فکر نمی‌کنم اتفاقات بازی با بارسلونا تکرار شود

ژردان شقیری، ستاره سوئیسی لیورپول، معتقد است که این تیم می تواند امسال به طلسم قهرمان نشدن در لیگ برتر پایان دهد.

فکر نمی‌کنم اتفاقات بازی با بارسلونا تکرار شود

لیورپول در فصل جدید رقابت های لیگ برتر نتایج فوق العاده ای کسب کرده است. شاگردان یورگن کلوپ در حال حاضر با 46 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته و فاصله بسیار خوبی با تیم دوم یعنی لسترسیتی ایجاد کرده اند؛ با این شرایط به نظر می رسد که لیورپول شانس اول قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر است و آن ها در فصل جدید بیش از هر زمان دیگری به شکستن طلسم 30 ساله قهرمان نشدن نزدیک هستند.

ژردان شقیری معتقد است که لیورپول توانایی لازم برای قهرمانی در لیگ برتر را دارد. او در این باره گفت: " بله به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار هستیم چرا که توانایی آن را داریم. فصل را فوق العاده آغاز کرده ایم و قصد داریم به همین روند ادامه داده و به قهرمانی برسیم. قطعا بعد از آن جشن بزرگی در لیورپول برگزار خواهد شد حتی بزرگ تر از جشن قهرمانی در اروپا. باشگاه می تواند با یک سرمربی مانند کلوپ به همه اهداف خود برسد."

شقیری در ادامه پیرامون قهرمانی سال گذشته لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا گفت: " آن قهرمانی حس ویژه و فوق العاده ای داشت چرا که مسیر بسیار عجیب و سختی را برای قهرمانی طی کردیم. همچنین فکر نمی کنم که اتفاقات بازی با بارسلونا تکرار شود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها