زاکانی نتوانست حتی یک محله قم را نام ببرد/ زاکانی: عجله نکن؛ بعدا؛ التماس دعا

علیرضا زاکانی در اولین مواجهه خود با خبرنگاران قم پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس نتوانست حتی یک محله و بافت فرسوده قم را نام ببرد و بجای آن گفت: عجله نکن؛ بعدا؛ التماس دعا.

زاکانی نتوانست حتی یک محله قم را نام ببرد/ زاکانی: عجله نکن؛ بعدا؛ التماس دعا

علیرضا زاکانی از چهره‌های سیاسی تهران که پیش از ظهر امروز به فرمانداری قم مراجعه و در انتخابات مجلس از قم ثبت‌نام کرد، در اولین مواجهه با خبرنگاران قم نتوانست پاسخ درستی در‌باره شناخت خود از قم بدهد.

وی ضمن طرح انتقاداتی از دولت و مجلس تاکید کرد: قم یک گوهر ناشناخته و یک استان جهانی است.

زاکانی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه مهمترین مشکلات شهری قم را چه می‌دانید، گفت: بحث کلی همین مترو و زیرساخت‌های حمل و نقل و همچنین عدم استفاده از امکانات چاپ و نشر در این استان و شهرک‌های صنعتی است.

وی در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین پروژه‌های معطل‌ مانده درون‌شهری قم را کدام پروژه‌ها می‌دانید و آیا این پروژه‌ها را می‌شناسید، گفت: عجله نکن؛ بعدا.

زاکانی در ادامه در پاسخ به این سئوال که اگر شما می‌خواهید نماینده مردم شهر قم باشید، آیا نباید قم را به درستی بشناسید، گفت: قطعا ظرفیت‌هایی در قم هست و ما باید بافت‌های فرسوده را احیا کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که دو، سه نقطه بافت فرسوده قم را که نیاز به توجه دارند را نام ببرید، گفت: التماس دعا.

منبع: ایلنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • سجاد
    0

    چه فرقی میکند. ایشان به یک نهادی وصل است که هرکار بخواهند میتوانند بکنند

  • کاربر ناشناس
    0

    کسی به این رای نمیده

    نظرات شما -
    • میثم
      0

      بدون شک از انقلابی ترین و پاک ترین افراد مجلس هست حداقل نطق های جنجالی وی در دفاع از حقوق مردم رو بیاد دارید.مردم قم باید افتخار کنند چنین عزیزی در شهر قم کاندیدا شده بهرحال خعلی بهتر از کسایی هست ک اصلا حرف نمیزنند و وقتی ب مجلس میرن خودشونو گم میکنن افراد باسابقه تنها نیاز مجلسه یازدهمه وگرنه استقبال بسیار پایین خواهد آمد

  • نعمتی
    0

    اقای زاکانی مگر در عمرش یک شب در قم خوابیده که محله های قم رو بشناسه

  • میثم
    0

    درود بر زاکانی عزیز جانباز شریف دوران جنگ و مردی خدوم و باغیرت که زمانی ک خیلی از نمایندگان درمقابل تخلفات سکوت کرده بودند ایشان بااینکه نماینده نبودند ولی چندین پرونده رو تحویل مراجع قضایی دادند خدا حفظتون کنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها