تیاگو سیلوا: دوست دارم در پاری سن ژرمن فوتبال خود را ادامه دهم

کاپیتان پاری سن ژرمن تاکید کرد که دوست دارد به حضور در این تیم ادامه دهد و اگر جدا شود خواسته باشگاه بوده است.

تیاگو سیلوا: دوست دارم در پاری سن ژرمن فوتبال خود را ادامه دهم

تیاگو سیلوا بعد از درخشش در میلان بود که راهی پاری سن ژرمن شد. او چند فصلی است که در این تیم فرانسوی بازی می‌کند و افتخارات زیادی در فوتبال فرانسه به دست آورده است.

قرارداد سیلوا تابستان ۲۰۲۰ به پایان می‌رسد. او درباره احتمال تمدید قراردادش گفت: من ۳۰۰ بازی با پیراهن پاری سن ژرمن انجام داده‌ام. انتظار نداشتم که به این تعداد بازی برسم. این یک دستاورد بزرگ برای من است. از مدیران باشگاه پاری سن ژرمن و کادر فنی که به من اعتماد کردند تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: طبیعتا من دوست دارم که در تیم بمانم و قراردادم را تمدید کنم. همه می‌دانند که چه در ذهن من می‌گذرد. درباره تمدید قرارداد از لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه سوال کنید. من به صراحت می‌گویم که دوست دارم قراردادم را تمدید کنم.

سیلوا درباره پیروزی برابر مون پلیه در هفته هفدهم لیگ فرانسه هم گفت: در نیمه نخست مشکلاتی داشتیم اما خوشبختانه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و نشان دادیم که شخصیت لازم برای پیروز شدن را داریم. باید در هر دیداری نهایت تلاش خود را به کار بگیریم. در لیگ قهرمانان اروپا هم بازی مهمی پیش رو داریم و به دنبال کسب پیروزی هستیم.

پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه با ۴۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد و با تیم دوم ۱۱ امتیاز اختلاف دارد. این تیم در لیگ قهرمانان اروپا هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است تا جایی که با وجود آنکه با رئال مادرید هم‌گروه است قبل از اینکه هفته ششم و پایانی فرا برسد به عنوان تیم نخست صعودش را به دور بعد قطعی کرده است.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها