دیه ۳۵ میلیون تومانی برای نجات قاتل شوهرعمه

مردی که از یکسال قبل به اتهام قتل شوهرعمه‌اش بازداشت شده است با پرداخت دیه ۳۵‌میلیون تومانی از قصاص نجات پیدا می‌کند.

دیه ۳۵ میلیون تومانی برای نجات قاتل شوهرعمه

تابستان سال‌۹۷ مأموران پلیس پایتخت از قتل مرد جوانی در خیابان تهران پارس باخبر و راهی محل شدند. جسد متعلق به کوروش ۳۷‌ساله بود که با اصابت چاقو به سینه‌اش کشته شده‌بود.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی عامل قتل مراد ۲۳‌ساله بازداشت و بعد از اقرار به جرمش روانه زندان شد.

با کامل شدن تحقیقات پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

صبح دیروز متهم از زندان اعزام شد و مقابل هیئت قضایی به ریاست قاضی زالی قرار گرفت. ابتدای جلسه پدر مقتول در جایگاه قرار گرفت و گفت: «از قصاص گذشت می‌کنم به شرطی که متهم ۵‌میلیون تومان الان پرداخت کند و ۳۰ میلیون تومان دیگر را تا عید بپردازد.» در ادامه متهم که دارای چند سابقه درگیری بود در جایگاه ایستاد و با اقرار به جرمش گفت: «در کارخانه آبکاری فلزات کار می‌کردم و شب‌ها به خانه مادربزرگم می‌رفتم.او با ارثیه‌ای که از پدربزرگم به او رسیده بود برای خودش خانه‌ای اجاره کرده بود و تنها زندگی می‌کرد.

عمه‌ام دیالیز می‌شد تا اینکه چند سال قبل فوت کرد. او یک پسر بچه داشت که شوهرش بعد از فوت عمه‌ام او را به خانه مادربزرگم می‌آورد تا تنها نباشد و خودش نیز آنجا را پاتوق قاچاقچیان و دوستانش کرده بود.»

متهم ادامه داد: «من با شوهرعمه‌ام اختلافی نداشتم فقط گلایه داشتم چرا دوستانش را به آنجا می‌آورد. آن شب نیز وقتی از کار به خانه برگشتم یکی از دوستانش آنجا بود که به من حرف زشت زد، سپس فرار کرد. با موتور دنبالش کردم، اما دستم به او نرسید. به خانه برگشتم که دقایقی بعد شوهرعمه‌ام آمد. وقتی به او اعتراض کردم او فحش ناموسی داد، سپس با چوب به صورتم ضربه زد و بینی‌ام خونین شد. به همین دلیل کنترل اعصابم را از دست دادم و با چاقویی که در جورابم پنهان کرده بودم یک ضربه زدم.»

او در آخرین دفاعش گفت: «باور کنید به خاطر خوردن مشروب در حال طبیعی نبودم به همین دلیل وقتی مقتول فحاشی کرد او را کشتم. حالا هم با رضایت اولیای‌دم پرداخت دیه را قبول می‌کنم، اما باید از زندان بیرون بیایم و با کار کردن این مبلغ را بپردازم زیرا کسی را ندارم که کمکم کند.»

در پایان هیئت قضایی وارد شور شد.

منبع: جوان آنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • Kia
    0

    ای خوب نیست فیلم پورن بزارین چه شده باوا ای خبرا چیه یارو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها