تجاوز به زن شوهردار در داخل شرکت

زن شوهردار که بعد از تعطیل شدن محل کارش به خاطر جاماندن موبایلش به شرکت بازگشته بود از سوی سرایدار هدف تجاوز قرار گرفت.

تجاوز به زن شوهردار در داخل شرکت

این پرونده در دادگاه کیفری یکی از استان های غرب کشور تحت بررسی است.
چندی پیش زنی در حالی که آشفته و نگران بود خود را به پلیس رساند و ادعا کرد در محل کارش به وی تجاوز شده است.
این زن گفت: اگر زرنگی نمی کردم الان کشته شده بودم چون سرایدار عامل تجاوز بود و از ترس اینکه شناسایی نشود قصد قتل مرا داشت.
مریم افزود: امروز مثل همیشه از شرکت خارج شدم و با ماشین دوستم به خانه رفتم از آنجاییکه منتظر تماس مهمی بودم در کیفم به دنبال موبایلم گشتم چند دقیقه ای طول نکشیده بود که شوهرم به خانه زنگ زد و گفت موبایلم زنگ می خورد اما کسی پاسخگو نیست .
زن ۳۵ ساله ادامه داد: یادم افتاد آخرین بار در شرکت با موبایلم حرف زده و آنرا به شارژ زدم سریع راه افتادم و به شرکت رفتم سرایدار که جوانی ۲۸ ساله و از شهر دیگری به اینجا آمده در را به رویم باز کرد گفتم به سراغ موبایلم آمدم خنده ای کرد و اجازه داد داخل بروم خودم را به اتاقم رساندم و موبایلم را برداشتم و وقتی به سمت در خروجی برگشتم سرایدار را دیدم که با چاقویی جلویم ایستاده است و می خندد پرسیدم اکبر اینجا چه می کنی حرفی نزد به سمتم دوید و چاقو را زیر گلویم گذاشت بعد خواست لباس هایم را در آورم که به التماس افتادم و گفتم شوهر دارم اما او اصلا گوش نمی داد تا اینکه از ترس تن به خواسته اش دادم و اکبر به من تجاوز کرد.
مریم گفت: وقتی فهمیدم او می خواهد من را به قتل برساند به دروغ گفتم مدت ها بود با شوهرم اختلاف داشتم و حالا از آن روز به بعد می توانیم پنهانی ارتباط داشته باشیم او هم فریب خورد و شماره موبایلش را هم به من داد و وقتی از شرکت بیرون آمدم تصمیم گرفتم شکایت کنم.
با ادعاهای این زن و دستور قضایی بلافاصله اکبر بازداشت شد و با پذیرفتن تجاوز به مریم گفت: وسوسه شدم از مدتها پیش این زن را می دیدم و از او خوشم می آمد و وقتی با هم تنها شدیم به فکرم رسید به او تجاوز کنم اما اصلا قصد قتل نداشتم او را ترساندم تا ماجرا را به کسی نگوید.

منبع: خبرگزاری فارس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • اصلان
    1

    به نظرم سرایدار فریب خورده لطفن بیشتر بررسی کنید زن شوهر دارررر سر و گوشش میجنبیده احتمالن

    نظرات شما -
    • فقط خدا
      1

      برادرم نمیشه راحت قضاوت کرد زن تقصیر دارد یا خیر ولی نباید اون آقا این کارو میکرد خیلللللی سخته من خودم متاهلم اگه کسی چشم بد بهم داشته باشه خدا شاهده زجر میکشم عذاب اور برام چن عاشقانه زندگیم و همسرمو دوس دارم

    • حسن
      2

      از کجا معلومه زنه شول ول نبوده باشه .غیر ممکنه به زور تجاوز کرده باشه سرابه دار .سرابه داررو تحریک کرده احتمالا.موبایل اینقدرواجب بوده.با یه همراه میرفته.احتمالا موبایلش مخفی کاری داشته که تنها رفته.قاضی زرنگ باشه طرزلباس پوشیدند خانم رو قیاس کنه میفهمم مقصر کیه.چرا مبایلشو چک نکردند .از کجا مبایلش اونجا جامونده.شاید موبایل و بهانه کرده رفته دنبال فساد.

  • کاربر ناشناس
    0

    واقع ان در اسلام شرماوراست تر ابه شیرمادرتانبدونمحاکمهاعدامکنیددنیاپرازجنایتشده

  • بینام
    0

    با چاقو یه سرایدار تهدید کنه؟ چه خبره خدایا سرایدار که یعنی همون جاروکشهای قدیم و نظافتچیهای الان چقدر پرو شدن؟ باید اینا تو زندان بپوسند

  • ناشناس
    0

    خدایا خودت دست بکار شو. این جرسومه های فاسد را از روی زمین پاک کن این سگ چندین خانواده وفرزندان وشوهر این خانم را بطور وحشتناکی نابود کرده.اعدام انی با شکنجه تمام بطور عاجل عملی گردد.اقای رییسی اینجاست باید فوری عمل کرد. نه جوانانی که برای کار وفقر اعتراض کرده اند.به زندان بروند.

  • جواد
    0

    اعدام !!!

  • عبدالحليم کوهی
    0

    یک مجازات به این شخص بکنن تازنده هست از زنده بودنش پشیمون بشه

  • رضا
    0

    در این موارد نباید احساسی برخورد کرد. کشور ما بالاترین نرخ اعذام نسبت جمعیت داریم آیا جنایت و تجاوز و قاچاق مواد کم شده؟ اعدام یعنی پاک کردن صورت مسئله ولی بهبود اقتصاد کشور و داشتن شغل مناسب و مسکن جوانان را ترغیب به ازدواج و باعث می‌شود جذب مواد مخدر یا بزه کاری نشوند. آیا این شرایط در کشور مهیاست؟در کنار مجازات متجاوزان و متخلفان باید با مسائل اینچنینی ریشه ایی برخورد کرد.

  • اشکان مزدکی
    1

    در کشوری که مسئولین باعنوان اسلامی خلاف اخلاق عمل کنند از انسانیت هم خبری نیست.

  • کاربر ناشناس
    0

    مردی که به زن شوهردار این کارا بکنه باید سنگ سارش کنند ببشعوره اون مرد

  • رضا
    0

    این اولین مورد نیستدواخرین هم نخواهد بود .مدیران شرکتها باید را انتخاب واستخدام کار کنان ومخصوصا نگهبان ها وسرایدارها دقت کنند که امین و مورد وثوق باشند .کارکنا ن وزنان نیز باید هوشیار ومراقب باشند هنگام رفت وامد وارتباطات بین همکاران خود .ودستگاه قضا نیز باید شدت عمل وقاطعیت داشته باشد .این خانم نباید بتنهایی میرفت نکته همین جاست .

  • بینام
    0

    واقعا جای تاسف داره تو یه کشور اسلامی یه همچین کارهای روز به روز داره بیشتر میشه ولی آقای که میگی سرایدارای قدیم نظافتچی های امروز پرو شدم یخورده ادب داشته باش وگرنه آدرس بدی میام برا ادب کردنت

  • ت ت
    0

    چقدراین موضوع زیادبه گوش میخوره.جدا انسان وحشت میکنه .خدارحممون کنه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها