مگوایر: پیروزی در دربی تقدیم به هواداران یونایتد

هری مگوایر، مدافع انگلیسی منچستریونایتد، معتقد است که این تیم با تمرکز خوب می تواند یکی از چهار تیم حاضر در بالای جدول باشد.

مگوایر: پیروزی در دربی تقدیم به هواداران یونایتد

منچستریونایتد دیشب موفق شد در یک دیدار سخت و حساس از سد منچسترسیتی عبور کند و فاصله خود را با تیم چهارم جدول یعنی چلسی به 5 امتیاز کاهش دهد. منچستریونایتد در 5 سال اخیر تنها دو بار در لیگ قهرمانان اروپا حاضر بوده است و آن ها در فصل جدید انگیزه های فراوانی برای بازگشت به این رقابت ها دارند.

هری مگوایر معتقد است که پیروزی مقابل سیتی می تواند یونایتد را در راه حضور در جمع چهار تیم لیگ برتر کمک کند. او در این باره گفت: " حضور در جمع چهار تیم برتر دست یافتنی است اما ما باید تنها روی کار خودمان و پیروزی در مسابقات تمرکز کنیم. در دو بازی مهم مقابل تاتنهام و سیتی پیروز شدیم و می خواهیم که به همین روند ادامه دهیم. خط حمله ما مقابل سیتی فوق العاده ظاهر شد. فکر می کنم اگر این موضوع ادامه پیدا کند، کار برای هر خط دفاعی دشوار خواهد شد. در ابتدای فصل در هر بازی بیشتر از یک گل نمی زدیم اما حالا شرایط تغییر کرده است. پیروزی مقابل سیتی بسیار اررزشمند بود و من آن را به هواداران یونایتد تقدیم می کنم."

مگوایر در پایان پیرامون نقش رهبری اش در زمین گفت: " بی نهایت از رهبری تیم در اتحاد و کسب پیروزی خوشحال هستم. قطعا در دو بازی اخیر لایق پیروزی بوده ایم و این موضوع بر هیچ کسی پوشیده نیست."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها