منتظر اصلاح طلبان در مشهد باشید

رئیس شورای شهرستان مشهد گفت:معمولا اصلاح‌طلبان روز آخر ثبت‌نام می‌کنند.

منتظر اصلاح طلبان در مشهد باشید

رئیس شورای شهر ستان مشهد با اشاره به دوره قبل مجلس شورای اسلامی آمار ثبت‌نام بانوان را ۱۰۸ نفر عنوان کرد و گفت: این دوره تاکنون تعداد کمتری از بانوان ثبت‌نام کرده‌اند، اگر میزان مشارکت جامعه در سطح کلان افت کرده اصلاح‌طلبان هم بخشی از این جامعه هستند اما معمولا اصلاح‌طلبان روز آخر ثبت‌نام می‌کنند.

شهناز رمارم که برای بازدید از ستاد انتخابات شهرستان مشهد در فرمانداری حضور یافته بود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از همه جناح‌ها کسانی که می‌توانند کاندیدا شوند و امکان ثبت‌نام دارند می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

رئیس شورای شهرستان مشهد در واکنش به حضور کمرنگ اصلاح‌طلبان برای ثبت‌نام در انتخابات بیان کرد: اصلاح طلبان کمی واقع‌نگر هستند و احتمالا بر اساس شرایط جامعه است.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است اصلاح‌طلبان نظرات خودشان را بر اساس اطلاعیه‌هایی که صادر می‌کنند اعلام کرده و آنچه در فضای اطلاع‌رسانی می‌بینیم احزاب مختلف از جمله انجمن روزنامه‌نگاران، شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان و احزاب دیگر دعوت همگانی برای ثبت‌نام از همه را انجام داده‌اند.

رمارم با بیان اینکه اگر مردم ثبت‌نام نکردند بحث دیگری است، خاطرنشان کرد: باید اول ببینیم کل ثبت‌نام این دوره نسبت به دوره قبل چطور بوده و اگر سطح مشارکت بالا آمده و اصلاح‌طلبان درصدشان کم شده، می‌شود گفت استقبال اصلاح‌طلبان کاهش یافته است.

عضو شورای شهر مشهد با اشاره به دوره قبل مجلس شورای اسلامی آمار ثبت‌نام بانوان را ۱۰۸ نفر عنوان کرد و گفت: این دوره تاکنون تعداد کمتری از بانوان ثبت‌نام کرده‌اند، اگر میزان مشارکت جامعه در سطح کلان افت کرده اصلاح‌طلبان هم بخشی از این جامعه هستند اما معمولا اصلاح‌طلبان روز آخر ثبت‌نام می‌کنند.

وی در واکنش به بی‌اطلاعی رئیس‌جمهور از مسئله بنزین تصریح کرد: رئیس‌جمهور هیچ وقت هیچ جا ادعا نکرده اصلاح‌طلب است، اصلاح‌طلبان فقط زمینه رأی رئیس جمهور را فراهم کردند و به نسبتی که این زمینه را فراهم کردند قطعا در موفقیت‌های رئیس‌جمهور شریک هستند.

رمارم افزود: در مسائلی که رئیس‌جمهور ناموفق بوده قطعا اصلاح‌طلبان مسؤولیت می‌پذیرند و عذرخواهی هم کردند و خواهند کرد اما آنچه مسلم است حرف رئیس‌جمهور را باید از خودش پرسید.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها