استقبال باورنکردنی از بازگشت ماسکرانو به آرژانتین

خاویر ماسکرانو ستاره سابق لیورپول و بارسلونا به لیگ فوتبال کشورش آرژانتین برگشت و از این پس برای استودیانتس به میدان خواهد رفت.

استقبال باورنکردنی از بازگشت ماسکرانو به آرژانتین

خاویر ماسکرانو پس از یک دوره طولانی حضور درخشان در فوتبال اروپا به فوتبال آرژانتین بازگشت. مدافعی که به رئیس معروف است، پس از بازی در تیم های جوانان و اصلی ریورپلاته راهی فوتبال اروپا شد و پیراهن تیم های وستهام، لیورپول و بارسا را به تن کرد. اوپس از جدایی از بارسا در سال 2018 به هبی فورچون چین پیوست و از ژانویه 2020 برای استودیانتس به میدان خواهد رفت.

بسیاری گمان می کردند او در بازگشت به آرژانتین راهی ریور شود ولی این مدافع 35ساله ترجیح داد پیشنهاد خوان سباستین ورون(رئیس استودیانتس) و دیگو میلیتو(مربی) را قبول کند و با این باشگاه قرارداد امضا کرد.

روز گذشته مراسم معارفه او در ورزشگاه خورخه لوئیس هرشی و با حضور 15 هزار نفر برگزار شد. استقبال هواداران استودیانتس از ماسکرانو بی نظیر بود و او در نشست خبری خود نتوانست احساساتش را مخفی کند:« این برای من باورنکردنی است. آمدن به تیمی که قبلا در آن بازی نکرده ام و مشاهده چنین استقبالی، همه چیز را برای من هیجان انگیز و شیرین کرد. پیش از این هرگز چنین چیزی را در دوران فوتبالم تجربه نکرده بودم.»

ماسکرانو که پیش از مراسم معارفه با الخاندور سابه یا سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین نیز دیدار کرده بود، گفت:« با هیجان و شور زیادی به فوتبال کشورم برگشته ام و به خوبی از ارزش های استودیانتس آگاهم. امیدوارم بتوانم در سطح انتظارات و توقعات هواداران ظاهر شوم. استودیانتس تنها گزینه ای بود که به آن فکر کردم و مشتاق تمرین با هم تیمی های جدیدم هستم. می خواهم مدت زیادی در این باشگاه بمانم.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها