واکنش حسین مرعشی به بیانیه میرحسین موسوی

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی معتقد است که اگر بیانیه موسوی به اعتراضات بنزین با هدف گذر از نظام بوده باشد بسیار خطرناک است چراکه همه راه‌های دیگر ایران را وارد سیاهچاله می‌کند.

واکنش حسین مرعشی به بیانیه میرحسین موسوی

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی درباره بیانیه اخیر میرحسین موسوی پس از اعتراضات به افزایش قیمت بنزین گفت: آقای موسوی در بیانیه‌شان سه مطلب بود؛ یک نکته این بود که بالاخره ایشان یک مرزبندی با سلطنت طلب‌ها کرد که این به نظر من جدید بود که کسی تا به حال با این صراحت این مرزبندی را نکرده بود. نکته دومش که از نظر من دقیق نبود و آن مقایسه این حوادث با حادثه ۱۷ شهریور میدان ژاله بود. سومین نکته‌ای که از آن برداشت می‌شود این است که آقای موسوی از نظر خودش خواسته این اعتراضی را که حالا در جامعه ایران اتفاق افتاده است را مدیریتش را از خارج به داخل منتقل کند، ممکن است که این واقعی بوده باشد، ولی من این را واقعی نمی‌دانم. چون اعتراضاتی که اتفاق افتاد از جنس سیاسی نبود و به سیاسیون ملی هم اعتنایی نخواهد داشت.

او در پاسخ به این سوال که آیا این بیانیه به معنای گذر از نظام است، افزود: اگر این طور باشد خیلی خطرناک است، هیچ راهی جز متعادل شدن موازین جمهوری اسلامی در عرصه سیاست داخلی و خارجی و پایداری جمهوری اسلامی نیست، همه راه‌های دیگر به سیاه چاله منتهی می‌شود، ما فقط و فقط یک راه داریم و آن هم جمهوری اسلامی تعدیل شده‌ای که مردم ایران بتوانند به عنوان نظام واقعی که خودشان در استقرارش نقش داشتند آن را یکبار دیگر باورش کنند و بپذیرند.

منبع: خبرآنلاین

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    موسوی پدر این مملکت را رد آورد اوضاع را متشنج کرد تا دشمنان زبان در آوردند این حکومت کردن چقدر ارزش دارد که دست ازناراحتی درست کردن برای این مردم کاری نمی کنید. بعضی مردم فکر می کردند فرشته ای در حالیکه نقاب زده ای و جز آفت زاری کار دیگری نمی کنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها