاصد گردشگری می باشد، هزینه پایین سفر به این شهر می باشد. لذا خدماتی که در استانبول به افراد ارائه می ‌شود در کنار هزینه هایی که از مسافران گرفته می شود، به هیچ وجه قابل مقایسه نیست و همین موضوع سبب شده تا بسیاری از افراد نسبت به انتخاب تور استانبول و سفر به این شهر زیبا اقداماتی را انجام دهند.

آژانس مسافرتی آمادای به عنوان یکی از ارائه دهندگان خدمات مسافرتی، سعی کرده برای قیمت تور استانبول کمترین هزینه را در سفر به این شهر از گردشگران اخذ نماید. توصیه ما به شما این است که به جای سفر به شهری مانند پاریس که برای تفریح و گردش مورد توجه قرار می گیرد، سعی کنید استانبول را انتخاب نمایید. لذا هیچ چیزی از شهری مانند پاریس کم ندارد و شما را به خوبی تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. گفتنی است خدماتی که در طول سفر به تور استانبول به افراد ارائه می شود در هزینه تاثیر گذار می باشد. به طور مثال اگر شما یک هتل ۵ ستاره را انتخاب کنید در مقایسه با یک هتل سه ستاره پول بیشتری باید بپردازد. اما چیزی که وجود دارد این است که هزینه یک هتل پنج ستاره در استانبول در مقایسه با هزینه ی هتل ۵ ستاره در پاریس زمین تا آسمان متفاوت است.

آب و هوای مطلوب

از دیگر عواملی که باعث رونق صنعت گردشگری استانبول شده است، باید آب و هوای مطلوب آن را نام برد. استانبول به عنوان یکی از شهرهای اروپایی و آسیایی دارای آب و هوای بسیار مناسبی می باشد. این شهر دارای هوایی چهار فصل می باشد و شما به خوبی می توانید تفاوت بهار، تابستان، پاییز و زمستان را درک نمایید. البته در زمستان برفی نخواهید دید و در تابستان نیز درجه هوا از ۳۰ درجه تجاوز نمی کند و همین موضوع سبب گردیده تا بسیاری از افراد استانبول را از لحاظ آب و هوایی به عنوان یک قطب گردشگری محسوب کنند.

البته آب و هوای این شهر هیچ گاه به آب و هوای پاریس نمی ‌رسد اما چیزی از آن کم ندارد. توصیه ما به افراد این است که زمانی را برای سفر به استانبول انتخاب نمایید که طبق سلیقه شما باشد. ممکن است که در تابستان با توجه به گرمای نه چندان زیاد هوا افراد دوست نداشته باشند در استانبول تردد کنند و جذابیت های سفر آن ها از بین برود. پس بهتر است با انتخاب بهترین زمان سفر بهترین سفر را داشته باشید.

بحث پایانی

در پایان می توان گفت که استانبول در مقایسه با سایر جاذبه ‌های گردشگری که از قدیم الایام نام آن ها در میان بوده است، چیزی کم ندارد. لذا امروزه گردشگران، استانبول را به عنوان یکی از معتبرترین جاذبه ‌های گردشگری در سطح دنیا به حساب می آورند. چنانچه شما نیز قصد دارید تا از استانبول بازید نمایید، توصیه ما به شما این است که با استفاده از یک آژانس معتبر که دارای خدمات کافی برای سفر می باشد، این سفر را انجام دهید. آژانس مسافرتی آمادای می تواند بهترین گزینه برای انجام تور سفر به استانبول و بازدید از جاذبه‌ های گردشگری این منطقه باشد.

همچنین می توانید جهت تهیه و رزرو ، تور استانبول نوروز 99 و تور اروپا نوروز به سایت amadaytravel.com سر بزنید و یا با شماره 02122226881 تماس حاصل فرمایید.

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها