اورتون 3-1 چلسی

سه امتیاز شیرین تافی‌ها مقابل شاگردان لمپارد

اورتون پس از شکست سنگین در دربی مرسی ساید امروز با مربی موقت خود دانکن فرگوسن توانست چلسی را با نتیجه غیرمنتظره 3-1 شکست دهد.

سه امتیاز شیرین تافی‌ها مقابل شاگردان لمپارد

از هفته 16 لیگ برتر اورتون بحران زده در گودیسون پارک میزبانی از تیم چهارم جدول یعنی چلسی را برعهده داشت. تافی ها پس از شکست 5-2 از لیورپول در دربی مرسی ساید، به رده 18 سقوط کرده بودند و مارکو سیلوا سرمربی این تیم نیز از کار برکنار شد.

امروز دانکن فرگونس اسطوره اورتون هدایت این تیم را برعهده داشت تا تیم محبوبش را از شرایط بحرانی خارج کند.

اورتون خیلی زود و دقیقه 5 به گل رسید. سیدیبه از سمت راست نفوذ خوبی انجام داد و یک سانتر عالی روی دروازه ارسال کرد تا ریچارلیسون ستاره برزیلی با ضربه سری دقیق توپ را وارد دروازه چلسی کند.

ده دقیقه بعد کالورت لوین روی پاس والکات صاحب موقعیت گلزنی شد ولی شوت او را کپا مهار کرد.

کوواچیچ ستاره کروات چلسی دقیقه 25 شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد ولی توپ از کنار دروازه راهی اوت شد. دو دقیقه بعد چلسی بختی عالی برای گلزنی داشت. ویلیان از چپ توپ خوبی روی دروازه فرستاد اما تامی آبراهام یک قدم کم آورد و نتوانست از مقابل دروازه گل تساوی را به ثمر برساند.

دقیقه 37 پولیشیچ پاس خوبی به میسون مونت داد اما شوت این بازیکن در میانه راه توسط مدافع اورتون بلوکه شد و موقعیت خوبی از دست رفت. در نهایت نیمه اول با یک گل به سود اورتون به اتمام رسید.

اورتون نیمه دوم را بهتر اغاز کرد و دقیقه 49 به گل دوم خود دست یافت. روی اشتباه کریستیانسن و کورت زوما این کالورت لوین بود که در چند قدمی دروازه صاحب توپ شد و با یک بغل پا توانست گلزنی کند و اورتون را 2-0 پیش بیندازد.

3 دقیقه بعد چلسی فاصله را به یک گل کاهش داد. متئو کوواچیچ از روی قوس محوطه جریمه و با یک شوت خوب توانست دروازه اورتون را باز کرده و حساب کار را 2-1 کند.

چلسی پس از گل دوم اورتون به تیم برتر زمین تبدیل شده بود و پس از زدن گل اول تلاش زیادی برای به تساوی کشیده بازی داشت.

دقیقه 64 میسون مونت می توانست چلسی را به گل تساوی برساند اما او که روی پاس عالی کانته در دروزن محوطه جرزیمه صاحب توپ شده بود ضربه خود را بی دقت زد و توپ از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 79 شوت آسپلیکوئا را که از فاصله ای اندک نسبت به دروازه زده شده بود را گلر اورتون(پیکفورد) با کف دست راهی کرنر کرد.

دقیقه 82 و بر خلاف روند بازی اورتون به گل سوم خود دست یافت.

پاس اشتباه از کپا باعث شد توپ به کالورت لوین برسد. او والکات را صاحب توپ کرد و در ادامه توپ به دیویس در درون محوطه جریمه رسید اما در شلوغی دروازه توپ بار دیگر زیر پای کالورت قرار گرفت و او هم با پای چپ گل سوم را به ثمر رساند.

در نهایت این بازی با پیروزی 3-1 اورتون به اتمام رسید تا تاثیر حضور فرگوسن روی نیمکت این باشگاه خیلی زود احساس شود. تافی ها با این سه امتیاز موقتا تا رده 14 بالا آمدند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها