مردان پلید زن قربانی را زنده زنده آتش زدند

در سال‌های اخیر تجاوز و خشونت علیه زنان در کانون توجه جامعه هند قرار گرفته است.

مردان پلید زن قربانی را زنده زنده آتش زدند

یک زن ۲۳ ساله هندی که که چند نفر را به تجاوز گروهی به خود متهم کرده بود در راه دادگاه رسیدگی به شکایتش در شمال هند توسط گروهی مرد آتش زده شد. گفته شده دو نفر از مهاجمان از کسانی بودند که به تجاوز به این زن متهم شده بودند.

این زن جوان در حال حاضر در بیمارستانی در ایالت اوتارپرادش در شمال هند بستری است و به خاطر وسعت سوختگی وضعیتش بحرانی توصیف شده است.

پلیس گفته پنج مرد از جمله دو نفری را که ادعا شده به این زن تجاوز کرده بودند، به ظن آتش زدن او بازداشت کرده است.

این زن در حال رفتن به ایستگاه قطار بود که چند مرد به او حمله کردند. این مردان سپس او را به محلی در نزدیکی ایستگاه قطار برده و در آن جا آتش زدند.

این حادثه در منطقه‌ای اتفاق افتاده که اخیرا یک مورد دیگر تجاوز در آن جا گزارش شده بود.

پلیس در ماه ژوئیه تحقیقاتی را علیه یکی از اعضای حزب حاکم آغاز کرد. این تحقیقات پس از آن شروع شد که یک زن که او را به تجاوز متهم کرده بود در یک حادثه رانندگی بشدت مجروح شد.

در ماه نوامبر یک زن ۲۷ ساله در شهر حیدرآباد مورد تجاوز قرار گرفت و به آتش کشیده شد. پس از پیدا شدن جسد سوخته این زن در پی ناپدید شدنش در هفته گذشته، اعتراضاتی در سراسر هند برپا شد.

تجاوز و خشونت جنسی علیه زنان از دسامبر سال ۲۰۱۲ و پس از تجاوز گروهی و قتل یک زن جوان در اتوبوسی در دهلی، پایتخت در کانون توجه در این کشور قرار گرفته است.

براساس تازه‌ترین آمار دولتی، پلیس ۳۳ هزار و ۶۵۸ مورد تجاوز را فقط در سال ۲۰۱۷ ثبت کرده که به معنای آن است که روزانه به طور متوسط ۹۲ مورد تجاوز در این کشور صورت می‌گیرد.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها