مازیار در نقش احیا کننده ملوان

مازیار زارع بازیکن سابق تیم پرسپولیس یکی دو فصلی است که مربی ملوان شده است و این فصل در کنار محمد احمدزاده تلاش می کند که مانع از نابودی قوی سپید خزر شود.

مازیار در نقش احیا کننده ملوان

مازیار زارع که در غیاب محمد احمد زاده محروم به تنهایی ملوان را در برابر رایکا همراهی می کرد در جریان این بازی خون و دل های زیادی در کنار زمین خورد و البته دستاورد تلاش او در هدایت تیم و هم چنین جنگندگی بازیکنان در زمین سه امتیاز شیرین و حیاتی بود. سه امتیازی که موجب شد تا ملوان رفته رفته مهیای خداحافظی با تیم های انتهای جدول شود. این بازی - بازی 6 امتیازی برای ملوان بود به این خاطر که ملوان و رایکا دو تیم همسایه در انتهای جدول بودند. ملوان با وجود پیروزی در این دیدار هنوز یکی از سه نامزد سقوط به دسته دوم بشمار می رود و برای ماندن دست کم باید یک پله جهش دیگر در جدول رده بندی داشته باشد.

ملوان در شرایطی موفق به شکست رایکا در بابل شد که رایکا با هادی شکوری تبدیل به تیم خوبی شده بود و امتیازات خوبی را هم جمع کرد. البته این برای اولین بار نبود که مازیار زارع در نقش سرمربی تیم ملوان ظاهر می شد. او و پژمان نوری همه هم و غمشان زنده کردن دوباره ملوان است. هر چند رسیدن به این مهم به شرطی خواهد بود که تیم اسپانسر مالی پیدا کند. در غیر اینصورت با دست خالی و همه حرص و جوش هایی که مربیان در کنار زمین می خورند نمی شود امتیاز جمع آوری کرد. دلیل هم واضح و روشن است؛ فوتبال سال های سال است که حرفه ای شده است.

مازیار زارع و پژمان نوری ماموریت سختی را بر عهده گرفته اند به این خاطر که ملوان برای مردم انزلی مهم است و اگر دست کم تیم در دسته اول نماند این سقوط بخشیدنی نخواهد بود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها